Tydligen går de back 4500 kr/månaden inte så mycket egentligen jämfört med många andra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Moridin2002
Jajjamän, deras nya modell. Allvarligt nu, vem fan köper en brandsläckare och framförallt! En dammsugare för 42 000:- Aj aj.
Brandsläckare och brandfilt kan vara bra att ha så det behöver inte vara ett dåligt köp men att betala så mycket för en brandsläckare är inget annat än korkat då man kan få dem till en spottstyver av vad han betalade för den.
Fast det är klart smartast är att satsa på en hemförsäkring (det har de säkert men många skippar sådana saker) för att spara lite pengar men det kan bli dyrt om det börjar brinna.