Fan va trött jag blir på megaidioterna wg....kontaktlistan är max 200, varje gång man ignorerar någon läggs de på kontaktlistan så i praktiken kan man bara ignorera max 200 spelare.
Ska man ignorera "nya" spelare säger megaidioterna att man måste ta bort "gamla" spelare, vafan de har satts på ignore av en orsak...
Finns det nån chat-mod som kan komma runt problemet och blockera spelare.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cardiac
För övrigt, skulle inte rekommendera franska TDs till nybörjare, SAU40 och ARL V40, samt AC46 har inte det bästa ryktet.
Ac46 tycker jag är bra, lite taskigt pansar men skapligt bra tryck i kanonen och siktar bra, 56% wr över 63 matcher och 232mm pen för tier7 gör att den kan bita även mot tier9.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cardiac
T25/2 och T28 proto är inte lika fantastiska
Har du fått ett jas i nacken eller

T28 prototype är djävligt bra i rätt händer.
Jag som skiter i stats och bara spelar för nöjesskull har 57% wr över 158 matcher med den, dominerat många matcher när jag hittat ett bra ställe att skjuta prick från, grovt sett samma kanon som t34 har.
248mm pen för en tier8 är inte så dåligt, den kan bita till även mot tier10 speciellt med premiumammunition.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ace Ventura
Så nu står ST-1 där och lockar.... Ännu en tank som jag totalt dömde ut efter testservern (antagligen mycket eftersom jag lackat ut på KV-4an). Nåväl, antar att det bara är att ge efter och slå till på den också - för även den lär väl vara helt ok när det väl gäller? Inget skulle vara mindre förvånande. Och så att jag får lida ännu ett skamligt personligt nederlag efter ännu ett stensäkert WoT-uttalande som inte höll i längden.

Häromveckan när jag sköt på en ST-D ensköt jag den nästan, slog ut all hp den hade över 1880
Citat:
Ursprungligen postat av
Cardiac
Bästa spelupplevelsen av en T30 får man om man har spelat US heavies ie T29, T32 eller premiumen T34an.
Det är samma spelstil, dvs hulldown så mycket som möjligt annars angling för att ens tracks ska äta skott alt autobounce på hull. Där T30 skiljer är att man har en kanon som gör 750 i skada med bra pen, vilket gör stadstrider intressanta. Allting som har 750 hp eller mindre kvar kan man plocka med ett skott, så peek-a-boom funkar väldigt bra. Samma sak går att göra med T34 men inte lika bra.
För övrigt har jag ammorackat en 100% HP IS-7a med min T95, dvs samma kanon som T30.

El halluf, stog vid A2 och gjorde peekaboom.
I normala fall brukar ens lag bli slaktat när man gör peekaboom där för fienden kan köra wall of death + spg men efter att jag hade blivit TK och matchen förlorats hann jag göra lite drygt 8000 skada.
Citat:
Ursprungligen postat av
Clayson
Ja, HEAT skott är ju rena skiten nuförtiden. Skulle säga att AP är bättre än HEAT i dom flesta lägen nu, sällan jag öht byter till HEAT längre även i tighta situationer.
Däremot APCR fungerar fint än och är väl det ända av premiumskotten som är något att ha.
Heat har fördel över långa avstånd, penetrationen förblir densamma medans ap tappar penetration med avstånd.
Apcr tappar penetration ännu snabbare än ap så på längre avstånd kan ap ha mer penetration än apcr.