2010-02-19, 15:33
Medlem
Fossmos avatar
Skulle fan aldrig klar att sitta å runka med massa polare, hade nog inte fått upp den.
Klart man kollat på porrfilm med polarna, kan vara riktigt skoj och om man är lite alkoliserad blir det ännu bättre Kommer ihåg i mellanstadiet då stod det datorer i grupprumen, på rasterna smög vi ett gäng dit å porrsurfade (men det var innan man fattade att man skulle bli kåt på sånt) jävligt kul var det, lärarna blev inte så glada när det upptäcktes
Citera
2010-12-02, 23:09
Bannlyst
Onani är sådant man gör själv eller med sitt fruntimmer.
Citera
2013-09-02, 16:25
Medlem
TetrisNinjas avatar
Jag har runkat en del i grupp ja, främst var det i mellanstadiet. Minns att jag och två kompisar var hemma hos mig nån gång, och vi satt alla framför datorn (fast en fick stå upp) och runkade till nåt internet-klipp. Minns också att min stora syrra kom in och såg oss stå där

Någon annan gång så stod jag + en av de två andra och runkade tillsammans igen, medans en tjej i vår klass satt på sängen och väntade på att vi skulle bli klara (för vi skulle typ gå nånstans sen). Riktigt skumt allt det här när man tänker på det igen.

Min kusin och jag brukade också runka en hel del tillsammans. Om vi badade bastu så runka vi ibland (fast inte tills orgasm nödvändigtvis), och om vi skulle sova över så var det brukligt att man glodde på porr framåt kvällen, samtidigt som vi tog oss ett grupprunk.

Jag ser det som en skön kompisgrej bara, något som kräver en slags öppenhet som ofta endast de närmsta vänner kan visa varandra. Jag tror det blir endast en sexig grej om du gör det till en. Fast det är klart, man kanske var mer ogenerad då. Tyvärr så känner jag nog inte så många som skulle vilja runka i grupp igen, som de flesta skriver så var det mest en sak man gjorde som ung.
Citera
2013-09-02, 16:27
Medlem
TheBITs avatar
Nej, det är bara märkligt och obehagligt. Inget jag befattar mig med.
Citera
2013-09-29, 14:53
Medlem
Kan man bli bättre polare, kunna sitta med kuken i handen ihop och kolla skön porr. Kåt snacka om bruden i filmen ihop. Har sen tonåren runkat ihop med andra grabbar och tycker det är en porrig grej att göra med polaren. Har några som jag runkar med fortfarande. Skönt komplement till sex med bruden. Önskar jag hade en granne som man kunde runka med i Göteborg hehe
Citera
2013-09-29, 19:02
Medlem
Det hände en del i tonåren ja. Är nog vanligare än många vågar erkänna. Killar i tonåren är ju sjukt jävla kåta av sig så varför inte.
Citera
2013-09-29, 21:16
Medlem
KnackehaxanMias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psyko:-)
Jag minns när jag var i början av tonåren, då så hände det att man satt med kompisar och tittade på porrfilm och onanerade. Själv tänkte jag inte på det så mycket. Har tillochmed lärt kompisar bra tekniker medans man stått och visat..
Just nu skulle jag aldrig kunna tänka mig göra det..
Jag är själv hetero och ser inget attraktivt med killar.
Är detta ett vanligt fenomen som många gör eller gjort, eller har jag haft underliga kompisar?
Berätta era egna historier och experiences!
Not to worry! det är jättevanligt bland killar speciellt- mera ovanligt hos tjejer men det förekommer Jag har onanerat tillsammans med kompisar - förr - no big deal
Citera
2013-09-29, 22:43
Medlem
Det är inte helt fel på filmkvällar med sina bästa polare att dra en snabbis tillsammans.
Citera
2013-09-30, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maffis
Det är inte helt fel på filmkvällar med sina bästa polare att dra en snabbis tillsammans.

Det måste vara en väldigt bisexuell företeelse att ägna sig åt?
Citera
2013-10-01, 03:16
Medlem
colabulles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av guggliano
jag har runkat medan en tjejkompis fingrade sig till en explosionsartad orgasm, som hon fick precis när jag träffade henne med en facial

Det måste vart en sjujävla upplevelse!
Kan du utveckla lite mera? Jag menar vad är oddsen att ni sitter och onanerar tillsammans MEN ni knullar inte? Men ni sitter och pillar på er själva?
Citera
2013-10-09, 20:20
Medlem
Haha den tiden minns man! När man tänker tillbaka känns väl tanken lite sådär, kommer ihåg när man grupprunkade tillsammans haha! Är lite stolt nu i efterhand att jag alltid var ensam om att inte kunna få upp den bland mina polare, medan dom runkade för fulla muggar! Hände nån gång ibland att jag lyckades då jag fantiserade om nakna brudar! Roliga minnen iaf.
Citera
2013-10-09, 22:42
Medlem
Klart det har hänt!

Men måste hålla med föregående talare, känns en aning skumt nu när jag tänker på det .

Men men, vi var unga och dumma!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in