2013-09-27, 03:09
Medlem
Xel2oXs avatar
603 spelare redan...
Citera
2013-09-27, 03:43
Medlem
bara jag som tycker att det känns jävligt tungt och styra spelarna och skotten sjukt klena , plus att nästan alla mål i matchen kommer från nick ? hoppas man vänjer sig vid detta :S
Citera
2013-09-27, 04:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frihet89
bara jag som tycker att det känns jävligt tungt och styra spelarna och skotten sjukt klena , plus att nästan alla mål i matchen kommer från nick ? hoppas man vänjer sig vid detta :S

spelar missar ju markeringar hela tiden...
Citera
2013-09-27, 07:06
Medlem
Någon som kan hjälpa mig med att dra ihop ett team för 500k totalt? Helst 4231 med LM/RM. Har 450k + IF Alaba så kanske någonting med Alaba? Alla förslag är välkomna. Tack på förhand
Citera
2013-09-27, 08:26
Medlem
hundranittiofyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arkeologen
Någon som kan hjälpa mig med att dra ihop ett team för 500k totalt? Helst 4231 med LM/RM. Har 450k + IF Alaba så kanske någonting med Alaba? Alla förslag är välkomna. Tack på förhand

kan ju inte vara speciellt svårt att bygga ett topplag med 450000!!
Citera
2013-09-27, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hundranittiofyra
kan ju inte vara speciellt svårt att bygga ett topplag med 450000!!

Nej, men det är roligare att lira någon slags hybrid eller dylikt istället för bara 1 liga.
Citera
2013-09-27, 08:39
Medlem
Fick spelet nyss men kan inte lira förrän efter kl 18 idag...fan vad jag längtar.
Citera
2013-09-27, 09:07
Medlem
Ska ta en paus från det här skiten, det har fallerat totalt. Spelarna känns som brons-spelare i 13 med bollen och är som ett jävla hangarfartyg att vända på planen. Höga bollar bakom backlinjen, som var irriterande i 13, har de inte gjort någonting åt, snarare gjort det lättare. Även inlägg och hörnor är det hur enkelt som helst att göra mål på. Sen är det otroligt grötigt, alla spelare tappar boll så fort en motståndare ens är i närheten av spelaren.

Torskade 5-6 matcher på rad i div9, blev galen. Jag har vunnit div1 i 13 ett flertal gånger, helt utan förluster...
Citera
2013-09-27, 09:10
Medlem
Kan någon här berätta hur det är menat att spela på fifa nu? Är det verkligen meningen att man ska hålla på o göra inlägg princip hela tiden? (jag gör det inte, men typ alla jag möter gör det och dom lyckas alltid få mål med det :S) Och om dom inte gör det så gör dom en sån pass över backlinjen och springer igenom med en spelare.. (X passning på xboxkontroll)

Är det verkligen så man spelar fifa nu? :/ Jag gillar inte det alls .. Gillade när man kunde köra kortpassningar och öppna upp motståndaren osv som det gick på fifa 13, men här känns det helt omöjligt faktiskt..

Så någon som kan ge tips på hur man spelar nu när FIFA blivit helt förändrat? Jag har mer varit en spelare som kör "Apassningar xboxkontroll" lite finter med spakarna och skjuta.. Men känns ju som man måste köra nästan ännu mer advancerat i fifa 14? Eller bara gå på x passningar och nicka in i mål som dom flesta gör som ajg tycker är urtråkigt... Hoppas verkligen någon har något bra tips, för om spelet ska utgå på inlägg så ger jag fan upp det.. Får jag väl köra fifa 13 istället som jag anser är ett bättre spel..
Citera
2013-09-27, 09:12
Medlem
flashcatzs avatar
Någon annan som förbokade spelet och fick med 24 guldpaket? Jag gjordet men fick bara ett guldpaket av fifa nu.. Vad fan gör man då?!

Edit: fick alltså bara ett guldpaket av dom efter att jag skrivit in koden..
Senast redigerad av flashcatz 2013-09-27 kl. 09:18.
Citera
2013-09-27, 09:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Micha88
Ska ta en paus från det här skiten, det har fallerat totalt. Spelarna känns som brons-spelare i 13 med bollen och är som ett jävla hangarfartyg att vända på planen. Höga bollar bakom backlinjen, som var irriterande i 13, har de inte gjort någonting åt, snarare gjort det lättare. Även inlägg och hörnor är det hur enkelt som helst att göra mål på. Sen är det otroligt grötigt, alla spelare tappar boll så fort en motståndare ens är i närheten av spelaren.

Torskade 5-6 matcher på rad i div9, blev galen. Jag har vunnit div1 i 13 ett flertal gånger, helt utan förluster...

Exakt... Jag själv tyckte fifa 13 var skitroligt, men nu känns det urtrist.. Jag menar inte att det är trist för att jag inte lärt mig hur man spelar på nya fifa, utan spelsättet.. alla kör inlägg bara typ.. Hur roligt är det? Jag vägrar köra så för då ger jag hellre upp spelet.. För mig känns det som fifa 14 har förlorat det som gjorde dom andra fifa så roligt.. Tror det är tempon som har försvunnit ur fifa 14.. Det hände så jäkla mycket mer i fifa 13 under en match som gjorde det intressant. I fifa14 så fortfarande nu efter 20 matcher så tycker jag det är någon sorts jäkla brottarfotboll...
Citera
2013-09-27, 09:15
Medlem
sixpounders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashcatz
Någon annan som förbokade spelet och fick med 24 guldpaket? Jag gjordet men fick bara ett guldpaket av fifa nu.. Vad fan gör man då?!

du får ett pack varje vecka.
dock får du inga rare spelare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in