2013-09-30, 19:16
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Dålig stil?

Man utannonserar inte tid eftersom servrarna kommer bli råvåldtagna ändå. Man vill ha en mjukstart genom att inte utannonsera tid, vilket gör att dom flesta kommer vänta tills imorgon eller iövermorgon för att spela.

Man kan ju tycka att dom ändå ska vara väl förberedda för att kunna nämna tid. Det är ju trots allt olika tidszoner och folk har jobb och skola att sköta så ja, jag tycker att det är dålig stil att dom väntar in i det sista.
Citera
2013-09-30, 19:19
Medlem
Går det fortfarande att få en invite?
Citera
2013-09-30, 19:21
Medlem
Awbetts avatar
Fyfan för Rockstars!!

Ne men har försökt gå med i crewet men står bara requesting pending.

Vem är ansvarig för att acceptera inbjudningar? det är väll inte fullt?
Citera
2013-09-30, 19:39
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitzimo
Än så länge går det bra
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Fyfan för Rockstars!!

Det står att du redan är inbjuden till vårt Crew när jag försöker skicka en invite till dig så i så fall är det Social Club som strular.
Citera
2013-09-30, 19:41
Medlem
Jag lirar xbox och är en mästerskytt! Så den som är ansvarig för xboxcrewet här kan skicka ett pm så ger jag min alias så har ni en mästare med i gänget
Citera
2013-09-30, 19:41
Medlem
Tord-Eugenes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mitzimo
Citat:
Ursprungligen postat av Awbett
Fyfan för Rockstars!!

Ja det går fortfarande att få en inbjudan, vi ligger för tillfället på 282 medlemmar utav 300. Vi är runt 15st som kan skicka invites.
För att skicka invite behöver vi ett social club-namn och du ska helst ha ansökt om invite. Du Awbett har hittills bara uppgett ditt xbox-namn, om det är samma som ditt social club-namn kan du redan ha fått invite.
Som ni vet är social club inte alltid den stabilaste sidan, så det händer ofta att det inte går att skicka invites osv.

Vill ni ha större chans att få en invite bör ni skicka pm med ert social club-namn till t.ex. mig eller Autozione. (som visst hann svara innan mig)
Senast redigerad av Tord-Eugene 2013-09-30 kl. 19:44.
Citera
2013-09-30, 19:43
Medlem
längtar!
Citera
2013-09-30, 19:44
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
Man kan ju tycka att dom ändå ska vara väl förberedda för att kunna nämna tid. Det är ju trots allt olika tidszoner och folk har jobb och skola att sköta så ja, jag tycker att det är dålig stil att dom väntar in i det sista.
Jag tror att de är tillräckligt förberedda för att kunna ta hand om alla spelare - dock inte om alla ansluter sig exakt samtidigt. Det känns inte olönt att bygga upp servrarna så att de klarar en rush som bara kommer att vara i någon dag som högst.
Det känns rimligast att slussa in spelarna på detta sättet. Det leder till en mjukare och lindrigare start för båda parter.

Men det återstår väl att se. Det vore inte första gången ett spels servrar blir såpass överbelastade att det tar flera dagar att åtgärda problemet.
Citera
2013-09-30, 19:50
Medlem
Masochistens avatar
Man får väl helt enkelt vänta snällt tills imorron, någon gång efter 9 tiden på morgonen kommer servrarna gå upp, frågan är ju bara när.
Citera
2013-09-30, 19:51
Medlem
Tre frågor till er som är pålästa

1. Hur kommer Online fungera? Kan jag inte gå in 24:00 inatt och hoppa in i spelet?

2. Om man går in på en server, köper en lägenhet.. Måste jag gå in på samma server igen sen för att få behålla lägenheten då?

3. Måste man gå med i ett crue?
Citera
2013-09-30, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trig
Hur kommer Online fungera? Kan jag inte gå in 24:00 inatt och hoppa in i spelet?

Om man går in på en server, köper en lägenhet.. Måste jag gå in på samma server igen sen för att få behålla lägenheten då?

Ingen vet något eller har ett svar till dina 2 första frågor...

Nej, man måste inte gå med i ett crew.
Citera
2013-09-30, 19:56
Medlem
Myvrals avatar
1. Hur kommer Online fungera? Kan jag inte gå in 24:00 inatt och hoppa in i spelet?
Nej, Imorgon runt lunch förmodligen. läs någon sida bak..
2. Om man går in på en server, köper en lägenhet.. Måste jag gå in på samma server igen sen för att få behålla lägenheten då?
Låter någon annan svara på detta
3. Måste man gå med i ett crue?
Nej, det gör du som du vill
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in