Nu när ni har sett mycket gameplay, har ni nån ny tanke om vad ni ska göra absolut först?
Jag vettefan vad jag ska göra, det känns så STORT, nästan för stort.... jag känner bara WOW....
Samtidigt ångrar man lite när man får se nått häftigt och tänker "fan det där hade varit roligare att få uppleva för första gången när man själv spelar"
Mmm, tittade på lite freeroam-strömmar igår och känner att jag ska försöka hålla mig ifrån sånt till release så att man faktiskt kan uppleva lite "oooh" moments själv
En grej man märker om man kollar gameplay-stream av Gta V är att Rockstar har fått offra väldigt mycket av fysiken för att kunna göra ett sånt stort spel och för att spelet ska kunna flyta på bra
Människorna känns stela både när de går och när de springer, människorna känns stela när de blir påkörda, de flyter på bra men det är stelt.
Bilarna känns äckligt stela och styrningen som gör att man kan ta en kurva i 200 km/h känns hemsk...allt känns helt enkelt väldigt stelt och den mjuka fjädringen och fysiken som fanns på bilarna i Gta IV är helt borta, otroligt trist då det inte ser ut att ha samma flow och det ser inte alls lika roligt ut längre
Men men, det kommer tveklöst att vara ett roligt spel och det blir väl som med alla andra spel att man vänjer sig efter ett tag, dock hade jag hellre sett att de helt behöll fysiken från Gta IV och gjorde en mindre karta etc
Varje gång jag kollar i den här tråden så ser jag ditt förbannade gnäll. Nej man kan inte ta kurvor i 200km/h och gubbarna rör sig inte som statyer. Rockstar ansåg att bilkörningen i 4an var klumpig och båtaktig, därav förändringen. Nu hoppas jag slippa se ditt äckliga gnäll på "bilfysik som inte är en exakt kopia av 4an" eller stel fysik överlag.
Nån som kört nått jumbojet och gjort en 9/11 på dom två stora byggnaderna.:?
På dom streams jag kollat så hinner man inte ens komma upp i luften innan man blir sönderskjuten av polisen. Man verkar ju få 3 stjärnor på sig direkt man kommer in på flygplatsen.
känns just nu lite spontant som att om det är något spel man måste spela innan man dör så är det just detta. Kollat lite på´livestreamen och även lite gameplay vids på youtube. Jävlar. Atmosfären, musiken, härlig grafik, karaktärerna, miljövalet. Älskart redan.
I alla tidigare spelen så har det ju varit ett stort problem med att samma bil kommer upp överallt när man väl kör en sån själv.
Nu har jag inte tittat jättemycket men jag har faktist inte upplevt det riktigt i GTA V, nu påstår jag inte att problemet är helt borta för det skulle vara konstigt om dom lyckts trolla bort det.
I alla tidigare spelen så har det ju varit ett stort problem med att samma bil kommer upp överallt när man väl kör en sån själv.
Nu har jag inte tittat jättemycket men jag har faktist inte upplevt det riktigt i GTA V, nu påstår jag inte att problemet är helt borta för det skulle vara konstigt om dom lyckts trolla bort det.
Men har ni tänkt på det?
Har också tänkte på det! Märker inte av det alls, men har aldrig sett någon köra något speciellt som gör att man sticker ut så mycket.
Någon mer än jag som tycker att bilfysiken faktiskt ser jäkligt bra ut!!! När man kör fort så känner man verkligen att man gör det.
Men har ni tänkt på det?
Kollade på en livestream där en kille körde freeroam ett bra tag och vad jag märkte så var det problemet nästan helt borta. Det var inte ofta man såg andra som hade samma bil som en själv.
Men har ni tänkt på det?
Jag har inte kunnat testa det själv, men från vad jag har sett i livestreams samt hört från folk som har spelet så gäller det problemet fortfarande. Det är dock mycket mildare nu än vad det var i exempelvis fyran. Jag tror dessutom att systemet prioriterar bort den bil som spelaren kör, så även om du ser många likadan bilar så kommer du inte se lika många bilar som den du kör för tillfället.
Varför? Saker som finns i spelet måste man ju få säga. Eller kommer man aldrig få säga något som finns i spelet? Är det även en spoiler ifall man säger att det finns tre karaktärer? Eller handlar det om att spelet inte släppts ännu? Får man säga vad som finns i spelet efter att spelet släppt eller hur fan tänker du? Idiot.
Därför att det inte är vida känt att
Bigfoot finns i spelet - än mindre som del av ett uppdrag.
Med din logik kan man ju lika gärna avslöja hur spelet slutar utan någon spoilertag, för det finns ju i spelet!
Varför? Saker som finns i spelet måste man ju få säga. Eller kommer man aldrig få säga något som finns i spelet? Är det även en spoiler ifall man säger att det finns tre karaktärer? Eller handlar det om att spelet inte släppts ännu? Får man säga vad som finns i spelet efter att spelet släppt eller hur fan tänker du? Idiot.
Många vill inte veta vad som finns i spelet innan dom har hunnit spela de själv din tomte.