2012-03-08, 03:38
Medlem
GuzziLagos avatar
Ni kan säga vad ni vill om Linda ingen av er känner henne, hon är en super nice person och en ännu bättre mamma. Hennes barn är väluppfostrade , välmående och inte minst väldigt söta. Och jag känner båda Linda , hennes mamma och övrig familj.
Och att Linda går vidare och lägger detta bakom sig gör hon helt rätt i.
Givetvis är det hela en tragisk händelse men hon har sonat sitt brott och Thats it.
Citera
2013-06-05, 05:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bajsbuske
Varför gjorde du det?

Det är nog många som undrar var för hon gjorde DET och kanske hon själv med?
Hon är en fri kvinna idag.. Men kan inte tycka att hon SONAT sitt brott, utan hon ska ha vårdats till att bli en frisk människa, och om kaoset på Karsudden lyckats då är hon frisk idag..
Men jag följer en dansk blogg och dom har skrivit om L.D, det finns dom och några vårdprövningar samt en bild när hon är på rymmen då hon fångas av tv 4 som spelar in en intervju.. Av förståeliga själ så kanske hon håller den attityden som hon gör, men hon har enligt lagen blivit frisk!

Källa: http://sanningvsrykten.blogspot.se/

Länk till vård P: http://sanningvsrykten.blogspot.se/2013/06/linda-dahlsjos-rattsliga-provningar.html

Länk till domen: http://sanningvsrykten.blogspot.se/2013/06/linda-dahlsjo-mordar-sin-mormor.html
Citera
2013-09-09, 09:03
Medlem
Vad jag vet så bor Linda Dahlsjö numer på Orust (rödsvägen) vet även att den före detta pojkvännen som var med Linda när mordet skedde M***ias W****bo också han bor på Orust.. kanske dom två har hittat tillbaka tillbaka till varandra som man säger.. kaka söker maka..
Citera
2013-09-10, 09:23
Medlem
MirreSs avatar
Citat:
Vad jag vet så bor Linda Dahlsjö numer på Orust (rödsvägen) vet även att den före detta pojkvännen som var med Linda när mordet skedde M***ias W****bo också han bor på Orust.. kanske dom två har hittat tillbaka tillbaka till varandra som man säger.. kaka söker maka..

Linda bor inte med M***ias W****bo. Hon bor med To***s He***n.

För övrigt tycker jag att Linda (om det nu är mördaren Linda som skriver) ger ett mycket sjukt intryck, som uttalar sig så totalt oberört. Det verkar inte finnas någon skuld eller skam alls i denna person och det är definitivt INTE normalt.

Det jag tänker på mest är barnen som får växa upp med en sådan mor och allt vad det innebär...
Allt är inte bara det man ser på "utsidan"....Tänk på vad som rör sig i den hjärnan. Eller inte rör sig..

Jag ryser när jag tänker på det.
Citera
2013-09-10, 15:10
Medlem
The BlaBlas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liza1979
..För ett par år sen så hadde vi ju en pojke som jobbade på ett flick hem.som åkte ca4mil för att det var en röst som sa att han skulle ha i hjäl dom ..Han dödade 2 o 1 överlevde altså 3 töser och han hadde jobbat där länge..Han har väl gift sig i fägelset med den flickan som mördade sin mormor..

Hej Liza1979!

Jag råkar av en hädelse känna tjejen som klarade sig. Sjukt att jag av en ren slump läste ditt pm om just detta..
Citera
2013-09-15, 14:13
Medlem
MirreSs avatar
Citat:
Ni kan säga vad ni vill om Linda ingen av er känner henne, hon är en super nice person och en ännu bättre mamma. Hennes barn är väluppfostrade , välmående och inte minst väldigt söta. Och jag känner båda Linda , hennes mamma och övrig familj.
Och att Linda går vidare och lägger detta bakom sig gör hon helt rätt i.
Givetvis är det hela en tragisk händelse men hon har sonat sitt brott och Thats it.

Det är mycket svårt och tro att Linda skulle vara normal och "super nice" med tanke på det hon har gjort.
Citera
2013-09-17, 12:41
Medlem
tycker hemskt synd om barnen som kommer få leva med att sin mamma är helt galen och har mördat sin egen mormor..undrar om sociala har koll på den familjen så att inte barnen blir slagna mm. är det Ma***as W****bo som är pappan ?? har har ju oxå varit inne för psykisk ohälsa och är lite av en psykopat!! vilken härlig blandning i så fall
Citera
2014-05-06, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The BlaBla
Hej Liza1979!

Jag råkar av en hädelse känna tjejen som klarade sig. Sjukt att jag av en ren slump läste ditt pm om just detta..
Berätta gärna vad du vet om detta!
Citera
2014-05-06, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MirreS
Det är mycket svårt och tro att Linda skulle vara normal och "super nice" med tanke på det hon har gjort.
Hahahahaha super Nice... jo jag tackar! Vilket skämt. Hur fan kan man kalla en som kallblodigt mördar sin mormor för super nice...?
Citera
2014-05-07, 20:55
Medlem
Jag har en fråga till, hur ställer sig dina barns kompisars föräldrar till det du har gjort?
efersom du är sååå öppen med det, menar jag. Får dom komma hem till er och leka?
Citera
2014-05-07, 21:21
Medlem
Hur länge satt hon? Vad var det för störning som hon skulle haft?
Citera
2014-05-07, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Hur länge satt hon? Vad var det för störning som hon skulle haft?
Dömdes till psyk 99 och satt ca 8 år har jag för mig. Hon lider av social personlighets störning. Och borderline har jag för mig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in