2013-09-29, 00:25
Bannlyst
Sjukt att 99.9 procent spelar med Real Madrid..
Citera
2013-09-29, 00:46
Medlem
max02s avatar
Vill starta en diskussion nu, för jag lär väl inte vara ensam om detta.

Världens sämsta spel går till FIFA 14. Vilket jävla patetiskt spel alltså, blir så trött... finner inga ord.

Sämsta fifat någonsin, inte mycket som är bra alltså. Vad är det frågan om? Varenda mottagning flyger flera meter iväg, verkligen varenda. När man ska vända så tar det flera flera sekunder, segt som sirap, så var det ju inte på FIFA 13?!!?!

Stort tack till EA för att ni har förstört FIFA. TACK!
Citera
2013-09-29, 00:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Vill starta en diskussion nu, för jag lär väl inte vara ensam om detta.

Världens sämsta spel går till FIFA 14. Vilket jävla patetiskt spel alltså, blir så trött... finner inga ord.

Sämsta fifat någonsin, inte mycket som är bra alltså. Vad är det frågan om? Varenda mottagning flyger flera meter iväg, verkligen varenda. När man ska vända så tar det flera flera sekunder, segt som sirap, så var det ju inte på FIFA 13?!!?!

Stort tack till EA för att ni har förstört FIFA. TACK!
Och dom där JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA hörnorna!!!!!!!!!!
Citera
2013-09-29, 00:54
Medlem
Jerkstores avatar
Det här spelet...

Jag tycker spelarna uppträder så konstigt, så konstigt till den grad att det inte kan handla om spelets uselhet. Datorn byter automatiskt mig till en annan försvarare vilket alltid leder till ett insläppt mål. Låt mig vara den försvararen jag själv har bestämt för fan. Passningar, crossar, inlägg och skott känns manuella. Som att jag styr allt. Måste anpassa hårdheten och sikta exakt där jag vill ha den. Har gått in på alla inställningar som går att hitta. Har till och med tittat på inställningar under en pågående match men det är verkligen ingenting som är fel. Alla inställningar är som jag vill ha dem.

Jag har en helt okej statistik men spelet är verkligen inte roligt. Oerhört tråkigt och sorgligt då jag har sett fram emot det i flera månader.
Citera
2013-09-29, 00:57
Medlem
gxflybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jerkstore
Det här spelet...

Jag tycker spelarna uppträder så konstigt, så konstigt till den grad att det inte kan handla om spelets uselhet. Datorn byter automatiskt mig till en annan försvarare vilket alltid leder till ett insläppt mål. Låt mig vara den försvararen jag själv har bestämt för fan. Passningar, crossar, inlägg och skott känns manuella. Som att jag styr allt. Måste anpassa hårdheten och sikta exakt där jag vill ha den. Har gått in på alla inställningar som går att hitta. Har till och med tittat på inställningar under en pågående match men det är verkligen ingenting som är fel. Alla inställningar är som jag vill ha dem.

Jag har en helt okej statistik men spelet är verkligen inte roligt. Oerhört tråkigt och sorgligt då jag har sett fram emot det i flera månader.

Jag tycker denna FIFA är den bästa utav alla.. dom har verkligen fixat till det. Pace är inte lika op längre dock är strength op nu. Sen att de går segt är för att de velat göra det mer realistiskt.

Har gjort riktigt fina skill mål på denna fifa, det är mycket lättare att skilla nu
Citera
2013-09-29, 00:59
Medlem
Salamancas avatar
Spelarna gör fortfarande konstiga saker ibland men nu efter ca 35 matcher känner jag mig ganska bekväm med spelet.
Citera
2013-09-29, 01:00
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby
Jag tycker denna FIFA är den bästa utav alla.. dom har verkligen fixat till det. Pace är inte lika op längre dock är strength op nu. Sen att de går segt är för att de velat göra det mer realistiskt.

Har gjort riktigt fina skill mål på denna fifa, det är mycket lättare att skilla nu

Jag håller med dig! tkr de är bästa fifa hittills :P =)
Citera
2013-09-29, 01:03
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gxflybaby

Hur lyckas du med skillmål egentligen. Enskilda basic skillmoves är ju inte svårt men riktiga avancerade kombinationer är ju mycket svårare tycker jag iaf.

Själv tycker jag dom försökt att göra det mer jämnt mellan den glada amatören och den dedikerade futspelaren. Genomskärare OP, Lobbgenomskärare OP, inlägg OP...
Citera
2013-09-29, 01:09
Medlem
gxflybabys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Hur lyckas du med skillmål egentligen. Enskilda basic skillmoves är ju inte svårt men riktiga avancerade kombinationer är ju mycket svårare tycker jag iaf.

Själv tycker jag dom försökt att göra det mer jämnt mellan den glada amatören och den dedikerade futspelaren. Genomskärare OP, Lobbgenomskärare OP, inlägg OP...

Ja kör på standard skillmoves, gjorde idag 3 mål från start med enbart roulettes, heel to heel, överstegs, mc geady spins och ball roll. Funkar perfekt för mig

Sen att dom fixat till att man kan söka på spelarens namn, kemistilar, o.s.v. Bästa fifa hittills
Citera
2013-09-29, 01:35
Medlem
dippsis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PieterBruegel
Sjukt att 99.9 procent spelar med Real Madrid..

Klart alla spelar laget som är bäst, tips är att köra 3-4 stjärniga lag som jag gjort sedan par Fifa tillbaka för slippa möta samma lag hela tiden.
Citera
2013-09-29, 02:04
Medlem
thejams avatar
Vet någon hur man signar på pre-contract i karriärläget?
Citera
2013-09-29, 02:31
Bannlyst
meh den är ju tom sämre än fifa 13, iaf grafikmässigt...allt ser så uttvättad och fult ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in