Citat:
Ursprungligen postat av
Intejjoohhaann9
Låter som att spelet är precis lika kasst som demot...

Det är verkligen skitkasst. Jag är alltid lite skeptisk men om jag ska jämföra med hur jag kände förra året kommer det här inte hålla mer än någon månad.
Föra året blev man lite skeptisk till förstatouchen, men det löste sig efter ett tag då man slutade springa snabbt hela tiden och lärde sig timingen i den touchen. Nu känns den helt CP.
Förra året blev man glatt överraskad av skotten som var så hårda och fina. Nu sitter man och skakar på huvudet när man slänger iväg ett dåligt tajamt finesskott från 50 meter som tar i ribban/blir hörna.
Förra året blev man lite arg när folk spelade i djupled för det var svårt att hinna med, men det löste sig när man lärde sig att springa med den löpande spelaren. Nu, om man lirar en offensiv formation är det omöjligt att följa med i löpningarna. MEN det blir inte jättemycket frilägen för det. Det är nämligen fritt fram att dra av motståndaren tröjan ostraffad i princip.
Föra året kunde man skilla lite, dra en advance rainbow till en fake rabonna till en waka waka. HELT omöjligt i år att göra avancerade skillkombinationer. Mest på grund av att dom tagit bort skillknappen som gjorde att man fick utökad bollkontroll.
Dessutom är spelet sjukt långsamt och när man vänder känns det som man lirar NHL, glider runt typ
EA! Snälla snälla Ni, skit i att försöka göra Fifa så likt vanlig fotboll som möjligt. Det är ett spel, och det viktiga är att det ska vara kul!