Citat:
Ursprungligen postat av
GrandMaster-P
Webhallen (Sveavägen) har ju nattöppet på måndag. Tror ni att man kommer kunna glida dit runt tolv och hämta sitt ex eller kommer man få köa i timmar?
Jag är alltså inte ute efter att vara bland de första som får reducerat pris eller en billig konsol utan tänker endast gå dit och hämta spelet ("som vanligt"). Nån som har erfarenhet från tidigare natt event på webhallen?
Jag har aldrig vart på ett sånt där event men jag kan inte tänka mig att du kan "glida dit runt tolv och hämta sitt ex"
Det är först öppningen som säkert pågår i nån timme samtidigt som hela kön ska ta sig in i butiken och köpa spelet, sen ska det delas ut priser och pokaler etc som säkert tar upp hela butiken så ska du bara gå dit för att köpa spelet så borde du nog vänta tills nästa dag
Men men, kanske bättre att någon som vart på ett sånt event att uttala sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Incogniton
Hur ser det ut på PCfronten? Vet att det ej kommer nu på releasedagen för 360 och PS3, men tänker i framtiden. Har en PCversion ens blivit bekräftad? Isåfall, när beräknas den komma?
Nej, det är inte ens bekräftat att spelet kommer till PC, så det är ingen ide att du lägger tid på det, ge dig bara.