2013-09-27, 14:33
Medlem
Gafflens avatar
Finns det någonting Berny inte ljugit om, om det finns något så är jag nyfiken på vad det kan vara.
Citera
2013-09-27, 15:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Finns det någonting Berny inte ljugit om, om det finns något så är jag nyfiken på vad det kan vara.

Det roligaste är ju hur hon försöker skapa någon slags mystik och romantiserad bild kring hennes namn. Hon föddes med två namn och hon är uppfostrad till att bli en martyr eller ett helgon (minns inte vilket nu) och sedan delades hennes personlighet i två (eller fler, vem vet?) delar och Bernadette, Berny, Karisma blev en, två, tre personer...Åh, hur fan orkar hon?!

Hon blir inte bättre förrän hon släpper sin mycket skeva och grandiosa självbild, det är ju där som alla lögner kommer in. Storhetsvansinne tillsammans med knark är ingen bra kombination.
Senast redigerad av GenesisP 2013-09-27 kl. 15:33.
Citera
2013-09-27, 15:33
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Hon blir inte bättre förrän hon släpper sin mycket skeva och grandiosa självbild, det är ju där som alla lögner kommer in. Storhetsvansinne kombinerat med knark är ingen bra kombination.

Eller storhetsvansinne kombinerat med Berny... som snart är en synonym till knark. Eller storhetsvansinne.
Citera
2013-09-27, 15:36
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
Eller storhetsvansinne kombinerat med Berny... som snart är en synonym till knark. Eller storhetsvansinne.

Precis. Vad kom först? Heroinet, Stesoliden, skärsåren eller de för små kläderna?

Nobody knows.
Citera
2013-09-27, 15:41
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Precis. Vad kom först? Heroinet, Stesoliden, skärsåren eller de för små kläderna?

Nobody knows.

Du glömde "demonerna"... men de verkar ju ha flyttat ut ur Bernys huvud nu, eller i alla fall till 90%

Citera
2013-09-27, 16:06
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ja, Berny är verkligen lyckligt lottad för det är inte många som får uppleva den friskheten.

Tycker det är skumt som fan det där, visste inte att man kunde bli frisk från en sådan grav schizofreni som hon påstått sig haft som barn..

En till sak ( Som jag kanske nämnt tidigare ) är att hon nämner i sin bok att hon behövde ta 800 piller för att det skulle ge henne en dödlig dos ( Hon försökte ta livet av sig just i denna delen av boken ) men i dokumentären tuppar hon av efter en lina.
( EDIT: Det är väl en självklar lögn, eller i alla fall en överdrift. Vad tror ni? )

Plus att hon ( Enligt henne själv ) får sådana stora doser med medicin som inte är vanligt.
Citera
2013-09-27, 17:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Tycker det är skumt som fan det där, visste inte att man kunde bli frisk från en sådan grav schizofreni som hon påstått sig haft som barn..

En till sak ( Som jag kanske nämnt tidigare ) är att hon nämner i sin bok att hon behövde ta 800 piller för att det skulle ge henne en dödlig dos ( Hon försökte ta livet av sig just i denna delen av boken ) men i dokumentären tuppar hon av efter en lina.
( EDIT: Det är väl en självklar lögn, eller i alla fall en överdrift. Vad tror ni? )

Plus att hon ( Enligt henne själv ) får sådana stora doser med medicin som inte är vanligt.

det ÄR en grav överdrift. Av vad jag fått veta av en gemensam bekant så var det 300 theralen...
Citera
2013-09-27, 18:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av whatifgodseesyou
det ÄR en grav överdrift. Av vad jag fått veta av en gemensam bekant så var det 300 theralen...

300 ml Theralen som hon försökte ta livet av sig med? Det är ju en viss skillnad på det och 800 piller.

Jeez.
Senast redigerad av GenesisP 2013-09-27 kl. 18:21.
Citera
2013-09-27, 18:30
Medlem
Citat:
300 ml Theralen som hon försökte ta livet av sig med? Det är ju en viss skillnad på det och 800 piller.

Jeez.

Inte flytande, alltså inte 300 ml. 300 tabletter på 5 mg styck. Vilket blir 37,5 ml theralen..
Citera
2013-09-27, 19:15
Avslutad
Citat:
Inte flytande, alltså inte 300 ml. 300 tabletter på 5 mg styck. Vilket blir 37,5 ml theralen..
Wow vilken dunderdos. Att hon klarade det är ju helt fantastiskt.
Citera
2013-09-27, 19:23
Avslutad
Citat:

Tänkte väl. Nästan lika starkt som Dunderhonung ju...
Citera
2013-09-27, 19:54
Medlem
Gafflens avatar
Citat:

Sen ( Om jag minns rätt ) så låg hon ju på sjukhus och kunde inte ens gå på flera veckor eftersom överdosen var så stark ( Enligt Bjärndöd )
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in