Citat:
Ursprungligen postat av
Feru
Det kommer och går. Nu syftar jag inte främst på flashbackare utan i den nationalistiska miljön överhuvudtaget. Ta kommentarerna på Nationell.nu som ett bra exempel där många är stora i munnen men själva inte åstadkommer något i verkligheten. Sedan behöver det inte ens gälla nationalister utan detta har man även märkt av i den kulturnationalistiska miljön också.
Dock får man skilja på konstruktiv kritik och rent gnäll. Jag försöker att vara konstruktiv i min kritik utan att det blir för gnälligt. Kanske bara är jag, men det känns som att gnället har reducerats på senare tid. Att det gnälls en massa från Sverigedemokrater och sjuklöverpartister är något jag kan leva med.

Nationell.nu är ett jävla skämt, sorgligt men sant, sant är dock att de hänger ut Magnus Söderman som en CJ. MS säger ja jag ja är en CJ, det är helt sant, men de klipper å klistar värre än Aftonhoran å misstolkar värre än expressen....
Även om jag inte håller med radio framåt om allt de säger så är ju nationell.nu direkt pinsam...dock så innehar radioframåt en enrom kunskap som gör att varenda "anti-rasist" i hela landet skulle förlora en debatt, å det vet dom om! Eller kom igen nu EXPO?