Citat:
Ursprungligen postat av
Markvii
Var sin telefon - det var nog 4-5 st per näsa - de skulle ju dra forever
o blåsa alla här
Hade för mig det var varsin mobil av det dyrare slaget. Men du kan mycket väl ha rätt, hursomhelst gör det inte idiotin mildare
Man har sett par som varit värre i det avseendet att dom legat mera minus per månad. Men hur detta par lyckats misshandla sin ekonomi så fatalt var nästan unikt. Hur lyckas man hamna i en sådan lånfälla att enbart RÄNTAN på lånen kostar en 3700 kr /månaden, vilket sen bara byggs på och byggs på
Hur kan man döpa sin unge till " Cash" förresten?