Citat:
Ursprungligen postat av
cometmain
Vad är svårt att förstå? Vill du inte svara på min fråga?
Jag svarar mer än gärna på din fråga. Vad är det du vill veta?
Citat:
Varför ska man inte vilja ha människor runt sig som har en annan etnicitet?
Det är väl självklart att man vill bo bland sina egna? Detta är en universell känsla, som delas av de invandrargrupper, som för tillfället är våra gäster i Sverige.
Citat:
Kom inte med argumentet om att vita dödas. Det är en dum sak att säga på flera vis.
Skulle aldrig falla mig in. Vet inte ens om jag hört det argumentet. Ja, dum vill man ju inte förefalla.
Citat:
Invånarna som bor på svensk mark har genom historien förflyttat sig enormt mycket till andra länder.
Förstår inte vad du menar; är det semesterresor till Kanarieöarna du pratar om? Kanske menar du immigrationen till Amerika , men i så fall så bor de inte på svensk mark sedan generationer.
Citat:
Då har Sverige varit beroende av invandring för att klara ekonomin.
Nej, vi har själva skapat vårt välstånd. Vi hjälpte italienarna med arbetstillfällen, när arbetslösheten var hög i deras land.
Citat:
Nazism hör inte hemma någonstans, säkerligen inte i Sverige, av denna anledning som är byggt på mångkultur
Svårt att förstå den osammanhängande svenskan men Sverige är inte byggt på mångkultur, utan homogeniteten har i alla tider varit vårt kännetecken.