2013-09-16, 10:49
Medlem
HestDrickaColas avatar
Hur funkar det? Om jag åker utomlands lär jag inte göra några uppdrag, såklart. Många av er kommer ha klarat av uppdrag, kommer de vara klara för mig när jag kommer hem eller måste jag göra dem själv?
Citera
2013-09-16, 10:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Heureux
Ska vi sätta upp några rejäla mål för crewet eller? Hur seriösa ska vi vara? Kan man utmana andra crew? Finns ju en hel del andra crew med många medlemmar.

Vi borde väl ha mic krav när vi ska göra uppdrag iaf? Känner mig rätt pepp nu måste jag erkänna..
Ja, mic borde definitivt vara ett krav. Kanske borde tillagt att jag har mic i mitt förra inlägg men jag gör det nu.
Citera
2013-09-16, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Hur funkar det? Om jag åker utomlands lär jag inte göra några uppdrag, såklart. Många av er kommer ha klarat av uppdrag, kommer de vara klara för mig när jag kommer hem eller måste jag göra dem själv?

Också nyfiken på de här då jag inte har köpt spelet än och har lite tight med cashmoney för tillfället heheh
Citera
2013-09-16, 11:11
Avslutad
Tror ni "Cops N Robbers" kommer finnas? Som finns på en inofficiell server för SA.
Citera
2013-09-16, 11:16
Medlem
sv3nss0ns avatar
Jag skickade också en ansökan precis Nick: svenzzon99 ps3 med linkat psn-id
Citera
2013-09-16, 12:15
Medlem
Fhitals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Tror ni "Cops N Robbers" kommer finnas? Som finns på en inofficiell server för SA.

Cops n Crooks fanns ju på GTA IV och kan tänka mig att det var ganska likt det du nämner. Därför lär väl ett liknande gamemode finnas i V
Citera
2013-09-16, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fhital
Cops n Crooks fanns ju på GTA IV och kan tänka mig att det var ganska likt det du nämner. Därför lär väl ett liknande gamemode finnas i V

Tror du?
Citera
2013-09-16, 12:19
Medlem
mphummers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mphummer
Tja!

Finns det någon som kan speca ner hur multiplayer kommer funkar i GTA V? Kommer man kunna köra singleplayer med en kompis? Och kommer andra spelare vara online när man spelar singleplayer? Så man tex kan glida runt och starta krig med någon onlinespelare?

Eller är det en helt separat del där man typ väljer att man ska göra ett rån, fightas mot en crew osv?

Ingen?
Citera
2013-09-16, 12:31
Medlem
Autoziones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mphummer
Ingen?
GTA Online är en helt separat del från GTA V. Du har en egen karaktär som endast används till att spela med online. Co-op kommer att finnas om man vill göra speciella uppdrag med en polare men även det är en del av GTA Online.
Citera
2013-09-16, 13:11
Medlem
ThomasTeleborians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Autozione
GTA Online är en helt separat del från GTA V. Du har en egen karaktär som endast används till att spela med online. Co-op kommer att finnas om man vill göra speciella uppdrag med en polare men även det är en del av GTA Online.
Vad menar du med Co-op? Kommer jag kunna spela med en polare på ett och samma ps3?
Citera
2013-09-16, 13:14
Medlem
bullet^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThomasTeleborian
Kommer jag kunna spela med en polare på ett och samma ps3?

Nej
Citera
2013-09-16, 13:28
Medlem
Nu har jag skickat inbjudan till crewet, cptcraycray. Ska linka ps3 id senare.

Hur kommer det gå till i praktiken i morgon när kanske 100 spelare vill spela? Detta kanske har gåtts igenom tidigare men kan någon göra en recap om vad som har bestämts och vilka regler som gäller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in