Citat:
Ursprungligen postat av
HentaiMannen
Tack för svar! Uppskattas!
Provet togs ungefär klockan 13:00, jag försökte dricka mycket vatten under dagen, men det var svårt då jag var på praktik precis innan. Fick i mig nära en liter eller så.
Endast en engångsföreteelse med det bruna då jag sällan röker, men rökte väl kanske 0,4g den kvällen.
Käkade 30 dicla under ungefär 11 dagar i sträck.
Rör mig inte tillräckligt ska erkännas!
Det finns en chans att jag är ren tror jag. Diazepam (som dicla ska vara likt) sitter ju i 7-10 dagar har jag för mig, och detta test gjordes 11 dagar efter senaste pillret. Men det känns jävligt 50/50 hela situationen.

Diazepam lagras inte bara i vattnet i kroppen utan även i fettet, metaboliterna dia bryts ned till oxazepam(Sobril) och nordazepam tar faktiskt längre tid än 7-10dgr(tyvärr egen erfarenhet och jag har snabb ämnesomsättning).
Vet ej hur detta är med dicla.. Men 11 dagar låter ändå tyvärr lite tunt för att hinna bli ren på den mängden, jag är mycket intresserad utav resultatet på detta urinprov, snälla posta hur det går!
Jag tror som du att du har ca 50/50 att klara dig.
Att du fick i dig en liter iaf var ju positivt, allt som späder ut urinen är bra då man kan hinna halvera preparatet 2-8 ggr i urinblåsan.
Vad gäller rökat borde du vara lugn, posta gärna resultat så folk (inkl jag) vet!!