2013-09-25, 20:21
Medlem
Hej_tjos avatar
GTA har precis skrivit ännu mer om Online! SATAN VAD TAGGAD JAG ÄR

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51422/some-more-details-on-grand-theft-auto-online.html

Open-World Crime and Chaos
Jobs
Races
Sports
Customization
Reputation and Cash Flow
Growing Pains

Och så vidare, kika in på länken för att läsa mer!
Citera
2013-09-25, 20:26
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
GTA har precis skrivit ännu mer om Online! SATAN VAD TAGGAD JAG ÄR

http://www.rockstargames.com/newswire/article/51422/some-more-details-on-grand-theft-auto-online.html

Open-World Crime and Chaos
Jobs
Races
Sports
Customization
Reputation and Cash Flow
Growing Pains

Och så vidare, kika in på länken för att läsa mer!
Verkar bli riktigt nice! Gillar att Rockstar inte gör som de äckliga jävlarna på EA och kör med en Pay2Win modell med paywalls och skit utan att allt är på lika villkor oavsett om man köper cash eller om man tjänar det i spelet. Jag hade en del orosmoment men är borta helt efter Rockstars information.

Det vore ganska fräckt om man kan råna en hel bank helt själv och få 15 x pengarna mot vad man skulle fått om man körde med hela servern.
Citera
2013-09-25, 20:28
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
Verkar bli riktigt nice! Gillar att Rockstar inte gör som de äckliga jävlarna på EA och kör med en Pay2Win modell med paywalls och skit utan att allt är på lika villkor oavsett om man köper cash eller om man tjänar det i spelet. Jag hade en del orosmoment men är borta helt efter Rockstars information.

Det vore ganska fräckt om man kan råna en hel bank helt själv och få 15 x pengarna mot vad man skulle fått om man körde med hela servern.

Håller med allt du skriver, dock är jag rädd om att 16st blir för lite per server! Jag är van att det är runt 200+ på samma server, om man nu kollar mot GTA SA MP. Men vi får väl helt enkelt se efter
Citera
2013-09-25, 20:49
Medlem
Funderar på ett nytt PS3 och GTA5, men är rädd för att onlineläget är lika torftigt som GTA4 var efter relativt kort tid. Vad tycker ni som spelat spelet hitills, är kampanjen mer levande? Tror ni online blir bättre?
Citera
2013-09-25, 20:56
Medlem
"Most players will earn cash much faster Online than in Story Mode."
Varför skulle någon lägga 139 spänn för 1,250,000 om det nu går så lätt?
Citera
2013-09-25, 20:57
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av llol123
Funderar på ett nytt PS3 och GTA5, men är rädd för att onlineläget är lika torftigt som GTA4 var efter relativt kort tid. Vad tycker ni som spelat spelet hitills, är kampanjen mer levande? Tror ni online blir bättre?
Online kommer bli spelets starka sida, till skillnad från Grand Theft Auto IV där flerspelarläget var spelets svaga sida.
Citera
2013-09-25, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av llol123
Ny info om online kom för mindre än en timme sen och finns länkat på den här sidan, kolla där. Om spelet i stort tror jag inte du kommer höra mycket dåligt, i synnerhet på PS3.
Citera
2013-09-25, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
"Most players will earn cash much faster Online than in Story Mode."
Varför skulle någon lägga 139 spänn för 1,250,000 om det nu går så lätt?
För att folk är skit och underåriga och får bränna barnbidraget på vad dom vill. Så där är det i alla spel med microtransaktioner, det finns alltid en massa dårar som köper snygga kappor och blåa hästar.
Citera
2013-09-25, 21:11
Medlem
Hummlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tacoeater
Och vem har sagt att GTA Online kommer att ha mods? Du baserar hela dina inlägg på vad olles, kompis, brorsa, läste på internet.

När nämnde jag mods? Jag ber hemskt mycket om ursäkt om din engelska inte är på topp. Deathmatch, team deathmatch och capture the flag etc är alla olika spelsätt som skiljer sig från varandra aka olika "game modes".

Avslutar diskussionen nu då jag redan sa i mitt första inlägg om det hela att det var Rockstar som sa att detta var ett rykte, vilket du verkar ha missat helt.
Citera
2013-09-25, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tord-Eugene
Fortfarande inget? Det står att du redan blivit inbjuden när man försöker skicka invite till dig.

Nu så, stått Request Pending när man söker, men när jag tryckte och kom till crewsidan så hittade jag på, tack så mycket
Citera
2013-09-25, 22:06
Medlem
pulverhonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione

Kan man göra det så säljer jag mitt GTA på blocket, klarar man att råna en bank helt själv så klarar man att göra det sovandes om man får hjälp.
Citera
2013-09-25, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hummler
När nämnde jag mods? Jag ber hemskt mycket om ursäkt om din engelska inte är på topp. Deathmatch, team deathmatch och capture the flag etc är alla olika spelsätt som skiljer sig från varandra aka olika "game modes".

Avslutar diskussionen nu då jag redan sa i mitt första inlägg om det hela att det var Rockstar som sa att detta var ett rykte, vilket du verkar ha missat helt.

Varför inte citera hela mitt förra inlägg? Tysta att du gjort bort dig?

Skrev helt enkelt fel. Ber om ursäkt för ett stavfel, mr grammarhitler.
Då ställer jag frågan igen: Vem har sagt att GTA Online kommer ha modes? Den "vanliga" och free roam kommer att finnas enligt Rockstar, modes såsom t.ex capture the flag eller hide'n'seek kommer inte att finnas.

Vi kan lägga ner pajkastningen och diskussionen om du så önskar. Hej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in