2013-09-19, 20:40
Moderator
v50s avatar
Brandsläckaren kostar tydligen 7400 kr inklusive ränta, dammsugaren kostar 62 000 kr med räntan (10 års avbetalning).

De har ändå sålt av en hel del 8000 kr från firman som hämtade prylar hemma hos dem samt 12 000 kr på loppisen så totalt 20 000 kr.

Citat:
Ursprungligen postat av why123
De har gjort dåliga val, men detta löser sig. De är unga, de har varandra och barnen. Det är ju bra att de styr upp det i tid, så att de inte sitter med miljonskulder om tio år

Ja deras skulder är inte så höga egentligen så jobbar de hårt så blir de av med skulderna hyfsat fort.
Citera
2013-09-19, 20:40
Medlem
svampgaffels avatar
Magnus skjortor är för sköna. Alltid lite neon.
Citera
2013-09-19, 20:44
Medlem
Dammsugaren är en Pro Aqua - förmodligen en jävla bra dammsugare
och en dammsugare utan påse - som säljs här till ett sjukt pris - den är
tysk.

Förmodligen är marknaden för Kirby mättad och många konkurrenter säljer
nog den - väldigt många har nog haft Kirby-krämare hemma - så nu har man
hittat en ny dammsugare att luras o ockra med - allergivänlig - vattenfilter osv
och så gissar jag - ja den är dyr men du betalar bara lite varje månad och du
kommer att tjäna in dammsugaren enbart på att du slipper köpa påsarna
Citera
2013-09-19, 20:44
Medlem
pyttefnaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markvii
tysk.

hittat en ny dammsugare att luras o ockra med - allergivänlig - vattenfilter osv
Är du nöjd med din?
Citera
2013-09-19, 20:46
Medlem
vergissmeinnichts avatar
När de var hos den där terapeuten, och tjejen sa nåt om att "släppa in Stefan i vårt förhållande". Bara jag som tänkte på Yrrol och Suzanne Reuter: "blanda inte in mig i vårt förhållande". Förresten, hur många gånger har den där terapeuten varit med nu? Tycker alltid de verkar ta samma.
Citera
2013-09-19, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Markvii
tysk.

Haha jag har läst många lögner i mina dagar men din är i topp. Det finns inget bra med dammsugare som denna inte till dessa ockerpriser. Enbart lurendrejeri.
Citera
2013-09-19, 20:51
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
Haha jag har läst många lögner i mina dagar men din är i topp. Det finns inget bra med dammsugare som denna inte till dessa ockerpriser. Enbart lurendrejeri.

Den är jättebra för de som säljer dem men mindre bra för de som köper dammsugaren.

Fast nu lyckades tydligen lyxfällan häva köpet för det här paret så de slipper den skulden.
Senast redigerad av v50 2013-09-19 kl. 20:54.
Citera
2013-09-19, 21:00
Moderator
v50s avatar
Nästa veckas par var tatuerade över stora delar av kroppen, någon som tror att lyxfällan kommer ta upp vad dessa konstverk kostat deltagarna?
Citera
2013-09-19, 21:02
Medlem
Aviarts avatar
Såg ni nästa veckas par?! Jag är väldigt tatuerad över större delen av kroppen ink händer fingrar men herrejisses. Om denna veckan var WT, undrar vad nästa är
Citera
2013-09-19, 21:09
Medlem
godboys avatar
Helt sanslöst att de lyckades få det skitföretag som sålde dammsugaren att ta tillbaka den. Dessutom efter tre år! Skulle inte tro att de låter någon annan göra så. Bara för att det var Lyxfällan.

BTW: Vad ska de med bil till? Han jobbar på Byggmax som ligger i Stallbacka om jag inte missminner mig. Hon pluggar. Borde de inte sålt den? De kan ju absolut åka buss och cykla!
Citera
2013-09-19, 21:30
Medlem
Hetsflaskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Helt sanslöst att de lyckades få det skitföretag som sålde dammsugaren att ta tillbaka den. Dessutom efter tre år! Skulle inte tro att de låter någon annan göra så. Bara för att det var Lyxfällan.

Beror ju givetvis på att de redan har betalat den faktiska kostnaden för dammsugaren.

Det är ju som sagt mer eller mindre blufföretag som säljer dessa, hade de sålts i en vanlig elektronikaffär så hade du nog utan problem kunnat dividerat priset med 10-15ggr
Citera
2013-09-19, 21:32
Medlem
Jinxedds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Jag vet inte, men ser inte ut som det händer så mycket innanför kepsen på killen. Han ser helt enkelt dum ut.

Händer nog inget alls där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in