Citat:
Ursprungligen postat av
Hej_tjo
Tycker att det är lite märkligt att fler inte har uppmärksammat det här, om inte annat så för vad det kan innebära för framtiden.
Citat:
The ultimate shape of GTA Online will be determined as much by you, the player, as by the work we put in. What you like and don’t like, what you play and what you want will determine how the game develops and what it turns into.
Everything we do will be informed by feedback from you all – from the types of missions that roll out to all kinds of future content.
We are planning for a constant stream of new content, tweaks and updates in the weeks and months ahead.
Jag uppfattar det som att Rockstar satsar mer på spelarinflytande än de flesta andra utvecklare, men jag kanske har fel? Det återstår ju att se vad som verkligen kommer realiseras och vilka uppdateringar de har tänkt göra, men på sikt finns ju alla möjliga fantasier. Bygga ut och sammankoppla med nya städer, till exempel?
Jag däremot med relativt övertygad om att innovativa sätt att utnyttja svagheter i t.ex. aktiemarknaden kommer att regleras...