2013-09-29, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Hur länge låg du på och med vad?

4 månader testo E 250
Citera
2013-09-29, 22:41
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nalle21
4 månader testo E 250

Jag brukar vara 100% 3 månader efter mina kurer, men jag kör också lite längre. Jag förespråkar "better safe than sorry", så jag skulle vänta minst en månad till i alla fall. Lägg dig på kaloribalans så länge.
Citera
2013-09-30, 01:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ZionMustFall
Aight, tack för din input!

Tänkte faktiskt fett mycket på dbollar, om man skulle slänga in det, men sen efter tänkte jag fuck it keep it simple nu när de e första kuren o så..

Men jag kör på att höja till 500mg e5d då... För jag ligger på min tredje vecka som sagt, och har frontat med 500mg dem 2 första sticken, så om det skulle vara så att jag är vidrigt gynokänslig eller allmännt känslig för testot... så borde jag i alla fall fått en aning varning vid nuläget.

Men fortfarande, 3 veckor är knappt någonting...

Sen undrar jag, återhämtningen... Vet att det är omöjligt att säga, men i runda slängar, hur skiljer sig återhämtningen från låt oss säga en förstagångskurare som kör 250mg e5d och en som kör 500mg e5d. Jag tänker, man blir ju lika nedstängd i båda fallen, och mekanismen är ju densamma, dvs när man slutar tillföra denna övernaturliga exogena testosteronen i båda fallen så borde ju kroppen ändå reagera likadant.

Nu var det där en jävligt vågad spekulation, men jag är noobfuck så varför inte bara fråga liksom...

Är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt fucking sugen på att trappa upp till 500mg o bara köra det ut, men samtidigt finns de nått i mig som säger
"varför höja från denna låga nybörjardos som jag ändå starkt kommer reagera på, visst det är inte pengar kastade i sjön... men kanske inför mina framtida kurer har jag blivit mindre känslig för testo när jag kör 500mg än 250mg"

hur tänker ni när ni läser mina resonemang? åt helvete eller? :P
Citera
2013-09-30, 09:38
Medlem
itworkss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svall3
Som sagt, vill bara ha en boost, planen är ju att ovandla fettet till muskler,
några polare på kåken rekomenderade det

Kan du förklara hur det går till rent fysiologiskt?
Citera
2013-09-30, 13:09
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZionMustFall
Sen undrar jag, återhämtningen... Vet att det är omöjligt att säga, men i runda slängar, hur skiljer sig återhämtningen från låt oss säga en förstagångskurare som kör 250mg e5d och en som kör 500mg e5d. Jag tänker, man blir ju lika nedstängd i båda fallen, och mekanismen är ju densamma, dvs när man slutar tillföra denna övernaturliga exogena testosteronen i båda fallen så borde ju kroppen ändå reagera likadant.

Nu var det där en jävligt vågad spekulation, men jag är noobfuck så varför inte bara fråga liksom...

Är så sjuuuuuuuuuuuuuuuuuukt fucking sugen på att trappa upp till 500mg o bara köra det ut, men samtidigt finns de nått i mig som säger
"varför höja från denna låga nybörjardos som jag ändå starkt kommer reagera på, visst det är inte pengar kastade i sjön... men kanske inför mina framtida kurer har jag blivit mindre känslig för testo när jag kör 500mg än 250mg"

hur tänker ni när ni läser mina resonemang? åt helvete eller? :P

personligen tycker jag du ska nöja dej med 250 e5d. det är precis lagom. finns liksom ingen anledningen att gå högre!

nu har du ju frontat redan så du kan ju slänga in en oral sista 6veckorna istället. då får du en skön boost innan du gå av. sen skliver du upp högre på din nästa kur. man ska inte stressa upp doserna i onödan. då slutar du som mej

mvh
Citera
2013-09-30, 15:49
Medlem
v 1-15 250 mg testo e e5d
v 9-15 50 mg ot ed
v 17-18 40 mg nolva ed
v 19-20 20mg nolva ed

första kuren. Oral i slutet så vet hur jag svarar på teston bara.
Mål massa.

Bra? Tänkte ot bättre mot dbol för vill inte bli vattnig. Är teston tillräckligt androgen för att inte få gyno av dålig androgen/östrogen ratio (som får av ot)?
Citera
2013-09-30, 17:29
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av modemaxminsnz
v 1-15 250 mg testo e e5d
v 9-15 50 mg ot edo
v 17-18 40 mg nolva ed
v 19-20 20mg nolva ed

första kuren. Oral i slutet så vet hur jag svarar på teston bara.
Mål massa.

Bra? Tänkte ot bättre mot dbol för vill inte bli vattnig. Är teston tillräckligt androgen för att inte få gyno av dålig androgen/östrogen ratio (som får av ot)?

