2013-09-30, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Outbildade människor? Vad har du för gedigen utbildning då?
Mer än normal gymnasiekompetens......

Ahaa såhär skriver man när man svarar såg du mitt svar? Annars skriver jag igen.

jag är utb frisör men vill inte fortsätta så jag ska läsa till förskollärare och sen kanske läsa vidare till lärare. Men min dröm är förskollärare
Citera
2013-09-30, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Man är inte brottsling om man bestämmer sig för att göra något dumt och ändrar sig

Precis! Och tar tag i det! Vi betalar ju tillbaka plus ränta! Vi va dumma men vi vill ju göra rätt för oss.
Citera
2013-09-30, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svampgaffel
Att bli skuldfri är ju bra, men även om skulden står på 0 så lär ju sparkontot inte vara på mycket mer. Kommer ta lååång tid innan de kan ha kul igen om inget drastiskt händer.

3 år men vi vill inte ha "kul". Vi vill bli skuldfria! Men vi spara ju också så sparkontot är inte på noll
Citera
2013-09-30, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Jag är gammal och tycker hon är stekhet, utseendemässigt, sry.

20000:- före skatt per månad för en ställningsbyggare, är det ett skämt eller har han en stor del av lönen svart pga fogden?

Är det en sunkig CRX dom har som "entusiastbil" åt bebisen? Har det brunnit totalt i huvudet på dom?

Han fick faktiskt bara så lite! Va på honom hela tiden om att de va lite. Men han har fått löneförhöjning nu. Och vi hade ju faktiskt utmätning från kronan. Inget svart här

Jaa en sunkig crx haha bara för min man kan dom ut och innan till och han älskar honda. Inte för att den ska bli värd ngt. Men asså Josh har de som dröm att han och cash ska jobba i garaget tsm när han blir stor osv, pappadrömmen,men kanske inte med just Den bilen. Vi skulle sälja den. Och nu är den såld. Köpte den för 3 och sålde delar oav så vi tjänade lite på den
Citera
2013-09-30, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av biljon
Oroa dig inte, det kommer det garanterat att göra.

Tyvärr så kommer det inte göra det
Citera
2013-09-30, 14:29
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LindaRomeroo
Ahaa såhär skriver man när man svarar såg du mitt svar? Annars skriver jag igen.

jag är utb frisör men vill inte fortsätta så jag ska läsa till förskollärare och sen kanske läsa vidare till lärare. Men min dröm är förskollärare
Så du skall först lägga 3 år på en utbildning och sen fortsätta ytterligare 5 år?
Förskollärare är ingen bas du kan bygga vidare på, lägga till två år och bli lågstadielärare.
Sedan är du ju visst kriminell. Dömd(?) i Vegas. Vad hände där?
Citera
2013-09-30, 14:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Just att dom ser ut att vara uttänkta var min första tanke, dom håller ett tema och harmonierar, precis som om hon haft helheten klar från början. Ser heller inte ut att vara någon amatör som tatuerat, dom har troligen kostat en hel del.

Jag håller mig till Lensway.

Jag är rätt tatuerad själv, gillar biker- och rockersbrudar, photoshoppade fantasibrudar, oskulder såklart, som gäller här på fb är inte min grej.

jag älskar tatueringar. Så som min man. Och vi har inte gjort dom för att se tuffa ut utan för vi gillar dom. Men alla kan inte göra det är rätt van vid folk som tycker man ser för jävlig ut. Men de gör inte jag men de flesta som är tatuerade brukar förstå varandra inom ämnet tar inte alls åt mig när folk fnyser ät en de har bara olika åsikter
Citera
2013-09-30, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Så du skall först lägga 3 år på en utbildning och sen fortsätta ytterligare 5 år?
Förskollärare är ingen bas du kan bygga vidare på, lägga till två år och bli lågstadielärare.
Sedan är du ju visst kriminell. Dömd(?) i Vegas. Vad hände där?

Ska utbilda mig på distans så jag ska jobba samtidigt. Jaa men det va det jag hade tänkt OM jag ska gå vidare. Men jag troe inte det men man vet aldrig

Las vegas ja. Jag är inte alls dömd där. Och det hör inte hit. Så det behövs inte dras upp.
Citera
2013-09-30, 15:52
Medlem
Kongruensbojds avatar
Citat:
Ska utbilda mig på distans så jag ska jobba samtidigt. Jaa men det va det jag hade tänkt OM jag ska gå vidare. Men jag troe inte det men man vet aldrig

Las vegas ja. Jag är inte alls dömd där. Och det hör inte hit. Så det behövs inte dras upp.

Vet du vad. Jag önskar er lycka till faktiskt.
Citera
2013-09-30, 15:57
Medlem
Citat:
kameran va en 60d och vi blev glada över det vi fick. Passaten va en -00 tror jag men vi köpte den själv för 30 och dom sålde den för 10.

vi tog ju inte krediter för att leva i usa, vi skulle ju flytta till usa för att hjälpa joshs syster eftersom deras mamma gick bort. Sen gick det som det gick!! Vi tog 45k i krediter. Och nu har vi 300k i skulder. Tycker ni inte det är straff nog? Ni snackar om kriminallitet osv vi gjorde som vi gjorde och nu får vi sona för det. Vi ska visa er att vi klarar detta. För de vet jag redan.

Jag antog att ni hade som idé att bosätta er i vegas och sen skita i att betala tillbaka de krediter ni hade i sverige. Dem sa ju att ni fick åka tillbaka efter 2 månader "med svansen mellan benen", därmed min slutsats... Hade ni t.ex. tänkt att betala abonnemangen på mobilerna?

Däremot så får jag iaf uppfattningen av att dem säljer bilarna jävligt billigt till bilhandlarn. Det är inte första avsnittet jag reagerat på att det är små summor folk får för bilarna. Kanske har med tidsbristen att göra, vem vet.
Senast redigerad av 9gagaddicted 2013-09-30 kl. 16:01.
Citera
2013-09-30, 16:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kongruensbojd
Vet du vad. Jag önskar er lycka till faktiskt.

Tack så mycket
Citera
2013-09-30, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 9gagaddicted
Jag antog att ni hade som idé att bosätta er i vegas och sen skita i att betala tillbaka de krediter ni hade i sverige. Dem sa ju att ni fick åka tillbaka efter 2 månader "med svansen mellan benen", därmed min slutsats... Hade ni t.ex. tänkt att betala abonnemangen på mobilerna?

Däremot så får jag iaf uppfattningen av att dem säljer bilarna jävligt billigt till bilhandlarn. Det är inte första avsnittet jag reagerat på att det är små summor folk får för bilarna. Kanske har med tidsbristen att göra, vem vet.

ja självklart vi betalar på dom nu vi betalar av ALLTING och är antagligen fria inom tre år. Om inte mindre då vi kommer betala mer när jag får jobb

Ja 10 va lite för lite för den hade lampor och högtalare och sånt i den också. Och nybytta bromsar för 4000. :/ men men.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in