Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
För att GM är en samlare. Hon samlar på vapen, bilder, liksäckar, litteratur, skelett mm mm. Finns det någon rimlig anledning till att hon inte skulle spara saker hon skrivit?
Ja, har du själv någon gång hört om folk som samlar på saker som kommer inifrån en själv? Om man är en samlare brukar faktagrejer vara av intresse och då gärna NYTT material som man inte vetat om förut. Det är lärandet som hamnar i fokus, eftersom att det är viljan att lära samt nyfikenhet som är drivkraften när man samlar på den typ av objekt som H samlar på.
Om hon, som du gissar, skulle ha sparat en intervju som någon gjort med henne (av någon konstig anledning) borde hon ju även ha velat spara annat som hon själv har skrivit. Har hon gjort det? Det går inte ihop, Kamelen. Det är uppenbarligen H som har intervjuat en nekrofil och inte tvärtom. Snälla, slå inte bort mina teorier, utan fundera på det själv. Det rimliga vore att intervjuaren sparar ner svaren på de frågor denne ställt; inte att nekrofilen gör det. Det är ju knappast något nonsens, liksom. Jag vill tro att du förstår hur jag menar. Det hela verkar helt enkelt vara så jävla skumt.