2013-09-28, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlamRed
Nej, som jag skrivit hela dagen idag, så frågar jag efter vad du menar med att "kräva"...
Försök med en ordlista.
Citera
2013-09-28, 16:10
Medlem
Citat:
Jag har nypit okända människor i rumpan, och det har ledit till engångsligg. Vilka sociala spelregler menar du egentligen?

Du nöp någon i rumpan och vad hände sen? Låg ni precis med varandra efter att du nypt i rumpan?
Citera
2013-09-28, 16:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noola
Försök med en ordlista.

Jag gjorde det, och där står det att ett "krav" hör ihop med en konsekvens. Dvs om kravet inte uppfylls så leder det till konsekvenser.

Om du nu, mot förmodan, följer ordlistans definition på "krav", vad är de konsekvenser som följer när dina krav inte uppfylls? (i diskussionens context givetvis)
Senast redigerad av FlamRed 2013-09-28 kl. 16:17.
Citera
2013-09-28, 16:14
Medlem
Citat:
Jag har nypit okända människor i rumpan, och det har ledit till engångsligg. Vilka sociala spelregler menar du egentligen?

Och jag har aldrig nypit en okänd människa i häcken men fått ligga ändå.
Jag har dock strukit folk över rumpan, men då har jag varit tämligen säker på att det funnits delat intresse. Att kladda på folk som man inte vet delar "intresset" får nog anses som inte socialt accepterat även om det är i krogmiljö. Hajjar du? Man nyper inte tag i första bästa skinka på bussen bara för att skinkan råkar sitta på en kvinna.
Citera
2013-09-28, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mysmari
Du nöp någon i rumpan och vad hände sen? Låg ni precis med varandra efter att du nypt i rumpan?

Du undrar om vi låg med varandra på dansgolvet, eller om vi låg med varandra senare på kvällen?
Citera
2013-09-28, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter
Jag har dock strukit folk över rumpan, men då har jag varit tämligen säker på att det funnits delat intresse. Att kladda på folk som man inte vet delar "intresset" får nog anses som inte socialt accepterat även om det är i krogmiljö. Hajjar du? Man nyper inte tag i första bästa skinka på bussen bara för att skinkan råkar sitta på en kvinna.

Jag hajjar, och du hajjar säker också att jag främst nyper kvinnor där jag anser att det finns en chans till positivt bemötande?
Citera
2013-09-28, 16:18
Medlem
Citat:
Du undrar om vi låg med varandra på dansgolvet, eller om vi låg med varandra senare på kvällen?

Hur menar du att det var själva nypet i rumpan som fick vederbörande att bestämma sig för att ha sex med dig?

Har aldrig hört talas om någon kvinna som har bestämt sig för att ha sex med någon för att ha sex men man vet ju inte allt heller. Hur ofta har det hänt dig? 225 gånger?
Citera
2013-09-28, 16:19
Medlem
Citat:
Hur menar du att det var själva nypet i rumpan som fick vederbörande att bestämma sig för att ha sex med dig?

Har aldrig hört talas om någon kvinna som har bestämt sig för att ha sex med någon för att ha sex men man vet ju inte allt heller. Hur ofta har det hänt dig? 225 gånger?

Menar jag att det var själva nypet i rumpan som fick vederbörande att bestämma sig för att ha sex med mig?
Citera
2013-09-28, 16:20
Medlem
Citat:

I min svarta bok står det 93 tjejer, och alla av dom hade sex frivilligt med mig.
Citera
2013-09-28, 16:20
Medlem
Citat:

Citat:
Menar jag att det var själva nypet i rumpan som fick vederbörande att bestämma sig för att ha sex med mig?

Absolut. Men bara engångsligg. Det har aldrig lett till att du legat med någon två gånger. Vad beror det på?
Citera
2013-09-28, 16:21
Medlem
Citat:
Absolut. Men bara engångsligg. Det har aldrig lett till att du legat med någon två gånger. Vad beror det på?

*raderar*
Senast redigerad av FlamRed 2013-09-28 kl. 16:38.
Citera
2013-09-28, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ScottWalter

"ligga ändå"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in