2013-09-21, 22:47
Medlem
swehardrockers avatar
Fy fan vad enkelt det var då om man har dom rätta sociala skilsen

Ska träffa en tjej nu imorron med eventuellt filmkväll
Citera
2013-09-22, 01:51
Medlem
Stiftpennas avatar
Såja pojkar. Nu vill jag att minst 20 personer går in på Badoo och skriver "Är du helt fantasilös så svara inte på det här" till varsen tjej. Vill bara se hur responsen blir.

Ni kan också skriva "Om jag säger att du är en fisk, vad säger du då? Säger du fel slutar jag skriva med dig". Förresten, svarar tjejen "Blubblubblubb" på det så kör på för i helvete, hon är en keeper .
Citera
2013-09-22, 04:10
Medlem
Snoddlans avatar
Väldigt oseriös tror jag, mer en "vill du ligga"-sida än det den faktiskt ska vara.
Citera
2013-09-22, 05:28
Medlem
Väldigt få tjejer som faktiskt svarar i chatten, och de som väl svarar frågar inget tillbaka.
Citera
2013-09-22, 11:32
Medlem
Vad betyder en bock i övre högra hörnet?
Citera
2013-09-22, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hybbe
Fan vad alla tjejer betygsätter lågt då, kvittar ju hur man/killarna ser ut.
Jag har fått fyror, ska man vara nöjd då?
Citera
2013-09-22, 12:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av willek
Jag har fått fyror, ska man vara nöjd då?

De flesta killar där får mellan 1-4 på badoo på sina bilder. Detta gäller dock bara i Sverige. I andra länder fick jag runt 7.5 som medel på mina bilder (vilket jag själv hade förväntat).
Citera
2013-09-22, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av willek
Vad betyder en bock i övre högra hörnet?

Menar du på profilbilden? Det betyder att personen i fråga valt att verifiera sig via facebook/mobilnummer osv, dvs personer som faktiskt är seriösa.
Citera
2013-09-22, 19:52
Bannlyst
Oerhört lätt sida att skaffa ligg igenom, i alla fall när jag bodde i Sverige. Men nu bor jag inte i Sverige längre och det är inte alls lika lätt. Inte heller lika hög standard, oerhört fula kvinnor det bor i vårat kära grannland måste jag säga. Har snackat med fyra stycken hittils, och varenda en av dom har velat träffa mig. Dock var bara en av dom en person jag kunde tänka mig att faktiskt träffa, dock var hon bara 17 och inte 18. Och jag känner tom att 18 är för ungt när jag själv är 23. Men ångrar mig nu litegran i efterhand då hon var riktigt snygg.

Oerhört lite aktivitet på den här sidan av havet också. Max 2-3 sidor online, oftast bara 1-2. Och det är till 90% alltid samma fula människor. Som man i ett land där man inte känner någon är det rätt deprimerande att internet och träffa människor genom internet i det här landet är inte direkt vanligt, som det är i Sverige.
Citera
2013-09-22, 20:27
Medlem
Mellbergans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Oerhört lätt sida att skaffa ligg igenom, i alla fall när jag bodde i Sverige. Men nu bor jag inte i Sverige längre och det är inte alls lika lätt. Inte heller lika hög standard, oerhört fula kvinnor det bor i vårat kära grannland måste jag säga. Har snackat med fyra stycken hittils, och varenda en av dom har velat träffa mig. Dock var bara en av dom en person jag kunde tänka mig att faktiskt träffa, dock var hon bara 17 och inte 18. Och jag känner tom att 18 är för ungt när jag själv är 23. Men ångrar mig nu litegran i efterhand då hon var riktigt snygg.

Oerhört lite aktivitet på den här sidan av havet också. Max 2-3 sidor online, oftast bara 1-2. Och det är till 90% alltid samma fula människor. Som man i ett land där man inte känner någon är det rätt deprimerande att internet och träffa människor genom internet i det här landet är inte direkt vanligt, som det är i Sverige.
Du bor alltså i Danmark eller? Om det hade varit i Norge så tror jag knappast att du hade skrivit samma sak. Norskor är de snyggaste kvinnorna i världen enligt min åsikt.
Citera
2013-09-22, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mellbergan
Du bor alltså i Danmark eller? Om det hade varit i Norge så tror jag knappast att du hade skrivit samma sak. Norskor är de snyggaste kvinnorna i världen enligt min åsikt.

Och jävligt villiga
Citera
2013-09-23, 16:37
Medlem
Babajis avatar
"2 st gillar dig, tryck här för att se vilka" vad är det för jävla bullshit? Självklart är det pixlar för ansiktet på dom 2, och man måste köpa superpowers för att se vilka det är. Falsk marknadsföring ? Inte är det väl nån jävel som "gillar" mig, jag har inte ens en visningsbild, dom ljuger bara för att jag ska betala?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in