2013-09-25, 18:42
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Någon som har spelat med antingen Pato/Costa som är sugen på att ge en liten recension? Nämligen spelat med Lima ett tag, och tröttnat lite på han..
Har Pato i laget, han är bra. Snabb och gör mål ofta. Costa vet jag inte så kan inte jämföra dessa två.
Citera
2013-09-25, 18:46
Medlem
lil richs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mergos
Exakt samma situation för mig, kan inte heller spåra skitet utan får hoppas att jag får det imorgon!
Jag fick ett mail från posten nyss, där det står att: "ett brev har nu skickats från webhallen AB och är påväg till dig" Men min fråga blir då, bör det inte ha skickats tidigare till posten? På webhallen står det att paketet skickades den 24:e, mao igår... Då känns det tämligen sent att få detta mail klockan halv 7 idag. Synd att spelet då kommer först imorgon med tanke på att dagen är fullbokad.
Citera
2013-09-25, 18:58
Medlem
Brukar Playstation store vara sega? Står 27e som release där
Citera
2013-09-25, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lil rich
Jag fick ett mail från posten nyss, där det står att: "ett brev har nu skickats från webhallen AB och är påväg till dig" Men min fråga blir då, bör det inte ha skickats tidigare till posten? På webhallen står det att paketet skickades den 24:e, mao igår... Då känns det tämligen sent att få detta mail klockan halv 7 idag. Synd att spelet då kommer först imorgon med tanke på att dagen är fullbokad.
Jag fick också det trots att spelet skickades igår. Blir sån lycka att komma hem och smälla upp FUT 14. Är sjukt ringrostig.
Citera
2013-09-25, 19:04
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Någon som har spelat med antingen Pato/Costa som är sugen på att ge en liten recension? Nämligen spelat med Lima ett tag, och tröttnat lite på han..

Tycker båda fungerar väldigt bra, speciellt ihop, haft lite svårare när jag lirat dom i någon 433-formation men kan bero på mig då jag inte riktigt fått grepp om den formationen än.

Costa är vassast av dom. Han är ju ganska stor och väldigt stark. Ingen dribbler men när han har fått upp farten har han ändå satt några frilägen. Hans främsta styrka är dock att positionera sig i boxen och knoppa in bollen.

Pato är helt ok, som alltid typ. Bra allround och gör sina mål, ingen superstar men helt klart värt ett test. Han har dock ett stort minus och det är att han väldigt ofta springer offside, alltså sjukt mycket.
Citera
2013-09-25, 19:04
Medlem
Bruunkens avatar
Är det nu, klockan 19.00 nya TOTW kommer? Alltså att dom finns i packs.
Citera
2013-09-25, 19:05
Medlem
min mertesacker med anchor är ett monster!
Citera
2013-09-25, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bruunken
Är det nu, klockan 19.00 nya TOTW kommer? Alltså att dom finns i packs.
Yes, väntar dock med en twitter-bekräftelse från EA innan jag öppnar mina packs, för säkerhets skull.
Citera
2013-09-25, 19:07
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Faiolhe
Yes, väntar dock med en twitter-bekräftelse från EA innan jag öppnar mina packs, för säkerhets skull.
Jo, tänkte på det också. Smartast så det inte blir problems.
Citera
2013-09-25, 19:09
Medlem
Såg idag att man kommer kunna lira FUT turneringar på folsweden.se! Dem verkar satsa hårt

fan vad nice!
Citera
2013-09-25, 19:11
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Tycker båda fungerar väldigt bra, speciellt ihop, haft lite svårare när jag lirat dom i någon 433-formation men kan bero på mig då jag inte riktigt fått grepp om den formationen än.

Costa är vassast av dom. Han är ju ganska stor och väldigt stark. Ingen dribbler men när han har fått upp farten har han ändå satt några frilägen. Hans främsta styrka är dock att positionera sig i boxen och knoppa in bollen.

Pato är helt ok, som alltid typ. Bra allround och gör sina mål, ingen superstar men helt klart värt ett test. Han har dock ett stort minus och det är att han väldigt ofta springer offside, alltså sjukt mycket.

Vilket kemikort kör du på Costa, stör hans H/H WRs mycket eller alls?
Citera
2013-09-25, 19:11
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cozart
min mertesacker med anchor är ett monster!

Hört att han är sjukt bra med. Torska en liten wager mot en kille som lirade Mertesacker, Vidic. Hade inte en chans där alltså

Jag har förövrigt köpt upp mig på några högrejtade lirare. 2xVidic, 2xAlves, en Tiago Silva, en Pique och en Rooney. Dom är ju ganska billiga nu, speciellt Vidic. Borde väl inte vara omöjligt att han går för runt 100k om ca 3-5 veckor?

Det som gör mig lite orolig är att det är sjukt många av honom ute på marknaden nu. Men beror det på att han har en enormt hög card weight eller är det bara så att han åker straight to trade pile för 99% av alla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in