2013-10-01, 12:40
Bannlyst
Va fan, någon mer som har fått gröna ränder efter patchen även i sp?
Citera
2013-10-01, 12:41
Medlem
Kom förbi loading session "äntligen" och fick välja bil osv. men nu fastnade jag vid en suddig bild på mig själv istället.. suck.. någon annan?
Citera
2013-10-01, 12:42
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Laddar ner uppdateringen till PS3 just nu. Borde börja fungera för dom flesta nu!
Om inte, fortsätt starta om spelet!

Citat:
Ursprungligen postat av kevin-
vad är patchen?
Uppdateringen för att kunna spela GTA Online. Starta spelet och du kommer få ett meddelande om att det finns uppdatering tillgänglig!
Citera
2013-10-01, 12:42
Medlem
Byxfuckers avatar
Vem ska man PM:a för att få sin invite accepterad till Flashback Crew?

Vill inte skriva mitt användarnamn här, eftersom att jag då skulle bli outad.
Citera
2013-10-01, 12:43
Medlem
Startade spelet på min ps3 nyss och patchen kom upp automatiskt, 39 mb. Det gick på ett kick och nu är vi igång!
Citera
2013-10-01, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MunkyHead
Kom förbi loading session "äntligen" och fick välja bil osv. men nu fastnade jag vid en suddig bild på mig själv istället.. suck.. någon annan?
Känns som rockstar har mycket att ordna till för att det ska fungera. Stå på en parkering i en timme är ju just därför jag spelar spelet. "Gta v parkering online" nya namnet på spelet
Citera
2013-10-01, 12:44
Medlem
Awbetts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Byxfucker

Det är fullt just nu tror jag, men skriv ditt nick här så kan vi skicka några från crewet som kommer och "pratar" med dig?
Citera
2013-10-01, 12:47
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denza
Känns som rockstar har mycket att ordna till för att det ska fungera. Stå på en parkering i en timme är ju just därför jag spelar spelet. "Gta v parkering online" nya namnet på spelet
Lugn för helvete. Du fattar verkligen inte hur många som försöker ansluta samtidigt i hela världen nu?
Vad tror du egentligen? Finns inte chans i helvete att allt kommer flyta på till 100% direkt när alla ansluter SAMTIDIGT!!!

Btw så är jag inne i spelet nu, kommit förbi all introduktion och första racet osv.
Citera
2013-10-01, 12:48
Medlem
Jonas182s avatar
Voice funkar i allafall jag sitter o pratar med en från usa nu o har sitter med fast i den där sudd loading screenen o med den där jä*vla elektro låten
Citera
2013-10-01, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Lugn för helvete. Du fattar verkligen inte hur många som försöker ansluta samtidigt i hela världen nu?
Vad tror du egentligen? Finns inte chans i helvete att allt kommer flyta på till 100% direkt när alla ansluter SAMTIDIGT!!!

Btw så är jag inne i spelet nu, kommit förbi all introduktion och första racet osv.
Du har rätt där. " djupt andetag" och "andas ut"
Citera
2013-10-01, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Byxfucker

Ps3? Så ansök till ps3 crew!
Citera
2013-10-01, 12:50
Medlem
Laddar hem patchen nu gubbar! PS3. Jontizz22 på PS3
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in