2013-09-19, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Over-And-Out91
Kanske lite off topic, men måste fråga. Är du dum i huvudet på riktigt eller? Det är någons son/pappa/pojkvän/släkting/vän du glädjer dig åt har mördats. Gabbe och hans anhöriga förtjänar rättvisa, hurvida han var missbrukare eller inte är inte relevant. Känner många som inte drogar eller ens dricker men som beter sig som svin, ska dom också mördas? Och hur fan kan du sitta och säga att du är nöjd över "självutrensningen", Har du inget vettigt att komma med så posta inget här

Nej jag glädjer mig åt att en människa som begått brott försvinner ifrån samhället för gott. BO var ingen ängel, hans brottshistorik bestod inte av att ha snattat när han var yngre.

Ingen av mina närstående kommer att dö p.g.a att dem är en WT pundare som p.g.a flödder kommer trampa på fel tår, så jag oroar mig inte så mycket.

Folk tjallar inte, för att dom helt sonika inte har en jävla aning om vad fan som har hänt. Lidköping är en liten stad med en jävla byhåle mentalitet. Hade någon vetat nått hade käften glappat för fullt till polisen vid det här laget.
Citera
2013-09-19, 09:24
Medlem
Rebellion79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerwant
Nej jag glädjer mig åt att en människa som begått brott försvinner ifrån samhället för gott. BO var ingen ängel, hans brottshistorik bestod inte av att ha snattat när han var yngre.

"Kvinnor gillar män som kan producera och åstadkomma saker, du kommer förmodligen aldrig uppnå något av de sagda egenskaperna, så därmed drar din flickvän en nitlott som tog tillbaka dig. The end"

Detta skrev du någonstans i en av alla de stil och klass trådarna du deltar i.
Förstår du sätter det yttre som preppy klädsel, klass och "fint" folk högt.
Om du själv tillhör det där "fina" folket du skriver om det är en annan femma.
För i så fall kan man undra hur gammal du är, och om dina föräldrar faktiskt inte misslyckats rejält i att uppfostra dig till en riktig man.
För även i medelklass, tattar kretsar, och missbrukar kretsar finns de en slags vördnad för någons bortgång och död.

Vill bara understryka då att kvinnor oftast föredrar män som är ödmjuka.
Din klädsel, hur du för dig, och att du betalar skatt, gör inte dig automatiskt till mer människa än en människa som hamnat snett i livet. Tänkvärt.
Man skulle kunna tro eller hoppas att du också skulle ha möjlighet tänka i dessa banor, men det verkar rätt så enkelriktat där. Kanske var din bakgrund inte heller så ljuvlig med tanke på den avsaknaden för empati du uppvisar här?
Förvisso har man rätt att på detta forum uttrycka sig med yttrandefrihet, men det är ett privilegium som med risken står dig bi i att också klassas som kallsint, dum i huvudet, och absolut inte ett dugg bättre än medelklass, tattare eller narkomaner.
Värt tänka på kanske ifall du skulle få fler infall, allt man tänker behöver man inte säga eller skriva.

Det "finare" folkets jätte gröna gräsmattor, det jätte dyra kläderna, det jätte vita tänderna, det jätte fina bilarna, allt detta lurar ingen.
Läs och häpna...jag vet att det förekommer droger, flödder, incest, kvinnomisshandel, och alkoholism även hos det "finare" folket.
Citera
2013-09-19, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Critage
Jag har fått upp ögonen för en till Eventuell GM Aka Mart*n Elm sen är det ju inte mera passande att han ändra sin omslags bild till "respect" samma dag Gabriel försvann samt vad jag har hört så skall dom ha haft något otal med varandra om droger

https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash4/1000951_10201521262089532_1125530673_n.jpg

hans facebook omslag som ändrades samma dag gabriel försvann känns lite misstänkt? Humm
vi får spekulera vidare

Han sitter ju på kåken för knivmordet på den där Stockholmaren utanför Ha Longs Kök?
Citera
2013-09-19, 12:16
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Han sitter ju på kåken för knivmordet på den där Stockholmaren utanför Ha Longs Kök?

Eftersom han skriver på face är han nog släppt.
Citera
2013-09-19, 12:19
Medlem
KofotarConnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pottsorken
ingen utredning ?
vart bodde hans fosterfamilj...snackar vi Götene nu också ?

usch usch usch ..detta tar hårt !

Hans fosterfamilj bor i Lundsbrunn. Lundsbrunns tattigaste jävla familj (de med kunskap om byn vet vilka jag åsyftar), usch fy fan. Skitungarna där driver likväl en kaffekiosk i Götene.

G kan inte haft det lätt. Tufft i skolan och tufft hemma.

Jag hoppas att hans baneman blir känd och får sona sitt brott. Vila i frid.
Citera
2013-09-19, 12:35
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KofotarConny
Hans fosterfamilj bor i Lundsbrunn. Lundsbrunns tattigaste jävla familj (de med kunskap om byn vet vilka jag åsyftar), usch fy fan. Skitungarna där driver likväl en kaffekiosk i Götene.

G kan inte haft det lätt. Tufft i skolan och tufft hemma.

Jag hoppas att hans baneman blir känd och får sona sitt brott. Vila i frid.

Är det samma foster familj som någon annan här i tråden nämnde tidigare som inte brydde sig ett skit om honom...?
Citera
2013-09-19, 12:36
Medlem
Saruman87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tigerwant

Ingen av mina närstående kommer att dö p.g.a att dem är en WT pundare som p.g.a flödder kommer trampa på fel tår, så jag oroar mig inte så mycket.

Folk tjallar inte, för att dom helt sonika inte har en jävla aning om vad fan som har hänt. Lidköping är en liten stad med en jävla byhåle mentalitet. Hade någon vetat nått hade käften glappat för fullt till polisen vid det här laget.
Gläder man sig åt att en människa, kanske i synnerhet en ung människa som dessutom är småbarnsförälder har dött så är man nog ett enda stort misslyckande själv.
Citera
2013-09-19, 12:43
Medlem
KofotarConnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zizzla163
Är det samma foster familj som någon annan här i tråden nämnde tidigare som inte brydde sig ett skit om honom...?

Jag förutsätter att det är samma. Kan hända att G bott hos flera familjer, men troligaste är ändå att vi tänker på samma familj, så ja förmodligen.
Citera
2013-09-19, 12:58
Medlem
Zizzla163s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saruman87
Gläder man sig åt att en människa, kanske i synnerhet en ung människa som dessutom är småbarnsförälder har dött så är man nog ett enda stort misslyckande själv.

Jag säger bara ett ord.

Karma.
Citera
2013-09-19, 13:02
Medlem
Critages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooL

han kom ju ut i år! så han sitter inte inne.
Citera
2013-09-19, 17:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Critage
han kom ju ut i år! så han sitter inte inne.

Ja det var ju ett långt straff... till skillnad mot BO...
Ibland önskar man ett återinförande av dödsstraff...
Citera
2013-09-19, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lsdtripp
jag går redan till polisen i morgon.. I hope Your ass going to hell för alltid!! din sjuka jävel!

Då är den viktiga frågan idag. Hur gick det? Har du gått in?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in