2013-09-16, 21:33
Medlem
Undrar när pajkastningen börjar... Hoppas den uteblir för en gångs skull.
Citera
2013-09-16, 22:03
Medlem
donnamanloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shittingbricks
Från Bernys blogg:

Nu ska hon plötsligt ta sig i kragen och köpa möbler på second hand, pengarna har väl tagit slut...

Hon skriver också:

Okej. Så hon erkänner tillslut att hennes osmakliga nakenbilder var i destruktivt syfte? Hallefuckinglujah! Dock blir jag lite förvånad att hon nämner "porr"sidor, är det Emmas blogg hon syftar på? Om så, vänta lite här nu.

Det var alltså okej för Berny att lägga upp bilder och skriva om Emma på SIN blogg men tvärtom gick inte för sig. Logik? Var är du?

Men för fan, nu måste hon väl ändå skämta?!
Citera
2013-09-16, 23:13
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Allvarligt talat, det är ju så att vi skulle kunna betta på antal dagar innan hon har ett nytt "förhållande". En viss man eller en tjej som är väldigt speciell. Vad tror ni?

Ja.
En VISS MAN brukar vara populärt att locka med.
Sen blir det något annat, bara sådär.
Sitter här och har inte följt tråden eller bloggen på ett bra tag, och när man väl kollar till allt igen så är det värsta dramat, som vanligt.
Helt...som vanligt helt enkelt...så fucking jävla sorgligt.
Citera
2013-09-16, 23:18
Medlem
Hydraheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Ok. Vänta nu.
Så hon blev gruppvåldtagen av 6, SEX, killar för inte alls längesedan. Under PISTOLHOT och hennes största concern är vad som skrivs på flashback?
Alltså ... Jag lider verkligen med henne (om detta nu är sant. Det känns jävligt fittigt att tvivla men vissa människor sätter lixom upp det själv) och detta är HEMSKT men varför ligger hennes fokus på vad VI säger. Sporadiska kommentarer dessutom då hon inte omnämns spec ofta själv utan mer i sammanhanget "när björny och amelia ...".

Something is rotten in the state of bloggvärlden. Dock tycker jag att hon nu ska ta all hjälp som finns att tillgå då detta är en extremt vidrig sak att behöva gå igenom och speciellt då hon har visat ganska tydliga, ska vi säga instabila tendenser tidigare.

Låter inte helt sant, och är det sant så anmäler man detta och inte skriver det för att FB ska se.
Och FÖRLÅT, men jag kan inte ta denna människan på allvar, inte alls faktiskt.
Hon har så att säga, bränt sina broar.
Citera
2013-09-16, 23:44
Medlem
sinfons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sery
Undrar när pajkastningen börjar... Hoppas den uteblir för en gångs skull.

Den har väl redan börjat i och med att hon helt plötsligt kallar allt Emma håller på med för "porr" med en besk underton, när det tidigare hette att hon var "stolt" över Emmas sexualitet och kropp som det är "häftigt" att hon jobbar med att visa upp. Och inte har hon låtit Berny möblera som hon vill heller! Striperella är till vargarna nu helt enkelt. Adieu.

I övrigt säger jag bara visst, Berny. Det var ett fint återkomst-tal, precis som det brukar vara. Jag håller dock inga tummar längre.
Citera
2013-09-17, 00:15
Medlem
Nog för att jag inte har varit guds bästa barn, men den här tjejen är ju så CP att hon borde bli inspärrad för resten av livet på Säters sjukhus. Vilken jävla idiot, finns många riktigt sjuka tjejer som är duktiga på att skriva, men sen är det också allt som den här typen av tjejer är duktiga på.

Berny, mitt råd är att du tar livet av dig. Boken kan heta Känn INTE pulsen slå.
Citera
2013-09-17, 07:27
Medlem
Hoppas det är någon som skvallrat till LSS-boendet om att det bodde två i lägenheten. Så det var därför Stripperella fick flytta .

Fina bortförklaringar Berny kommer med, som om man skulle tro på dom liksom. Hon är bara för mycket...
Citera
2013-09-17, 08:28
Medlem
Men HUR många gånger ska hon upprepa den här karusellen?
Berny Pålsson, om du läser detta (vilket du rätt säkert gör) SNÄLLA tänk till. Lite i alla fall. Nog för att alla kan gra misstag och en del gånger säkert upprepa dem..

Men att man väljer att inte förändra sitt beteende efter 7089ggr, det är inte klokt. Och jo, det är ett val du gör.

Är det någon som sett/läst/hört mer om hela sekt grejen och Opus Dei? Det har ju blivit väldigt väldigt tyst om det. Och inte nämner hon R längre heller.
Citera
2013-09-17, 10:38
Medlem
Discorporations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanochintejag
Allvarligt talat, det är ju så att vi skulle kunna betta på antal dagar innan hon har ett nytt "förhållande". En viss man eller en tjej som är väldigt speciell. Vad tror ni?

Oddsen skulle bli för låga för att göra det värt besväret.

Den här sopan är en huvudanledning till att jag funderar på om det sociala skyddsnätet är värt att behålla.
Citera
2013-09-17, 11:34
Medlem
shittingbrickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwedishLazy
Är det någon som sett/läst/hört mer om hela sekt grejen och Opus Dei? Det har ju blivit väldigt väldigt tyst om det. Och inte nämner hon R längre heller.

Kanske för att hela grejen är bullshit?
Citera
2013-09-17, 12:34
Avslutad
Berny arbetar aktivt på att hitta ursäkter till att inte behöva ordna upp sitt liv. Det är väl därför som Opus Dei-grejen kom till, de vanliga ursäkterna hade sinat. Hon behövde en "bomb" som hon kunde använda flera år framåt.

Stackars Psykosflickan.
Senast redigerad av GenesisP 2013-09-17 kl. 12:59.
Citera
2013-09-17, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Den har väl redan börjat i och med att hon helt plötsligt kallar allt Emma håller på med för "porr" med en besk underton, när det tidigare hette att hon var "stolt" över Emmas sexualitet och kropp som det är "häftigt" att hon jobbar med att visa upp. Och inte har hon låtit Berny möblera som hon vill heller! Striperella är till vargarna nu helt enkelt. Adieu.

I övrigt säger jag bara visst, Berny. Det var ett fint återkomst-tal, precis som det brukar vara. Jag håller dock inga tummar längre.

Snart kommer hon säkert att hävda att Emma "tvingade", "hetsade", "pressade" eller "övertalade" henne att ta de där äckliga bilderna, att hon "indoktrinerades av porr-branschen" som "siktade in sig på hennes sköra, bräckliga psyke och utsatta position". Snart får vi höra att Emma "utnyttjade henne sexuellt". Säkert är Emma i konspiration med "sekten" också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in