Citat:
Ursprungligen postat av
AlisterG
GOckså riktigt schyssta chukkas! Första visningen av de va? Du ve ju redan vad jag tycker om antique cognac-lädret. Hur gillar du F-lästen själv nu?
Tack! Japp det är den första "officiella" visningen på nätet. Jag hoppade över att ta "uppackningsbilder" den här gången och började använda dem direkt istället.
Jag gillar F-lästen. Den är slank, vacker och tidlös i sin utformning. Däremot är nog insteget lite väl högt för mina platta fötter, även med extra sulor för just den åkomman. Jag tycker nog fortfarande att Vass färger är lite väl "platta" out of the box - men det får man ju fixa själv med tiden antar jag. Annars är jag imponerad över hur mjukt och följsamt lädret är redan från början. Det är nästan som att sätta på sig en stickad socka på foten!
Med det sagt tror jag ändå att jag nog föredrar formen på andra klassiskt rundade läster såsom EG 82 och JL 9795, främst pga att jag tycker att tåboxen på F-lästen är liiite väl hög. Men F-lästen är helt klart en mycket vacker "runner-up".
Citat:
Ursprungligen postat av
Pörr
Mycket fina skor i vanlig ordning. Jag som aldrig har haft ett par sko av kängmodell (i alla fall inte sedan högstadiet) tycker att högerskon glappar lite på cykelbilden, men jag antar att det inte är så mycket man kan göra åt när det kommer till kängor?
Kunde dock inte låta bli att notera att du verkar ha en damspringare med allt vad det innebär i statusförlust.
Tack! "glappet" är rätt ofrånkomligt på boots - särskilt när underbenet är framåtlutat som det är på den bilden. Dessutom var inte skorna särskilt hårt knutna just då. Men du behöver inte oroa dig - skorna sitter som de ska.
Jag förstår inte vad du menar ang cykeln. Har inte nya trend-Pörr insett att vita damcyklar är bland det hetaste man kan ha?