2013-09-24, 10:22
  #10945
Medlem
Do hade i alla fall haft dammsugaren kvar.

själv hade jag köpt aquapro från tyskland där den görs
Citera
2013-09-25, 21:32
  #10946
Medlem
pyttefnaxs avatar
Såg nyss trailer för det kommande avsnittet, det med tatuerade tjejen. Hon pratar om gränsfall till brott, att skita i allt för att dom planerar till Vegas för att inte återvända, det gör att jag tror att det finns goda förhoppningar till en annorlunda upplösning. Men det troliga är väl ändå att det slutar med att dom säljer ett par skitsaker så är allt löst.
Citera
2013-09-25, 21:52
  #10947
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pyttefnax
Såg nyss trailer för det kommande avsnittet, det med tatuerade tjejen. Hon pratar om gränsfall till brott, att skita i allt för att dom planerar till Vegas för att inte återvända, det gör att jag tror att det finns goda förhoppningar till en annorlunda upplösning. Men det troliga är väl ändå att det slutar med att dom säljer ett par skitsaker så är allt löst.

Säljer ett par tatueringar kanske

Skulle vara kul om det nån gång gick åt helvete för några extra korkade deltagare!
Citera
2013-09-26, 08:00
  #10948
Medlem
"Skulle vara kul om det nån gång gick åt helvete för några extra korkade deltagare!"

Skadeglädjaren - du kan nog utgå från att det går åthelvete för 20% av de som är
med (eller i alla fall hälften av dessa om de 20%en har partners).

Där vackra damer är med killar som förstört bådas ekonomi - bidar damarna bara
sin tid för att hugga på ny kille med bra ekonomi när de har chansen.

Och när lyxfällefolket separerar i ekonomisk misär har de bara en inkomst istället
för två och två boenden.

De som det går åthelvete för vill ju inte schavottera i media.

Han som plockar ut 100 k/mån kommer nog att tappa kunder efter programmet.

De med graviditeter i programmen lär ju inte bli rikare när barnet pluppat ut.

Vi andra med god ekonomi kan ju när som helst slanta upp 100 k på en leksak-
hur många år tror ni det tar innan lyxfällefolket kan detta?
Citera
2013-09-26, 08:42
  #10949
Moderator
v50s avatar
Liten spoiler inför kvällens program

Citera
2013-09-26, 09:04
  #10950
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av v50
Liten spoiler inför kvällens program

Man tycker att detta avsnittet borde bryta mot 'sälj ett par prylar så är allt bra', tvivlar att det skulle sända något bra moraliskt budskap till alla med vinglig ekonomi om dom ställer upp för ett par som medvetet planerat sina skulder och sedan litar på att Lyxfällan ska ordna upp allt.

Läste artikeln igen, tydligen så blir det samma gamla visa som vanligt

__________________
Senast redigerad av pyttefnax 2013-09-26 kl. 09:07.
Citera
2013-09-26, 10:37
  #10951
Bannlyst
Allt för att lägga upp bilder på Facebook och visa alla sina "vänner", vilket lyxliv man lever .
Citera
2013-09-26, 13:32
  #10952
Medlem
Knullkungens avatar
http://www.metro.se/nyheter/flydde-landet-med-kreditskulder-kom-tillbaka-till-lyxfallan/EVHmiz!AhPuymkiLl4XM/
Citera
2013-09-26, 13:42
  #10953
Medlem
Notera sonens namn, Cash
Citera
2013-09-26, 15:46
  #10954
Medlem
Borde man inte kunna anmäla dem för försök till förskingring?
Citera
2013-09-26, 20:00
  #10955
Medlem
S.O.Stolps avatar
Ååh, det här måste man ju nästan se. Klara kandidater till årets idiot-priset. Först maxa alla krediter och sen dra till Vegas. Efter två månader får bruden hemlängtan. Två månader!

Väl hemma har de börjat anamma förnekelsetaktiken som innebär att alla räkningar läggs i ett skåp i förhoppningen om att de försvinner.

Trots allt ska dom ha cred för att dom ställer upp i Lyxfällan. Go Josh och Linda!
__________________
Senast redigerad av S.O.Stolp 2013-09-26 kl. 20:03.
Citera
2013-09-26, 20:03
  #10956
Medlem
Min brors kusins avatar
Hon måste vara den mest motbjudande kvinnan hitils i serien, hur fan ser hon ut?

Eller är det jag som är gammal?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in