Citat:
Ursprungligen postat av
ZionMustFall
Aight, tack för din input!
Tänkte faktiskt fett mycket på dbollar, om man skulle slänga in det, men sen efter tänkte jag fuck it keep it simple nu när de e första kuren o så..
Men jag kör på att höja till 500mg e5d då... För jag ligger på min tredje vecka som sagt, och har frontat med 500mg dem 2 första sticken, så om det skulle vara så att jag är vidrigt gynokänslig eller allmännt känslig för testot... så borde jag i alla fall fått en aning varning vid nuläget.
Men fortfarande, 3 veckor är knappt någonting...
Sen undrar jag, återhämtningen... Vet att det är omöjligt att säga, men i runda slängar, hur skiljer sig återhämtningen från låt oss säga en förstagångskurare som kör 250mg e5d och en som kör 500mg e5d. Jag tänker, man blir ju lika nedstängd i båda fallen, och mekanismen är ju densamma, dvs när man slutar tillföra denna övernaturliga exogena testosteronen i båda fallen så borde ju kroppen ändå reagera likadant.
Nu var det där en jävligt vågad spekulation, men jag är noobfuck så varför inte bara fråga liksom...
Är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt fucking sugen på att trappa upp till 500mg o bara köra det ut, men samtidigt finns de nått i mig som säger
"varför höja från denna låga nybörjardos som jag ändå starkt kommer reagera på, visst det är inte pengar kastade i sjön... men kanske inför mina framtida kurer har jag blivit mindre känslig för testo när jag kör 500mg än 250mg"
hur tänker ni när ni läser mina resonemang? åt helvete eller? :P