2013-09-15, 14:59
Medlem
Deferos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Därför att det inte är vida känt att
Med din logik kan man ju lika gärna avslöja hur spelet slutar utan någon spoilertag, för det finns ju i spelet!
Tänk till lite är du snäll!
En sak i uppdrag och en annan sak är vad som finns i spelet, som exempelvis tre karaktärer, att det utspelar sig i Los Santos och så vidare.

Citat:
Ursprungligen postat av gs94
Många vill inte veta vad som finns i spelet innan dom har hunnit spela de själv din tomte.
Då är det fel tråd att vara i. Jag menar det pratas ju hela tiden om saker som finns i spelet. Olika bilar, flygplan, karaktärer, städer och så vidare. Isåfall bör man ju skrika spoiler när någon skriver att man kan flyga i spelet.
2013-09-15, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrandMaster-P
Webhallen (Sveavägen) har ju nattöppet på måndag. Tror ni att man kommer kunna glida dit runt tolv och hämta sitt ex eller kommer man få köa i timmar?
Jag är alltså inte ute efter att vara bland de första som får reducerat pris eller en billig konsol utan tänker endast gå dit och hämta spelet ("som vanligt"). Nån som har erfarenhet från tidigare natt event på webhallen?
Det är redan kö där nu. Gjorde en okulärbesiktning av stället tidigare idag. Sitter typ 20 hardcore fanns utanför.
Dra dit tidigt på Tisdag istället. Tror det är smartare om du inte vill köa bort flera timmar.
2013-09-15, 15:00
Medlem
Reggaemans avatar
Citat:
Webhallen (Sveavägen) har ju nattöppet på måndag. Tror ni att man kommer kunna glida dit runt tolv och hämta sitt ex eller kommer man få köa i timmar?
Jag är alltså inte ute efter att vara bland de första som får reducerat pris eller en billig konsol utan tänker endast gå dit och hämta spelet ("som vanligt"). Nån som har erfarenhet från tidigare natt event på webhallen?

Jag har aldrig vart på ett sånt där event men jag kan inte tänka mig att du kan "glida dit runt tolv och hämta sitt ex"

Det är först öppningen som säkert pågår i nån timme samtidigt som hela kön ska ta sig in i butiken och köpa spelet, sen ska det delas ut priser och pokaler etc som säkert tar upp hela butiken så ska du bara gå dit för att köpa spelet så borde du nog vänta tills nästa dag

Men men, kanske bättre att någon som vart på ett sånt event att uttala sig.

Citat:
Ursprungligen postat av Incogniton
Hur ser det ut på PCfronten? Vet att det ej kommer nu på releasedagen för 360 och PS3, men tänker i framtiden. Har en PCversion ens blivit bekräftad? Isåfall, när beräknas den komma?

Nej, det är inte ens bekräftat att spelet kommer till PC, så det är ingen ide att du lägger tid på det, ge dig bara.
Senast redigerad av Reggaeman 2013-09-15 kl. 15:03.
2013-09-15, 15:01
Medlem
PUSClFERs avatar
Citat:
Jag har närvarat vid deras nattöppet-events inför både Playstation 3 och Xbox 360. Kön sträckte sig väl ungefär ett kvarter (Vid Starcraft II sträckte den sig nästan två kvarter!). Insläppet började vid 00:00 och alla kassor var öppna, så det gick relativt fort att hämta ut sitt exemplar. Jag tror kön var borta till 01:00-01:30-tiden, men jag kan mycket väl missminna mig.
2013-09-15, 15:01
Medlem
Hej_tjos avatar
Ser livestream och massa snackar om att man inte kan spela online om man har 12 GB PS3? Måste jag alltså köpa 500GB PS3 för att kunna lira online senare?
2013-09-15, 15:05
Medlem
Hur ska ni köra som lirar på ps3 blir det en fysisk kopia eller laddar ni ned det från ps store?

skiljer det något i pris?
2013-09-15, 15:07
Medlem
ThomasTeleborians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilUnicorn
Är jag den enda som INTE tänker sjukskriva/sjukanmäla sig på Tisdag? Jag tänker fortsätta mitt liv som vanligt efter ha köpt V!

Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Jag själv har ett 12GB PS3, och köpte till en extern HDD (250GB) + caddy för ~400kr. För att vara på den säkra sidan, mycket smidigt och ett billigare alternativ.
Men man kan ju inte installera spel på en extern HDD? (vet ej vad caddy är btw)

Jag stoppade bara i en hårddisk från en laptop i min 12GB PS3.. Fungerar galant.

Citat:
Ursprungligen postat av svartbil
Hur ska ni köra som lirar på ps3 blir det en fysisk kopia eller laddar ni ned det från ps store?

skiljer det något i pris?
Fysisk kopia, 473 från electroworld, inkl expressleverans på 29 kr. Kostar 599 att ladda ner, tillräcklig skillnad för mig.
2013-09-15, 15:12
Medlem
Hej_tjos avatar
Just nu har jag inget PS3 men har tänkt köpa ett 25e, jag ser då att massa snackar om att man MÅSTE ha mer än 12GB för att kunna spela online senare. Är det lika bra att köpa PS3 500GB då? Finns detta bekräftat någonstans?
2013-09-15, 15:12
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThomasTeleborian
Men man kan ju inte installera spel på en extern HDD? (vet ej vad caddy är btw)

Jag stoppade bara i en hårddisk från en laptop i min 12GB PS3.. Fungerar galant.

Köpte något i stil med den här: http://cdon.se/spel/ps3_hdd_250_gb_incl_caddy_m_chassis-21520003

och efter monterat hårddisken har jag nu ~250GB istället för 12. Så gissar det inte ska vara några problem alls att spela GTA Online.
2013-09-15, 15:14
Medlem
edberg24s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludwiq
Köpte något i stil med den här: http://cdon.se/spel/ps3_hdd_250_gb_incl_caddy_m_chassis-21520003

och efter monterat hårddisken har jag nu ~250GB istället för 12. Så gissar det inte ska vara några problem alls att spela GTA Online.

Rent spontant känns det där onödigt nu när 500GB PS3 kostar typ 2500:-.
2013-09-15, 15:17
Medlem
ludwiqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg24
Rent spontant känns det där onödigt nu när 500GB PS3 kostar typ 2500:-.

Ja absolut, men det var någon som frågade tidigare om man inte kunde spela GTA Online om man hade 12GB versionen.
2013-09-15, 15:17
Medlem
FoxHounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reggaeman
Nope, jag jobbar och har inte råd att ta ledigt

Blir till att spela nån timme efter jobbet tills helgen då jag tänker låsa in mig haha
Samma här, men ska skynda mig som fan efter jobbet och hämta ut det, äta framför tv:n etc för att kunna spela så mycket som möjligt. Och nästa helg blir det att maxa det tillsammans med en polare!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in