2010-03-18, 14:49
  #5041
Medlem
cyber_zekes avatar
Är det bara jag som reagerar på varför huset skulle besiktigas?
Det känns lite som om det var fel tv program inblandat där. Lyxfällan=ekonomiska problem, Fuskbyggarna=besiktning av hus. Lyxfällan har väl aldrig besiktigat hus förut? Nä, här ligger en hund begraven.
Citera
2010-03-18, 14:51
  #5042
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyber_zeke
Är det bara jag som reagerar på varför huset skulle besiktigas?
Det känns lite som om det var fel tv program inblandat där. Lyxfällan=ekonomiska problem, Fuskbyggarna=besiktning av hus. Lyxfällan har väl aldrig besiktigat hus förut? Nä, här ligger en hund begraven.
I varje lyxfällanavsnitt där deltagarna bor i hus så måste dom alltid hitta fel på huset.
Märkligt..
"Detta är nog det värsta jag sett någonsin".
Citera
2010-03-18, 14:53
  #5043
Medlem
snurreskvätts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cyber_zeke
Är det bara jag som reagerar på varför huset skulle besiktigas?
Det känns lite som om det var fel tv program inblandat där. Lyxfällan=ekonomiska problem, Fuskbyggarna=besiktning av hus. Lyxfällan har väl aldrig besiktigat hus förut? Nä, här ligger en hund begraven.

Lyxfällan har besiktigat flera hus under de säsonger jag tittat iaf.
Mögel och fuktskador verkar gå hand-i-hand med taskig koll på ekonomin.

Får väl se hur det går i kväll.
Citera
2010-03-18, 14:56
  #5044
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burfogel
Vet inte om jag vågar kolla ikväll, enligt trailern såg det ut som om de skulle behöva sälja sina hundar.

Nej, det är klart att de inte behöver det. Det ordnar alltid upp sig för deltagarna i slutet av programmet och allting är frid och fröjd och de lever lyckliga i alla sina dagar tack vare Lyxfällan och Tv3.
Citera
2010-03-18, 16:19
  #5045
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av burfogel
Vet inte om jag vågar kolla ikväll, enligt trailern såg det ut som om de skulle behöva sälja sina hundar.
Åh, nej!
Citera
2010-03-18, 19:33
  #5046
Medlem
Wueterichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burfogel
Vet inte om jag vågar kolla ikväll, enligt trailern såg det ut som om de skulle behöva sälja sina hundar.

Hoppas de tvingas göra lampskärmar av dem.
Citera
2010-03-18, 21:08
  #5047
Medlem
.carls avatar
What?

Hennes mamma såg till att hon hamnade hos inkasso redan som barn? Härligt!

Och

"Jag vet inte hur många lån han har".. Hallå?
Tur att den här familjen kom med i programmet..
Citera
2010-03-18, 21:11
  #5048
Medlem
Min brors kusins avatar
Ännu ett par stolpskott med platt tv och som köper prylar man inte har råd med

Och som vanligt ett fruntimmer som grinar......
Citera
2010-03-18, 21:12
  #5049
Medlem
Mulas avatar
Yes, ett riktigt skönt lyxfällanavsnitt. Två ekonomiska idioter som bara köper på sig ännu mer, har ingen kontroll på skulderna, och får grav ångest och gråter i TV. We like it!
Hoppas det kommer svida rejält nu.
Citera
2010-03-18, 21:12
  #5050
Medlem
showbizs avatar
När det gäller besiktning på hus är det väldigt tydligt att ju bättre ekonomi personen har, desto sämre försöker man framställda husets skick. Allt för att skapa så mycket drama som möjligt.

Givetvis riggat.
Citera
2010-03-18, 21:13
  #5051
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mula
Hoppas det kommer svida rejält nu.
tror jag nog, när det visar sig att huden får mer pengar varje månad än dottern.
Citera
2010-03-18, 21:15
  #5052
Medlem
Zaedrewss avatar
15000 back i månaden där det redan finns över en halv mille i skulder för två personer som är lågavlönande varav en redan är stamkund hos kronofogden. Lånesamhälle är väl ett bra ord för att förklara detta...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in