Citat:
Ursprungligen postat av
ZionMustFall
Har sattit första två sticken som frontning på min testo e 250mg e5d,
så de va 500mg första o andra, sen har jag stuckit tredje och fjärde som 250mg... Även fast jag knappt kännt av något och så, så undrar jag om det vore en dum idé o gå tillbaka till 500mg e5d och bara köra det kuren ut?
Jag vet att det är idiotiskt o brådska och så, men jag tänker bara det där med e5d, visst om det var e3d skulle de va nice med 250 men jag orkar inte sticka var tredje dag.
vad tycker ni?
mvh
edit: de e första kuren
edit2: vem vet hur jag skulle reagera på 250mg, det räcker säkert mer än väl, men nu när den kickat in får man lite känsla av att de skulle sitta nice o sätta 500mg då de e så långt mellan sticken.. men jaja, hybris o skit, jag låter er bestämma
Nu när jag tänker efter så är det säkert kolugnt att ba fortsätta med 500mg framöver, jag tänker att 250mg e5d är en bra förstakur, men 500mg e5d är en bättre förstakur. Varför? för de e saftigare helt enkelt...
Saftigt är inte direkt de smartaste nu när det är första kuren, men jag tänker.. om nybörjare kan köra på 250mg e3d och klara sig utan så värst biverkningar så borde 500mg e5d vilket är lite högre veckodos inte vara så mycket farligare.
Visst, det är ju bättre med e3d stick då de blir jämnare nivåer..
Jag tänker, kommer ändå bli nedstängd om jag hade fortsatt me mina 250mg e5d, så varför inte ba höja till 500.
Det jag kan tänka på nu som är inte så smart är just biverkningarna som kommer med den höjda dosen, högre blodtryck och större risk för gyno med mera. men sen återigen tänker jag på att det motsvarar ändå en 250mg e3d kur.
Efterblivet resonerande kanske tycker ni, men denna första kur kommer jag stenhårt satsa på och vill verkligen få till en bra massa denna säsong för o sedan ta bra pauser mellan mina cyklar.
en fråga som svarar sig själv men vore nice med era inputs; kommer handla mer testo och undrar om jag ba ska hålla mig till min malay tiger som jag kör på nu, eller kanske man ska köpa galenika. Vet att det inte spelar så stor roll men tänker, man har ju hört så gott om galenika..
jaja... blir värsta wall of texten nu men någons input vore guld värt.
MVH