2009-12-17, 15:20
Medlem
bowlingjockes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aik_putte
Igår startade väl säsong 8?

Vet någon när man kan se det på TV3 Play? Eller på någon torrent-sida?

Verkar som att avsnittet aldrig sändes eftersom ingen skrivit något här, det står ingenting på TV3s sida och googlar man på säsong 8 så hittar den inget vettigt
Det var första avsnittet av säsong 7 som sändes i går.
Nästa vecka blir det inget, förmodligen pga Anna Ankas jul samt en film (Love Actually).
Citera
2009-12-17, 15:23
Medlem
Tack för svaren, det var tråkigt att höra!
Citera
2009-12-27, 11:12
Medlem
svengörans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Jo, jag fattar.
Jag är så urgammal att jag lever i föreställningen att man först jobbar, därefter får stålar för det utförda arbetet och först därefter köper prylarna man vill ha. Rena stenåldern.

Du är inte ensam om att leva i urtiden själv så är man likadan, När jag flyttade hemifrån så var det inte vanligt att man köpte något på kredit utan man levde väldigt enkelt första året och köpte saker allteftersom man hade sparat ihop till något så 2 stolar framför tv´n var det man hade första två månaderna

Bara oerhört korkat att dra på sig en massa krediter direkt när man flyttat hemifrån.

Nu är det många som lånar och ska ha allt direkt, Avsnittet nedan är ett klockrent exempel.

http://www.tv3.se/play/9881
Citera
2009-12-29, 11:42
Medlem
Broskbulles avatar
Lite skvaller om tidigare deltagare. Maria och Mikael Lejon, som var med för en tid sen ska skilja sig.
Hon drev fotostudio, dom köpte sommarstuga utan att besiktning som visade sig vara genomröten. Nu verkar verkligeheten kommit ikapp dem!
Citera
2009-12-29, 12:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av svengöran
Du är inte ensam om att leva i urtiden själv så är man likadan, När jag flyttade hemifrån så var det inte vanligt att man köpte något på kredit utan man levde väldigt enkelt första året och köpte saker allteftersom man hade sparat ihop till något så 2 stolar framför tv´n var det man hade första två månaderna

Bara oerhört korkat att dra på sig en massa krediter direkt när man flyttat hemifrån.

Nu är det många som lånar och ska ha allt direkt, Avsnittet nedan är ett klockrent exempel.

http://www.tv3.se/play/9881

Samma här, två plast stolar framför tv:n. Jag såg inget fel med det. När jag fyllde år så fick jag en "klippan" soffa ifråm ikea! senare efter ett par år så blev det en tresittsig soffa ifrån Mio möblder med en "divan som jag betalade själv kontant!

Så man började med allt gammal man kommit över och under de senaste tio åren så har man bytt ut de sakerna mot bättre i den takt man haft råd!

Jag blir ju mörkrädd när polare har flyttat och de köpt allt ifrån en tv till en soffgrupp för 35 lök på avbetalning osv!
Citera
2010-01-02, 18:22
Medlem
Kaptenhooks avatar
Meverkande i Lyxfällan

Någon som vet hur det har gått för några av dom medverkande? Om dom har fått koll på sin ekonomi eller har det blivit värre efter dom varit med i programmet?
Citera
2010-01-20, 17:53
Medlem
showbizs avatar
Idag börja nya säsongen tror jag
Citera
2010-01-20, 18:11
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av showbiz
Idag börja nya säsongen tror jag

Nix, fortfarande repriser

Så här gick det för paret.

Citera
2010-01-20, 20:26
Medlem
stigbygels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Nix, fortfarande repriser

Så här gick det för paret.

shit vilken äcklig jävel den där jimmy, men leila var ganska het
Citera
2010-01-20, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stigbygel
shit vilken äcklig jävel den där jimmy, men leila var ganska het

Han vill bara lôka och inte jobba
Citera
2010-01-23, 15:21
Bannlyst
När får vi nya avsnitt av lyxfällan?
Citera
2010-01-27, 20:22
Medlem
Vet inte om det är en repris eller nya avsnitt idag, men helvete vad pinsam hon Alexandra är, gnäller på sin killes lön, när det är hon som förstört alltihopa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in