Har inte förstått mig på det där riktigt, så om 13 timmar ca, kan man köra online?
Ursäkta för OT.
MEN HUR SVÅRT KAN DE VARA ATT FÖRSTÅ?!?!?! Onlinedelen släpps den 1:a oktober, INGEN tid är sagt eller skriven från rockatars sida när de släpps under detta dygnet!!!! Fan vilka idioter de finns på denna jord..
Nu spekulerar jag bara, men man kan tänka sig att spelet släpps kl 1 svensk tid eftersom vi ligger en timme före Skottland där Rockstar north´s huvudkontor är beläget. Iofs kan de släppa spelet efter New Yorks tid också. Men som sagt är det enbart spekulationer
Senast redigerad av General-white 2013-09-30 kl. 12:31.
Hur väl kommer det fungera att vara ensamvarg på detta läge egentligen?
Visst hade det varit skoj att ha med ett crew men känner jag mig själv kommer jag bara spela detta då och då efter en stund och då känns det lika bra att vara ensam från början.
Content man missar för att man inte kör i grupp eller kommer allt att vara tillgängligt även för forever alone-grabbar?
Allt kommer att vara tillgängligt även för de som vill spela på egen hand, man kommer kunna hyra in AI-styrda karaktärer för att hjälpa till vid olika uppdrag och heists.