2013-09-25, 19:46
Medlem
Nu spelar jag förvisso med mitt Allsvenska lag men fy fan vad jag tycker de har förstört känslan i FIFA14. Grötigt, sprintar man med bollen i mitten torskar man den eftersom spelaren trycker fram den 10 meter. Var inte alls så i 13...

Sen det där äckliga inläggsspelet som var pisstråkigt i 13 verkar de ha lyft fram och gjort enklare. Mötte ett Villa-lag med Benteke och Agbonlahor och hade inte en chans... Bara massa inlägg. Släppte in 8, varav 6 var på nick. Han kunde nicka in allt. Otroligt jävla tråkigt.

Funderar allvarligt talat på att skita i att köpa spelet. För min hälsas skull. Höll på att vrida sönder kontrollen.
Senast redigerad av Micha88 2013-09-25 kl. 19:48.
Citera
2013-09-25, 19:49
Medlem
QJLs avatar
Innan ea-servrarna crashade totalt nu så han jag spendera 3000 fifa points. Lewandowski, Hart, Luiz, Wilshere hittills som är något av värde...
Citera
2013-09-25, 19:50
Medlem
vart köper ni MSP från nätet? den Cheapxboxlive sidan har slut på det jag vill ha :/
Citera
2013-09-25, 19:51
Medlem
EySanchezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Kör Hunter Fattar inte så mycket av dom där korten än. Har Hawk på Lewan och han gör sjukt mycket mål. H/H tycker jag inte stör så mycket faktiskt, inte när han lirar med en strikerkollega iallafall. Men det är ju skitsvårt att få grepp om det här spelet. Är man bra eller dålig lixom, allt känns så jävla random.

Kör Shadow på typ alla backar som är -80 i pace, annars Sentinel. Använder Catalyst på typ alla mittfältare, Pogba blev ännu mer beast. Har dock inte greppat ST-kemikorten, vad som bör prioriteras. Vissa märker man dock ingen skillnad på efter att man applicerat ett kort, undrar om det är placebo?

Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Låter som att spelet är precis lika kasst som demot...

Jag skapar chans på chans och målvakten är OP i 1vs1. Sen, efter mitt brända friläge kontrar min motståndare och slår ett inlägg som antingen nickas in av vem nu anfallaren är (spelar verkligen ingen roll, Chiellini blev våldtagen av Di Natale i luften) eller blockas till hörna, som sedan slås in och blir mål

Vinner mer än jag förlorar och ibland spelar jag så bra att jag tror mig äntligen kunna spelet någorlunda, men ack så fel jag alltid har. I nästa match förlorar jag med 1-0 eller 2-1 efter 40 brända chanser och 2 hörnmål Finns absolut inget roligt som väger upp för det tråkiga i 14.
Citera
2013-09-25, 19:52
Medlem
QJLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stekar3n
vart köper ni MSP från nätet? den Cheapxboxlive sidan har slut på det jag vill ha :/

retrospelbutiken.se
Citera
2013-09-25, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QJL
retrospelbutiken.se

dom hade ju slut på MSP också fan då, ingen annan som har testat nån annan sida?

tack QJL för det snabba svaret
Citera
2013-09-25, 19:56
Medlem
QJLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stekar3n
dom hade ju slut på MSP också fan då, ingen annan som har testat nån annan sida?

tack QJL för det snabba svaret

https://www.spelbutiken.se/catalog/product/73925-xbox-360-live-points-4200-code-via-email
Citera
2013-09-25, 19:59
Medlem
Bruunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
stream?
Har ingen som helst aning hur man riggar sådant, tyvärr.
Citera
2013-09-25, 20:03
Medlem
Bruunkens avatar
Vad är det för fel på web appen? Sjukt irriterande att man inte kommer in, speciellt nu när det kliar i fingrarna som mest. Får väl kolla på Pool - United medans det kommer igång igen.
Citera
2013-09-25, 20:06
Medlem
Koromans avatar
Läst jääkliigt mycket negativt om fifa 14 nu och börjar bli osäker om man ens ska lägga pengar på spelet imorgon. Tröttnade som fan på UT på fifa 13 efter ett tag så har lirat säsonger sista tiden vilket enligt mig var skönare på 13, då allt inte handlade om PACE som på UT. Men tänkte kolla med er som redan hunnit lira 14 - är det samma buggar/problem som alla pratar om på säsonger som på UT? Eller skiljer det sig?

Svar uppskattas väldigt mycket!
Citera
2013-09-25, 20:08
Bannlyst
Fan då, allt negativt snack om spelet har även gjort mig otaggad nu. Är det verkligen så jävla dåligt? Eller är det bara att mycket känns nytt och ovant?
Citera
2013-09-25, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Eller är det bara att mycket känns nytt och ovant?
Gissar på detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in