Citat:
Ursprungligen postat av
shittingbricks
Oh hjälp... Ja, det var verkligen höga utslag på WT-skalan, och idiot-skalan också för den delen. En dammsugare för 700 spänn suger nog inte mycket sämre än en för 42k! Jag menar, det kan liksom inte bli mer än rent.
Detta är ett extremfall men många verkar ha svåra problem med avbetalning.
"Nej, jag har inte råd med en mobil för nästan 6000kr!!"
"Hmm, 599 kr i månaden för ett mobilabb och då ingår mobilen? Det har jag råd med!"
De köpte inte en dammsugare för 42000 kr - de köpte en dammsugare för 600 kr (i månaden).