Du borde ha letro hemma. Oralen kör du v11-17 istället.. Du kan säkert lista ut varför. O pct. N börja du v18
Citera
2013-09-30, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZEUS.
Du borde ha letro hemma. Oralen kör du v11-17 istället.. Du kan säkert lista ut varför. O pct. N börja du v18

aa ot har kort halveringstid så man kör pct dagen efter. Tänkte inte först på det. Du tycker annars det ser bra ut? Combon? Och pct lagom hoppas jag

Är ot mindre leverskadlig vs dbol? Tänkte 50 mg ot, är det samma damage som 30 mg dbol eller var kan uppskattningsvis motsvara
Senast redigerad av modemaxminsnz 2013-09-30 kl. 17:43.
Citera
2013-09-30, 18:16
Medlem
Hej fb, har nu åter igen tänkt på att börja på min första kur.
Jag har nu tränat i 3 år drygt, både gym och MMA. tänkte redan kura för ett år sedan men bestämde mig att inte göra det.
Men har nu inte märk någon ökad styrka i gymmet eller storleken för den delen, jag äter ok då menar jag att jag inte sitter och räknar kalorier,proteiner men jag äter bra. Sover mellan 7 - 9 vart natt
Men det är inte mycket som sker.

Nu är jag ute efter lite råd, men även tips, vad som är viktigast för mig är mma:n så om någon skulle rekommendera en bra kur eller något speciellt man kan titta efter som först och främst ger uthållighet.
Då nu en kommentar: men om du ej vet ska du ej ta så ska du ej kura....
Jag har läst om steroider, hämtat så mycket kunskap som jag kan, sen klart att jag ska kolla mer men detta är planer för efter nyår

Nu kommer säkert någon säga ät mer osv då jag inte är den största kniven i lådan.
vikt 70 kg (bf inte så bra koll men gissar runt 15%)
längd 1:74
ålder 18

Vill gärna tävla inom mma:n (70 lättvikt) och därför inte söker mer vikt.
Ska troligt viss inte tävla förrns i slutet av 2014 tidigast så tester osv ska inte vara några större problem.
Edit vägde 45 när jag började träna, och har druckit sprit drygt 2 gånger sen dess så säg inte att jag inte är seriös.
Senast redigerad av detvartjutur 2013-09-30 kl. 18:37.
Citera
2013-09-30, 19:03
Medlem
BlueEyedDevils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av detvartjutur
Hej fb, har nu åter igen tänkt på att börja på min första kur.
Jag har nu tränat i 3 år drygt, både gym och MMA. tänkte redan kura för ett år sedan men bestämde mig att inte göra det.
Men har nu inte märk någon ökad styrka i gymmet eller storleken för den delen, jag äter ok då menar jag att jag inte sitter och räknar kalorier,proteiner men jag äter bra. Sover mellan 7 - 9 vart natt
Men det är inte mycket som sker.

Nu är jag ute efter lite råd, men även tips, vad som är viktigast för mig är mma:n så om någon skulle rekommendera en bra kur eller något speciellt man kan titta efter som först och främst ger uthållighet.
Då nu en kommentar: men om du ej vet ska du ej ta så ska du ej kura....
Jag har läst om steroider, hämtat så mycket kunskap som jag kan, sen klart att jag ska kolla mer men detta är planer för efter nyår

Nu kommer säkert någon säga ät mer osv då jag inte är den största kniven i lådan.
vikt 70 kg (bf inte så bra koll men gissar runt 15%)
längd 1:74
ålder 18

Vill gärna tävla inom mma:n (70 lättvikt) och därför inte söker mer vikt.
Ska troligt viss inte tävla förrns i slutet av 2014 tidigast så tester osv ska inte vara några större problem.
Edit vägde 45 när jag började träna, och har druckit sprit drygt 2 gånger sen dess så säg inte att jag inte är seriös.
Eq har du funkra bra till kampsport för uthållighet! Kombo med testo.
Citera
2013-09-30, 23:36
Medlem
BigLuciphers avatar
Rinner det alltid ut några droppar när man sätter? Den här gången rann det även några droppar blod ur sticket efter.

Vet att man ska köra med luftbubbla men jag vågar inte
Senast redigerad av BigLucipher 2013-09-30 kl. 23:42.
Citera
2013-10-01, 01:38
Medlem
vart brukar ni göra era hälsokontroller?

Ni som gör hälsokontroller på diverse värden etc, vart gör ni detta?
Brukar ni söka upp någon slumpmässig vårdmottagning och boka en tid?

Är det möjligt att göra samma kontroll via vårdcentralen?

Vad brukar priset ligga på ungefär?

Tar gärna tips på en bra mottagning i Göteborg.

Tack på förhand
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in