2013-09-15, 22:08
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Fick detta precis i PM på SC:
Citat:
Welcome to the All-New Rockstar Games Social Club, a full reboot with totally new features designed to let each of you make your mark as a member of the Rockstar community.
Make the most of your online experience here by becoming familiar with all of the options available to you via the dropdown in the top right of the screen.
FRIENDS – See your existing friends, connect with friends from other networks, and search for new ones.
CREWS – See the Crews you and your friends run with, search for Crews by name or by type, or create your own.
SETTINGS – Adjust your Profile info, privacy settings, linked accounts, and your avatar.
MESSAGES – Brings you back here to view your direct messages.
NOTIFICATIONS – Keeps you informed of any activity involving your wall or a post that you’ve authored.

Bara jag som inte ser någon skillnad?
Citera
2013-09-15, 22:09
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MortalDisease
du gör online förföljer dig oavsett med vilka du lirar

Hur fungerar det då om jag köper en lägenhet som även en annan person i samma "game" äger? Blir vi sambos då eller hur har dom löst det?
Citera
2013-09-15, 22:18
Medlem
Lars Vinterdäcks avatar
Ansökte också om att joina flashback crew. (frigolit)

Finns det någon hemsida där man kan läsa om hur onlineläget kommer fungera?
Citera
2013-09-15, 22:18
Medlem
HestDrickaColas avatar
Gjorde jag rätt nu? Quality Panda skickade en invite iallafall!
Citera
2013-09-15, 22:20
Medlem
herrmuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SylvesterLundgren
Fick detta precis i PM på SC:

Bara jag som inte ser någon skillnad?

Tror man nu kan koppla upp sig mot Facebook. Fick möjligheten när jag loggade in iaf och minns inte den sedan innan.
Citera
2013-09-15, 22:34
Medlem
EnGulHatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Hur fungerar det då om jag köper en lägenhet som även en annan person i samma "game" äger? Blir vi sambos då eller hur har dom löst det?

Har för mig jag läste någonstans att om du går in i byggnaden så kommer du till din lägenhet. Skulle ist den andra personen bjuda in dig så kommer du till dennes.
Citera
2013-09-15, 22:43
Medlem
yedis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGulHatt
Har för mig jag läste någonstans att om du går in i byggnaden så kommer du till din lägenhet. Skulle ist den andra personen bjuda in dig så kommer du till dennes.
Ja, det stämmer bra det!
Citera
2013-09-15, 22:49
Medlem
Masochistens avatar
Skickat request precis, Masochisten, spelar på PS3.
Citera
2013-09-15, 22:50
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmus
Tror man nu kan koppla upp sig mot Facebook. Fick möjligheten när jag loggade in iaf och minns inte den sedan innan.
Det har man kunnat så långt tillbaka jag kan minnas och jag har varit medlem på SC sedan Januari 2012. Måste vara något annat!
Citera
2013-09-15, 22:53
Medlem
Fooulzs avatar
Har jag förstått det rätt att endast 16 spelare kan vara en server?

Med tanke på att mappen är sjukt jävla stor så borde 16 spelare inte vara någonting alls?

Och hur är det om man äger till exempel en bilaffär? kan andra folk köpa en bil på den affären och sen kommer pengarna till ens gubbe? och kommer dem till online kontot eller till offline kontot?
Citera
2013-09-15, 22:56
Medlem
MortalDiseases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle

Intressant fråga som tagits upp i ett annat forum, hoppas att dom har löst det på ett smart sätt så man inte blir allt för sur ;-)

Länk till diskussionen angående just detta
Citera
2013-09-15, 22:57
Medlem
SilentVictorys avatar
Här har ni en snubbe till som vill hoppa in i 360-gänget.
Just nu orkar jag inte fixa något Social Club konto.

Men det kommer någon dag i veckan här.
Det finns ingen gräns eller något sista ansökningsdatum va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in