2013-09-21, 20:27
Medlem
Giant Squids avatar
Synd nu när Gandland Mastermind Raffa skakar galler, tråden verkar ha hamnat i träda.
Hur går det för Raffan innanför murarna, ska de vara så svårt att få skvaller innifrån?
Är han buttboy nu eller börjar fängelseavdelningen utav GL ta fart nu, nåt annat än en replika utav MS-13 no remorse förväntar jag mig inte, jag vet att Raffa har det inom sig. Full face tatoos nu Raffa.. Men varför är det så tyst nu? Har någon satt honom på plats, kan han inte blogga eller nåt via proxy??

Hela det världsomspännande nätverket (luftslottet) GL verkar ha imploderad iom, Raffas martyrdom. Varför backar ingen annan GL upp när ledaren är inne, eller var allt GL support på internet en ganska ensam mans verk.
2013-09-21, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Synd nu när Gandland Mastermind Raffa skakar galler, tråden verkar ha hamnat i träda.
Hur går det för Raffan innanför murarna, ska de vara så svårt att få skvaller innifrån?
Är han buttboy nu eller börjar fängelseavdelningen utav GL ta fart nu, nåt annat än en replika utav MS-13 no remorse förväntar jag mig inte, jag vet att Raffa har det inom sig. Full face tatoos nu Raffa.. Men varför är det så tyst nu? Har någon satt honom på plats, kan han inte blogga eller nåt via proxy??

Hela det världsomspännande nätverket (luftslottet) GL verkar ha imploderad iom, Raffas martyrdom. Varför backar ingen annan GL upp när ledaren är inne, eller var allt GL support på internet en ganska ensam mans verk.
Man kan ju lugnt påstå att Raffa och GL tappat i trovärdighet som organiserade.
2013-09-21, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Griseknoen123
Gangland Mothers Commando som lyder direkt under Vargas mamma och fru som för övrigt är samma person.

Sen så undrar jag vad Mullenö själv gjort för att hjälpa Raffa förutom att ljuga ihop fantasiresor där han gömt sig i Vimmerbys buskar och rabatter.

Jag kan i ärlighetens namn ha gjort mer det skall gudarna veta, men jag gjorde vad jag kunde för att ge Raffa den hjälp han behöver. Jag misslyckades och det gör mig illa till mods, det har icke förekommit fantasiresor med gömningar i buskar och rabatter.

Jag kommer att söka kontakt med Raffa och vädja till honom om att studera under sin tid i fängelset, media är vad jag anser passa honom bäst men varför inte Juristen Raffa ?.
2013-09-25, 18:53
Medlem
Dimaks avatar
har varit borta från denna sidan i en månad, Han satt 6 år sen vet jag inte vad som hänt, någon som kan berätta?
2013-09-25, 20:11
Medlem
http://www.nattstad.se/Suzzi?id=10162602
2013-09-25, 20:53
Medlem
Dimaks avatar
Vad sök raffa är
2013-09-25, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mlooga
GL loggan klockrent
2013-09-25, 22:10
Medlem
Citat:

Underbart att hon håller oss uppdaterade.

Suzzi, jag vet att du läser den här tråden. Raffa har inte behandlat dig bra. Ett förslag, gör besöken, ta telefonsamtalen, håll oss uppdaterade via dina blogg. Du kommer att få grymt mycket läsare som i sin tur kommer generera pengar och beröm till dig.

Jag tror säkert flera vill sponsra dina besök av Raffa, jag är en av många som säkert kan tänka sig att skjuta till lite pengar vid bekräftade och bra besök.

Men glöm inte berätta aldrig något till Raffa!

När får Raffa tillgång till internet igen? Det här fungerar bara till dess, så skynda, skynda, glöm inte nyckeln!
2013-09-26, 07:46
Bannlyst
Hur går de för Patrik H*nsson och Mikael P*ethe som var de första killarna som höll på och stryka med ang Gaglands framfart?

Gäller 50 Lax fortfarande i hittelön?
2013-09-26, 20:26
Medlem
Mx_1337s avatar
Haha via den där envägs brevväxlingen får vi iallafall bekräftat att Ralf har överklagat och sitter kvar i Kalmarhäktet.
2013-09-27, 08:32
Medlem
Citat:

Haha, vad roligt att det blir Kumla för den gode Raffa. Misstänker att det är utvärdering för vidare slussning till nästa placering. Är rätt säker att han INTE kommer att hamna på någon avdelning.

"På Kumla finns Kriminalvårdens riksmottagning för män, till vilken alla dömda till fyra års fängelse eller mer kommer för en noggrann utredning innan de placeras på Kumla eller någon annan anstalt i Sverige".

Så man kan väl säga att det låter tufft att få komma på en granskning på Kumla

Stackars Raffa är ensam och söker kontakt

Den nya symbolen med GL 69 är den inte väldigt lik OG;s.

Varumärkes intrång eller vad säger ledaren för OG nerifrån Turkiet....
2013-09-27, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lebanon-Levi
Hur går de för Patrik H*nsson och Mikael P*ethe som var de första killarna som höll på och stryka med ang Gaglands framfart?

Gäller 50 Lax fortfarande i hittelön?

Mycket pengar för något borttappat
Undrar om Vargas står för utbetalningen, eller om Raffa ska arbeta ihop sina pengar inne på anstalten. Plugga är väl helt uteslutet pga den uppvisade intelligensen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in