2013-09-19, 18:22
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79
"Kvinnor gillar män som kan producera och åstadkomma saker, du kommer förmodligen aldrig uppnå något av de sagda egenskaperna, så därmed drar din flickvän en nitlott som tog tillbaka dig. The end"

Detta skrev du någonstans i en av alla de stil och klass trådarna du deltar i.
Förstår du sätter det yttre som preppy klädsel, klass och "fint" folk högt.
Om du själv tillhör det där "fina" folket du skriver om det är en annan femma.
För i så fall kan man undra hur gammal du är, och om dina föräldrar faktiskt inte misslyckats rejält i att uppfostra dig till en riktig man.
För även i medelklass, tattar kretsar, och missbrukar kretsar finns de en slags vördnad för någons bortgång och död.

Vill bara understryka då att kvinnor oftast föredrar män som är ödmjuka.
Din klädsel, hur du för dig, och att du betalar skatt, gör inte dig automatiskt till mer människa än en människa som hamnat snett i livet. Tänkvärt.
Man skulle kunna tro eller hoppas att du också skulle ha möjlighet tänka i dessa banor, men det verkar rätt så enkelriktat där. Kanske var din bakgrund inte heller så ljuvlig med tanke på den avsaknaden för empati du uppvisar här?
Förvisso har man rätt att på detta forum uttrycka sig med yttrandefrihet, men det är ett privilegium som med risken står dig bi i att också klassas som kallsint, dum i huvudet, och absolut inte ett dugg bättre än medelklass, tattare eller narkomaner.
Värt tänka på kanske ifall du skulle få fler infall, allt man tänker behöver man inte säga eller skriva.

Det "finare" folkets jätte gröna gräsmattor, det jätte dyra kläderna, det jätte vita tänderna, det jätte fina bilarna, allt detta lurar ingen.
Läs och häpna...jag vet att det förekommer droger, flödder, incest, kvinnomisshandel, och alkoholism även hos det "finare" folket.

isåfall kan man väl visa den respekten när folk lever och inte höja den när de är döda (eller delvis sänka som man gör med en del kvinnor som råkat bli mördade)
Citera
2013-09-20, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rebellion79
"Kvinnor gillar män som kan producera och åstadkomma saker, du kommer förmodligen aldrig uppnå något av de sagda egenskaperna, så därmed drar din flickvän en nitlott som tog tillbaka dig. The end"

Detta skrev du någonstans i en av alla de stil och klass trådarna du deltar i.
Förstår du sätter det yttre som preppy klädsel, klass och "fint" folk högt.
Om du själv tillhör det där "fina" folket du skriver om det är en annan femma.
För i så fall kan man undra hur gammal du är, och om dina föräldrar faktiskt inte misslyckats rejält i att uppfostra dig till en riktig man.
För även i medelklass, tattar kretsar, och missbrukar kretsar finns de en slags vördnad för någons bortgång och död.

Vill bara understryka då att kvinnor oftast föredrar män som är ödmjuka.
Din klädsel, hur du för dig, och att du betalar skatt, gör inte dig automatiskt till mer människa än en människa som hamnat snett i livet. Tänkvärt.
Man skulle kunna tro eller hoppas att du också skulle ha möjlighet tänka i dessa banor, men det verkar rätt så enkelriktat där. Kanske var din bakgrund inte heller så ljuvlig med tanke på den avsaknaden för empati du uppvisar här?
Förvisso har man rätt att på detta forum uttrycka sig med yttrandefrihet, men det är ett privilegium som med risken står dig bi i att också klassas som kallsint, dum i huvudet, och absolut inte ett dugg bättre än medelklass, tattare eller narkomaner.
Värt tänka på kanske ifall du skulle få fler infall, allt man tänker behöver man inte säga eller skriva.

Det "finare" folkets jätte gröna gräsmattor, det jätte dyra kläderna, det jätte vita tänderna, det jätte fina bilarna, allt detta lurar ingen.
Läs och häpna...jag vet att det förekommer droger, flödder, incest, kvinnomisshandel, och alkoholism även hos det "finare" folket.

Jasså nu diskuterar vi mig helt plötsligt?

Nä, jag har bättre saker för mig än att hänga i en tråd om nån död benzo tattare från nån jävla byhåla som jag tack och lov endast var tvungen att besöka ett fåtal gånger.

Som sagt, självutrensning, önskar det fanns mer av sånt i Sthlm

Hej då
Citera
2013-09-20, 03:15
Medlem
Mr.Gracies avatar
Jag har hört av en kompis som bor i skaraborg att den som begått mordet, lr iaf varit djupt involverad är en tjackpundare tillika "hobby"-psykopat från skara med smeknamnet Nicke "nare" A.......n.

Ngn som vet ngt om denna lirare? Har tydligen gjort en del sjuka saker genom sina år här på jorden.

