Citat:
Ursprungligen postat av
Gustav2adolf
Vilket annat skulle jag mena??
Har varit aktiv sen VAM tiden och det är rätt länge, hur länge har du varit med?
Så långt som SD har kommit skulle man ALDRIG ha kommit om man kört med helt öppna kort.
Jag är troligtvis betydligt mer åt höger än dig, men för att få ett stopp på det här är SD det enda alt.
SvP passar mig betydligt bättre än SD politisk, men i nu läget är en röst på dem en röst på S eller M.
Det är helt irrelevant hur länge du "varit med", när du ändå har helt fel i sak. SD är verkligen inte "ultranationellt". SD förnekar att det finns ett etniskt svenskt folk och de vill ha fortsatt invandring från tredje världen (kristna), hur kan det vara ultranationellt?
Det är inte omöjligt för ett nationalistiskt parti att vara framgångsrikt men ändå köra med öppna kort, i just dagens läge och situation är det dock inte något som lockar de större folkmassorna, men den tiden kommer. När välståndet vänder, när ekonomin kollapsar, när det råder socialt kaos inbäddat med "härlig" mångkultur, och när folket vill bestraffa de etablerade partierna för deras vansinnespolitik, kommer plötsligt oetablerade partier att framstå som så mycket mer lockande. Alla människor radikaliseras i hårda tider.
En röst på SD är dock en röst på S och M likaså. Vet du varför? För SD kommer aldrig opponera sig på allvar, de är så patetiskt rädda för vad andra ska tycka om de skulle starta ett parlamentariskt "kaos". De har inte kraften eller viljan att på allvar sätta press på regeringen. Visst, tro du att din enskilda lilla röst gör någon skillnad i hur riksdagen ser ut efter nästa års val. Din lilla mikroskopiska röst kommer drunkna likt en droppe i havet. Då kan man lika gärna lägga sin röst på ett alternativ man kan ställa sig bakom, vilket självklart jag kommer göra. Jag kommer aldrig acceptera eller stödja ett parti som förnekar att det finns ett etniskt svenskt folk, aldrig.