Citat:
Ursprungligen postat av
PinkVelour
Kör Hunter

Fattar inte så mycket av dom där korten än. Har Hawk på Lewan och han gör sjukt mycket mål. H/H tycker jag inte stör så mycket faktiskt, inte när han lirar med en strikerkollega iallafall. Men det är ju skitsvårt att få grepp om det här spelet. Är man bra eller dålig lixom, allt känns så jävla random.
Kör Shadow på typ alla backar som är -80 i pace, annars Sentinel. Använder Catalyst på typ alla mittfältare, Pogba blev ännu mer beast. Har dock inte greppat ST-kemikorten, vad som bör prioriteras. Vissa märker man dock ingen skillnad på efter att man applicerat ett kort, undrar om det är placebo?
Citat:
Ursprungligen postat av
Intejjoohhaann9
Låter som att spelet är precis lika kasst som demot...

Jag skapar chans på chans och målvakten är OP i 1vs1. Sen, efter mitt brända friläge kontrar min motståndare och slår ett inlägg som antingen nickas in av vem nu anfallaren är (spelar verkligen ingen roll, Chiellini blev våldtagen av Di Natale i luften) eller blockas till hörna, som sedan slås in och blir mål
Vinner mer än jag förlorar och ibland spelar jag så bra att jag tror mig äntligen kunna spelet någorlunda, men ack så fel jag alltid har. I nästa match förlorar jag med 1-0 eller 2-1 efter 40 brända chanser och 2 hörnmål

Finns absolut inget roligt som väger upp för det tråkiga i 14.