2013-10-01, 02:28
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigLucipher
Rinner det alltid ut några droppar när man sätter? Den här gången rann det även några droppar blod ur sticket efter.

Vet att man ska köra med luftbubbla men jag vågar inte

Ja det är vanligt att det rinner ut lite grann. dra ut ca halva nålen nästa gång o låt den sitta där i 20-30sek innan du dra ut den..så minimera du det

blod är ingen fara det heller. så lugn o fin o tryck på
Citera
2013-10-01, 02:55
Medlem
Hur är det när man ska stick testo p?

Antar att man inte bara kan byta mellan skinkorna, tänkte isf sätta i låren.
Men går det bra med blå nål där med eller är den kanske för stor?
Citera
2013-10-01, 03:07
Medlem
svennerubinsfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Hur är det när man ska stick testo p?

Antar att man inte bara kan byta mellan skinkorna, tänkte isf sätta i låren.
Men går det bra med blå nål där med eller är den kanske för stor?
Förstår inte första påståendet.

Blå funkar överallt.
Citera
2013-10-01, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svennerubinsfan
Förstår inte första påståendet.

Blå funkar överallt.

Sent Undrade mest om någon annan nål rekommenderades i låret?
Citera
2013-10-01, 06:12
Medlem
ZEUS.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojjan12
Sent Undrade mest om någon annan nål rekommenderades i låret?

Blå är vanligast.25 mm lr 30 mm är skitsamma om du inte är skitfet..Jag körde grön sist. Går fint det oxå
Citera
2013-10-01, 12:56
Medlem
Kan man ligga på lika länge på Testo P som testo E

Hej,

Som topic lyder. Många ligger på testo E i 12-20 veckor. Bör man ligga på lika länge på Prop?
Förutom att man kan uppfatta det som jobbigt att skjuta så ofta.

Det jag är intresserad av är alltså nedstängdhet etc.

Tacksam för svar!
Citera
2013-10-01, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gurrra
Hej,

Som topic lyder. Många ligger på testo E i 12-20 veckor. Bör man ligga på lika länge på Prop?

Tacksam för svar!

Det är ENORMT jobbigt att sätta EOD när du börjar komma några veckor in, det är ingen dans på rosor om du är ny på detta Men absolut kan du köra Testo P lika länge som E. Du kommer bli nedstängd oavsett, skillnande blir efter att du kan börja PCT tidigare och därav förmodligen kunna hämta dig lite fortare. Hade rekommenderat HCG till kuren om du börjar leta dig upp på denna längden av kur !
Citera
2013-10-01, 14:37
Medlem
ChuckyOnes avatar
Citat:
Hej,

Tacksam för svar!

Det är inga problem, men som nedanstående skrev så är det fett bra med hcg om du nu vill återhämta dig snabbt. 500 iu eod eller e3d.. Det snabbar på din återhämtning. Sen använder du clomid som pct.. Slutar med hcg samtidigt som sista sticket med testo p vecka 12 eller 20 beroende på hur länge du väljer att ligga på.

lite info om pct sen
https://www.flashback.org/t126804

Mvh
Citera
2013-10-01, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ChuckyOne
Det är inga problem, men som nedanstående skrev så är det fett bra med hcg om du nu vill återhämta dig snabbt. 500 iu eod eller e3d.. Det snabbar på din återhämtning. Sen använder du clomid som pct.. Slutar med hcg samtidigt som sista sticket med testo p vecka 12 eller 20 beroende på hur länge du väljer att ligga på.

lite info om pct sen
https://www.flashback.org/t126804

Mvh

Hej,

Tack för alla svar! Ungefär vad kag trodde då.
Nu är det såklart svårt att svara på men blir man väldigt mkt mer avstängd om man kört i 16v istället för 8v?
Ni som gjort detta, hur lång tid tog det för er att återhämta er?

Jag har köpt på mig nolva och inte clomid, finns det några fördelar med att byta?

Ang. Hcg så har jag köpt på mig lite men tänkte först börja med det i slutet, då kulorna börjat krympa. Anser ni att jag skall köra det direkt dag 1?

Återigen, extremt tacksam för era svar!
Citera
2013-10-01, 15:06
Medlem
Citat:
Hej,

Nu är det såklart svårt att svara på men blir man väldigt mkt mer avstängd om man kört i 16v istället för 8v?

Jag har köpt på mig nolva och inte clomid, finns det några fördelar med att byta?

Ang. Hcg så har jag köpt på mig lite men tänkte först börja med det i slutet, då kulorna börjat krympa. Anser ni att jag skall köra det direkt dag 1?

En fråga till, många säger att man skall byta prepp alt höja dosen efter ett tag då kroppen slutar svara.
Vad är sanningen i detta?
Om JA, efter hur många veckor bör jag höja dosen?
Citera
2013-10-01, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueEyedDevil
Eq har du funkra bra till kampsport för uthållighet! Kombo med testo.
Tänkte du då Testo E? Läste lite om EQ, som alla andra steroider så verkar folk både gilla och hata den.
Tycker dock själv den låter ok, men ska klart kolla vidare vill ej kasta mig in i detta utan ha någon koll på vad fan jag gör.
Senast redigerad av detvartjutur 2013-10-01 kl. 15:24.
Citera
2013-10-01, 15:42
Medlem
Omöjligt att säga vad skillnaden blir. Viktigaste är att ha en bra inställning, acceptera att du inte kan träna med samma dos och vikt längre. Träna med hjärnan, ät ordentligt och tänk positivit så blir din PCT avsevärt mycket bättre!

En PCT med Clomid och Novla hade jag föredratt. Samt ha Letro hemma ifall tuttarna kivas med dig.
Du ska köra ganska länge för att kroppen ska sluta svara på din vanliga Testo-dos. Du kommer ligga högre än naturligt oavsett kur och därav kommer det ge mer än att vara ren. Jag har kört Testo E i 4 månader utan märkbar försämring, man får tänka på att varje kilo muskler är svårare att lägga på sig dess längre du kommit i utvecklingen.

Citat:
Hej,

Citat:
En fråga till, många säger att man skall byta prepp alt höja dosen efter ett tag då kroppen slutar svara.
Vad är sanningen i detta?
Om JA, efter hur många veckor bör jag höja dosen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in