Äntligen en anledning att titta på TV igen!
Gillar hur man alltid har en massa frågor efter att ett avsnitt är slut. Längtar bara mer till nästa söndag!
Blir alltid glad när jag ser Kim Bodnia. Otroligt bra skådis och hans förmåga att slå om från mysig nallebjörn till psykopatisk galning på nolltid är fantastisk!
Bra start på en förhoppningsvis minst lika bra andra säsong. Många trådar att spinna vidare på.
Gillar Saga mer och mer. Var lite tveksam till henne i första/andra avsnittet i säsong, men nu är hon min favorit. Härligt nördig och torr. Garvade rakt ut vid några tillfällen.
Bra start på en förhoppningsvis minst lika bra andra säsong. Många trådar att spinna vidare på.
Gillar Saga mer och mer. Var lite tveksam till henne i första/andra avsnittet i säsong, men nu är hon min favorit. Härligt nördig och torr. Garvade rakt ut vid några tillfällen.
Samma här!
För två år sedan var det nära jag slutade följa Bron efter ett avsnitt, p.g.a den "orealistiska" figuren Saga, men jag ändrade mig (tack och lov.)
Äntligen har det börjat igen. Gillar att man har en massa frågor vid avsnittens slut.
Precis som många andra här så hade jag svårt för Saga i början, tänkte om det var dåligt manus och att det var därför Sofia lät så styltig i sättet att prata. Dock kommer man ju in i karaktären efter några avsnitt och det blir lättare att förstå henne.
Så du som tyckte detta var skit, ge det en chans du kommer nog inte ångra dig. Detta är riktigt bra.
Nej, hon var jobbig igår. Hennes beteende går till överdrift och saknar trovärdighet. Därmed faller serien i mina ögon rätt lågt.
Ett tips för er som gillade serien bron, Hittade på den amerikanska varianten måste säga att den är helt ok än så länge har sett 6 avsnitt den har sänts i sommar så den finns på piratbukten att ladda ner under namnet The Bridge
Hur kan denna serie hyllas så mycket. Jag tycker att den är helt kass. Jobbigt med den kvinnliga polisen som bara har korta svar på alla frågor och är allmänt retarderad. Helt tom i blicken är hon också.