HA-teorierna kan ni stryka med en gång, det är jag hundra på. Säger inte att jag är med i HA, men så pass mycket kan jag säga. Sätter 1000:- på att det är någon empatilös horunge som skulle ge Gabriel lite dabb och sedan gick det överstyr. Räcker med en högerkrok för att döda ngn. Ändock vill många smågangsters tro att man kan utdela X antal knivhugg utan någon större fara, återigen brist på intellekt och empati...
Senast redigerad av Mr.Gracie 2013-09-20 kl. 03:43.
Citera
2013-09-20, 03:36
Medlem
Mr.Gracies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerwant

Nä, jag har bättre saker för mig än att hänga i en tråd om nån död benzo tattare från nån jävla byhåla som jag tack och lov endast var tvungen att besöka ett fåtal gånger.

Hej då

Som jag förstått det är/var Gabriel en mycket godhjärtad ,människa som dock var en slav under diverse droger. Han gjorde en del klantiga saker, ungefär som en Investor-vd som har fått i sig för mkt alkohol. Har personligen haft närstående (både vänner och familj) som har mördat och mördats. Och detta är/var inga missbrukare öht.

Och vad som framgår då jag pratar med min gamla vän (som jag växte upp i sthlm med, men som några år tillbaka bor i Lidköping) så var Gabriel en klant, en Långben som omedvetet trampade vissa på tårna utan att mena ngt illa.

Vi är dessutom lite äldre än vad Gabriel var, men att du som en totalt empatilös morsknullare snackar om självutrensning skrämmer mig betydligt mer än den personen som Gabriel har beskrivits som. Tror nog Gud allsmäktig har mer onda tankar och handlingar utförda av dig o därför borde sociopater som dig stå först i kön då det diskuteras självutrensning. Har många vänner som är djupt kriminella både med och utan västar, men som har större hjärtan än cojones. Dina tankegångar skrämmer mig dock...
Citera
2013-09-20, 07:09
Medlem
Vet-ikkes avatar
Citat:

Hej då
Ditt lilla svin! hur i helvete du kan sova på natten är för mig en gåta!! En död benzo tattare??!!

Nej, Vi pratar om Gabriel, en ung pappa, som redan vid födseln tycks ha alla odds emot sig.. En medmänniska.. en kille som har sorgligt nog har fått upplevd mer jävelskap, på en vecka, en vad du får på flera liv..

Jag sänker mitt huvud i skam över att vara av samma ras som dig!

Vila i frid Gabriel! Och måste Universum se till så att alla som någonsin gjort dig illa, få sin karma utdelat brutalt och effektivt..
Citera
2013-09-20, 08:15
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:

Hej då

Du pratar uppenbarligen inte om samma person som pass andra så gör vänner och anhöriga en stor tjänst och lämna tråden..
Citera
2013-09-20, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Du pratar uppenbarligen inte om samma person som pass andra så gör vänner och anhöriga en stor tjänst och lämna tråden..

Känns lite som om att han blandat ihop G med någon annan ?
Citera
2013-09-20, 08:45
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Gracie
Jag har hört av en kompis som bor i skaraborg att den som begått mordet, lr iaf varit djupt involverad är en tjackpundare tillika "hobby"-psykopat från skara med smeknamnet Nicke "nare" A.......n.

Ngn som vet ngt om denna lirare? Har tydligen gjort en del sjuka saker genom sina år här på jorden.

HA-teorierna kan ni stryka med en gång, det är jag hundra på. Säger inte att jag är med i HA, men så pass mycket kan jag säga. Sätter 1000:- på att det är någon empatilös horunge som skulle ge Gabriel lite dabb och sedan gick det överstyr. Räcker med en högerkrok för att döda ngn. Ändock vill många smågangsters tro att man kan utdela X antal knivhugg utan någon större fara, återigen brist på intellekt och empati...

Hur kan din vän vara så säker på detta? Så det inte blir massa trådsanningar här nu.
Har hört namnet förut men vet inte exakt vem denna Nicke är. Efter namn and*rsson?
Citera
2013-09-20, 08:46
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mdrkakaa
Känns lite som om att han blandat ihop G med någon annan ?

Ja det tror jag.
Citera
2013-09-20, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Hur kan din vän vara så säker på detta? Så det inte blir massa trådsanningar här nu.
Har hört namnet förut men vet inte exakt vem denna Nicke är. Efter namn and*rsson?

Har också hört dessa rykten men vad jag förstått har Nicke inte varit på fria foten sedan någon vecka innan det här skedde och fortfarande inte är.

Jag hoppas för de anhörigas skull att polisen har misstankar och vägar dom arbetar på för att G skall få sin upprättelse.
Senast redigerad av mdrkakaa 2013-09-20 kl. 10:30.
Citera
2013-09-20, 17:39
Medlem
Ryktet om att någon Fr**sson från Skara skulle vara in blandad.. någom mer som hört det, eller bara löst rykte???
Citera
2013-09-20, 22:44
Medlem
BarbieDockas avatar
Gabbe var en så himla snäll människa som hamnat snett i livet. Han har inte gjort nåt som fick honom att förtjäna å dö på detta viset, han var 20 år, småbarnspappa, bror, son och någon fick för sig att denne hade rätt att ta Gabbes liv vilket denne inte hade. Har träffat Gabbe ett x antal ggr och han var en ung kille på fel väg tyvärr...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in