Jag har runkat en del i grupp ja, främst var det i mellanstadiet. Minns att jag och två kompisar var hemma hos mig nån gång, och vi satt alla framför datorn (fast en fick stå upp) och runkade till nåt internet-klipp. Minns också att min stora syrra kom in och såg oss stå där
Någon annan gång så stod jag + en av de två andra och runkade tillsammans igen, medans en tjej i vår klass satt på sängen och väntade på att vi skulle bli klara (för vi skulle typ gå nånstans sen). Riktigt skumt allt det här när man tänker på det igen.
Min kusin och jag brukade också runka en hel del tillsammans. Om vi badade bastu så runka vi ibland (fast inte tills orgasm nödvändigtvis), och om vi skulle sova över så var det brukligt att man glodde på porr framåt kvällen, samtidigt som vi tog oss ett grupprunk.
Jag ser det som en skön kompisgrej bara, något som kräver en slags öppenhet som ofta endast de närmsta vänner kan visa varandra. Jag tror det blir endast en sexig grej om du gör det till en. Fast det är klart, man kanske var mer ogenerad då. Tyvärr så känner jag nog inte så många som skulle vilja runka i grupp igen, som de flesta skriver så var det mest en sak man gjorde som ung.