Citat:
JaJa, men din far var ju inte kriminell ovanpå sitt missbruk. Iallafall så skrev du inget om det. Var skrev jag att jag tycker att alla icke missbrukande pappor är bra? Läs om, läs rätt.Tycker synd om dig som har så snäv syn på livet . Är uppvuxen med en pappa med missbruk, men mer kärleksfull pappa får man leta efter, när han hade sina dåliga perioder höll han sig borta för vår skull, under de bra perioderna ( som var fler och mkt längre än de dåliga) var han till 100 % närvarande, och gjorde allt för oss barn.! Det finns pappor utan missbruk som inte bryr sig ett skit om sina barn och som ständigt är frånvarande. Där med inte sagt att alla missbrukare är bra föräldrar. Men såpass vet jag om G att hans son var hans ALLT, och hans skulle aldrig gjort något för att skada honom. Tycker att allt ovidkommande skitsnack kan läggas ner!! Koncentrera er på att ta reda på vem den skyldiga är, istället för att prata skit om någon som aldrig kan komma till tals och försvara sig!
Behöver man medvetet göra något som skadar sitt barn för att vara en dålig förälder? Är du verkligen så naiv så att du inte förstår att en förälders dåliga val av livsstil i sig skadar ett barn på ett eller annat sätt?
Och nej, jag tycker inte det är det minsta lilla synd om G för att han knarkade och var kriminell. Tvärtom, så är dom bara bara parasiter i mina ögon.
MEN, det är givetvis oerhört tragiskt att han vart mördad, speciellt för hans
lilla barn. Oerhört tragiskt.