2013-09-26, 20:12
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Skandal att hjälpa brottslingar!!

Vem fan börjar bygga en bil som barnet ska ha när han blir 18år när det stackars barnet bara är 1år. Ungen kommer ju ha tröttnat på bilen innan han ens börjat första klass
Det såg ut som en CRX, en skitbil utan något som helst värde. Och vem vet om det öht finns bensin att köpa den dagen om runt 30 år när Cash får ett körkort subventionerat av något hbv-hem...
Citera
2013-09-26, 20:12
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Skandal att hjälpa brottslingar!!

:

Japp, undrar om de inte kommer att få skit för det.
Citera
2013-09-26, 20:14
Medlem
okok1s avatar
Man är inte brottsling om man bestämmer sig för att göra något dumt och ändrar sig
Citera
2013-09-26, 20:14
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Hennes tatueringar verkar vara helt okej, sen att inte alla har mage för så mycket tatueringar är väl en smaksak.

Absolut. Får dock vibbar över att de bara gjort en massa gaddar för sakens skull och inte verkligen tänkt ut motiven.
Citera
2013-09-26, 20:15
Medlem
biljons avatar
Citat:
Hennes tatueringar verkar vara helt okej, sen att inte alla har mage för så mycket tatueringar är väl en smaksak.

Man bävar inför den tiden då alla dessa fula tatueringar ska börjas tas bort, alla dessa kids lär skrika om att det ska betalas av den allmänna sjukvården. Hon kommer se för jävlig ut om 10 år.
Hon verkar fixa sina tatueringar med samma inställning som hon tar sina ekonomiska beslut, med andra ord ingen som helst tanke på framtiden.
Citera
2013-09-26, 20:15
Medlem
Min brors kusins avatar
Köpa gammal bil till sonen ca femton år innan han kan ta körkort
(så korkat at det behövdes flera olika smileys!)
Citera
2013-09-26, 20:17
Medlem
techno_the_kings avatar
Citat:
Jag är gammal och tycker hon är stekhet
20000:- före skatt per månad för en ställningsbyggare, är det ett skämt eller har han en stor del av lönen svart pga fogden?

Är det en sunkig CRX dom har som "entusiastbil" åt bebisen? Har det brunnit totalt i huvudet på dom?
Jag rekommenderar dig att kolla in denna sida http://www.synsam.se/ om du inte var ironisk i ditt inlägg
Har inget emot tatuerade brudar men hon ser förjävlig ut
Gubben hennes ser minst lika skabbig ut

Aja allt lär väl som vanligt lösa sig för det brukar det ju göra
de tar ju aldrig in några extremfall som inte går att lösa inte.
Citera
2013-09-26, 20:17
Medlem
ikaros2008s avatar
Det komiska är att Lyxfällan "presenteras" (Sponsras) av Lendo. Samla dina lån och krediter i ett lån. Läser man deras reklam så brukar de även visa att det blir en slant över om man lånar lite mer än sina skulder. Då kan man ju unna sig något extra...

I reklampauserna kan vi se att man utan avgifter kan få 60 månaders avbetalning på Elgiganten och MediaMarkt har en massa bra erbjudanden och återigen dyker Lendo upp.

Jag är uppriktigt trött på reklam om mobilabonnemang, krediter och låneinstitut som alltsammans bara handlar om masskonsumtion.
Citera
2013-09-26, 20:18
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Absolut. Får dock vibbar över att de bara gjort en massa gaddar för sakens skull och inte verkligen tänkt ut motiven.
Just att dom ser ut att vara uttänkta var min första tanke, dom håller ett tema och harmonierar, precis som om hon haft helheten klar från början. Ser heller inte ut att vara någon amatör som tatuerat, dom har troligen kostat en hel del.

Citat:
Ursprungligen postat av techno_the_king
Jag rekommenderar dig att kolla in denna sida http://www.synsam.se/ om du inte var ironisk i ditt inlägg
Har inget emot tatuerade brudar men hon ser förjävlig ut
Gubben hennes ser minst lika skabbig ut

Aja allt lär väl som vanligt lösa sig för det brukar det ju göra
de tar ju aldrig in några extremfall som inte går att lösa inte.
Jag håller mig till Lensway.

Jag är rätt tatuerad själv, gillar biker- och rockersbrudar, photoshoppade fantasibrudar, oskulder såklart, som gäller här på fb är inte min grej.
Citera
2013-09-26, 20:20
Medlem
Trumpeters avatar
Äcklig jävla subba som bara står och garvar vid budgettavlan.
Synd att de inte stannade i USA.
Citera
2013-09-26, 20:20
Moderator
v50s avatar
13 000 kr back i månaden, inte det värsta exemplet i alla fall, finns ett antal som gått back betydligt mer
Citera
2013-09-26, 20:22
Medlem
pyttefnaxs avatar
Haha, köpa Zumba på tv-shop... Några nedladdare är dom alltså inte.

Alltså, 450000:- skulle inte jag anse räcker en vecka i Vegas ens, för mig själv. Skulle inte åka dit med under 100000:-, och givetvis för att spela ihop mer pengar vid pokerborden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in