2013-09-19, 20:07
  #10885
Medlem
VanitaToftbys avatar
Äntligen: Tårar

Keps bakåfram på vuxen kille? Ät jag fördomsfull men är det inte ett tecken på omognad?
Citera
2013-09-19, 20:08
  #10886
Medlem
waawaawaas avatar
Hur många barn hade de? Missade början.

Edit: Ok nu hörde jag, två st.

Nu infinner sig känslan av att känna sig rik/som ett geni när man tittar på Lyxfällan, hehe.
__________________
Senast redigerad av waawaawaa 2013-09-19 kl. 20:10.
Citera
2013-09-19, 20:08
  #10887
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waawaawaa
Hur många barn hade de? Missade början.

2 barn och 2 hundar.
Citera
2013-09-19, 20:10
  #10888
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av v50
En brandsläckare för 5 000, där kan man tala om att bli lurad en sådan kan man köpa för 500 - 1000 kr, för att inte tala om dammsugaren för 42 000 kr

Då får vi väl hoppas det börjar brinna så den blir värd sina pengar...
Citera
2013-09-19, 20:11
  #10889
Medlem
Trumpeters avatar
Jag vet inte, men ser inte ut som det händer så mycket innanför kepsen på killen. Han ser helt enkelt dum ut.
Citera
2013-09-19, 20:12
  #10890
Medlem
why123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlDenMindre
Det slutar nog bra som vanligt. Grabbarna från Lyxfällan säljer väl familjens soffa för 500:- och vips så kan de betala alla skulder och lever lyckliga i alla sina dar.

Du lyckades sammanfatta programmet på två rader. Bra jobbat!
Citera
2013-09-19, 20:13
  #10891
Moderator
v50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Jag vet inte, men ser inte ut som det händer så mycket innanför kepsen på killen. Han ser helt enkelt dum ut.

Om inte annat så är han väldigt impulsstyrd låter det som då han inte kan låta bli att köpa saker från försäljare på kredit och då till grava överpriser.
Citera
2013-09-19, 20:13
  #10892
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VanitaToftby
Äntligen: Tårar

Keps bakåfram på vuxen kille? Ät jag fördomsfull men är det inte ett tecken på omognad?

Min sjuårige systerson vägrar bära kepsen bakochfram för att det ser så töntigt...
Citera
2013-09-19, 20:13
  #10893
Medlem
Moridin2002s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampgaffel
Är dammsugaren en Kirby?

Jajjamän, deras nya modell. Allvarligt nu, vem fan köper en brandsläckare och framförallt! En dammsugare för 42 000:- Aj aj.
Citera
2013-09-19, 20:14
  #10894
Medlem
En dammsugare för 42.000:- Vem fan köper något sådant? Hur kan företag lyckas lura folk hela tiden?
Citera
2013-09-19, 20:16
  #10895
Medlem
ensockerbagares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av taags
En dammsugare för 42.000:- Vem fan köper något sådant? Hur kan företag lyckas lura folk hela tiden?

Sen ska vi inte glömma att de köpte en ny dammsugare efteråt.
Citera
2013-09-19, 20:16
  #10896
Moderator
v50s avatar
Tydligen går de back 4500 kr/månaden inte så mycket egentligen jämfört med många andra.

Citat:
Ursprungligen postat av Moridin2002
Jajjamän, deras nya modell. Allvarligt nu, vem fan köper en brandsläckare och framförallt! En dammsugare för 42 000:- Aj aj.

Brandsläckare och brandfilt kan vara bra att ha så det behöver inte vara ett dåligt köp men att betala så mycket för en brandsläckare är inget annat än korkat då man kan få dem till en spottstyver av vad han betalade för den.

Fast det är klart smartast är att satsa på en hemförsäkring (det har de säkert men många skippar sådana saker) för att spara lite pengar men det kan bli dyrt om det börjar brinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in