Citat:
Ursprungligen postat av
M.Skillt
Uhm? Vid vilka tillfällen då? Inte en enda person kom till samlingen med någon bolagspåse, det låg på funktionärsgruppledarna bord att i så fall ombesörja att dylikt lämnades i närmaste soptunna. Inte heller under tåget rapporterade en enda funktionär att denne sett någon alkoholhaltig dryck. Om du nu såg förtäring av alkoholhaltig dryck i tåget och underlät dig att rapportera detta så är det minst sagt ett lika dåligt beteende.
/Micke
Jag skrev "verkar" för att jag inte var riktigt säker. Jag hörde en del snack om det och tog för givet att folk inte hittade på utan hade sett att det dracks alkohol, men visst är det lätt att se saker man vill se. Du har nog rätt och koll med tanke på att du ledde stora delar av funktionärsgruppen, så jag får väl dra tillbaka mitt uttalande helt enkelt.
Det var dock några som pratade om alkohol och en svarade att han självklart hade med sig sin fickplunta. Detta fick jag berättat för mig efteråt. Personen hittar inte på men de kan såklart ha skämtat om fickpluntan.