Citat:
Ursprungligen postat av
Micha88
Ska ta en paus från det här skiten, det har fallerat totalt. Spelarna känns som brons-spelare i 13 med bollen och är som ett jävla hangarfartyg att vända på planen. Höga bollar bakom backlinjen, som var irriterande i 13, har de inte gjort någonting åt, snarare gjort det lättare. Även inlägg och hörnor är det hur enkelt som helst att göra mål på. Sen är det otroligt grötigt, alla spelare tappar boll så fort en motståndare ens är i närheten av spelaren.
Torskade 5-6 matcher på rad i div9, blev galen. Jag har vunnit div1 i 13 ett flertal gånger, helt utan förluster...
Exakt... Jag själv tyckte fifa 13 var skitroligt, men nu känns det urtrist.. Jag menar inte att det är trist för att jag inte lärt mig hur man spelar på nya fifa, utan spelsättet.. alla kör inlägg bara typ.. Hur roligt är det? Jag vägrar köra så för då ger jag hellre upp spelet.. För mig känns det som fifa 14 har förlorat det som gjorde dom andra fifa så roligt.. Tror det är tempon som har försvunnit ur fifa 14.. Det hände så jäkla mycket mer i fifa 13 under en match som gjorde det intressant. I fifa14 så fortfarande nu efter 20 matcher så tycker jag det är någon sorts jäkla brottarfotboll...