Citat:
Ursprungligen postat av cyber_zeke
Är det bara jag som reagerar på varför huset skulle besiktigas?
Det känns lite som om det var fel tv program inblandat där. Lyxfällan=ekonomiska problem, Fuskbyggarna=besiktning av hus. Lyxfällan har väl aldrig besiktigat hus förut? Nä, här ligger en hund begraven.
Lyxfällan har besiktigat flera hus under de säsonger jag tittat iaf.
Mögel och fuktskador verkar gå hand-i-hand med taskig koll på ekonomin.
Får väl se hur det går i kväll.