2013-09-15, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HentaiMannen
Tack för svar! Uppskattas!

Provet togs ungefär klockan 13:00, jag försökte dricka mycket vatten under dagen, men det var svårt då jag var på praktik precis innan. Fick i mig nära en liter eller så.

Endast en engångsföreteelse med det bruna då jag sällan röker, men rökte väl kanske 0,4g den kvällen.
Käkade 30 dicla under ungefär 11 dagar i sträck.

Rör mig inte tillräckligt ska erkännas!

Det finns en chans att jag är ren tror jag. Diazepam (som dicla ska vara likt) sitter ju i 7-10 dagar har jag för mig, och detta test gjordes 11 dagar efter senaste pillret. Men det känns jävligt 50/50 hela situationen.
Diazepam lagras inte bara i vattnet i kroppen utan även i fettet, metaboliterna dia bryts ned till oxazepam(Sobril) och nordazepam tar faktiskt längre tid än 7-10dgr(tyvärr egen erfarenhet och jag har snabb ämnesomsättning).
Vet ej hur detta är med dicla.. Men 11 dagar låter ändå tyvärr lite tunt för att hinna bli ren på den mängden, jag är mycket intresserad utav resultatet på detta urinprov, snälla posta hur det går!
Jag tror som du att du har ca 50/50 att klara dig.
Att du fick i dig en liter iaf var ju positivt, allt som späder ut urinen är bra då man kan hinna halvera preparatet 2-8 ggr i urinblåsan.

Vad gäller rökat borde du vara lugn, posta gärna resultat så folk (inkl jag) vet!!
2013-09-15, 16:05
Medlem
Theberzerkers avatar
Min vän käkade 10 diclazepam samt 3 pyrazolam i fredags och ska bli pisstestad på onsdag utav sitt behandlingshem (som kör med de vanliga billigaste stickorna) Hög metabolism och rör sig någorlunda mycket.

Klarar han sig om han bäljer i sig 5 liter vatten varje dag nu fram tills onsdag, samt pissar ett par gånger direkt innan testat och bara tar "mitt-urinen" i koppen?

Mvh
2013-09-15, 17:08
Medlem
art-creators avatar
Citat:
Ursprungligen postat av art-creator
Du sa att du klarar dig på gränsen. Stickorna kan inte visa om du är på gränsen mellan negativt och positivt. Du sa att du visste detta för att det visade svaga streck. Att stickorna visar svaga streck på en viss substans, beror på den näring du fått i dig via föda, inte att du ligger precis på gränsen till positiv eller negativ. Förstår du?

Måste rätta mig själv här. Svaga streck på stickorna beror inte heller på den näring man fått via mat. Detta var något jag fick höra när jag var 14år när jag lämnade drogtest regelbundet vilket är fel.

Utan det ligger till såhär. Det beror på hur högt/lågt gränsvärdet är på en viss substans. Hos amfetaminer är minimnivån 1000ng/ml, därför visar det tydliga streck på amfetaminer om provet är negativt. Subutex har ett lägre minimnivå, 10ng/ml. Alltså visas det svaga streck på subutex jämfört med vad det gör på amfetaminer och andra droger med höga gränsvärden.

Ett svagt streck har fortfarande inget att göra med att man har en viss drog i kroppen. Minsta lilla streck, oavsett om strecket är svagt eller tydligt, innebär att testet är negativt.
2013-09-15, 17:36
Medlem
HentaiMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KillenHelaDagen
Diazepam lagras inte bara i vattnet i kroppen utan även i fettet, metaboliterna dia bryts ned till oxazepam(Sobril) och nordazepam tar faktiskt längre tid än 7-10dgr(tyvärr egen erfarenhet och jag har snabb ämnesomsättning).
Vet ej hur detta är med dicla.. Men 11 dagar låter ändå tyvärr lite tunt för att hinna bli ren på den mängden, jag är mycket intresserad utav resultatet på detta urinprov, snälla posta hur det går!
Jag tror som du att du har ca 50/50 att klara dig.
Att du fick i dig en liter iaf var ju positivt, allt som späder ut urinen är bra då man kan hinna halvera preparatet 2-8 ggr i urinblåsan.

Vad gäller rökat borde du vara lugn, posta gärna resultat så folk (inkl jag) vet!!

Okej, då är det bara att hålla tummarna då. Gah, nervöst.

Vet inte när jag får veta resultatet heller, om några dagar - en vecka eller så antar jag. Återkommer givetvis.

Tack för att du tog dig tid att svara!
2013-09-15, 18:05
Medlem
Theberzerkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Theberzerker
Min vän käkade 10 diclazepam samt 3 pyrazolam i fredags och ska bli pisstestad på onsdag utav sitt behandlingshem (som kör med de vanliga billigaste stickorna) Hög metabolism och rör sig någorlunda mycket.

Klarar han sig om han bäljer i sig 5 liter vatten varje dag nu fram tills onsdag, samt pissar ett par gånger direkt innan testat och bara tar "mitt-urinen" i koppen?

Mvh

Ingen som har någon aning? Börjar bli rätt kritiskt
2013-09-15, 21:35
Medlem
Theberzerkers avatar
Då min tidigare tråd låg fel så provar vi igen här:

Skriver inlägget åt en korkad vän som käkade 10st diclazepam i fredags och ska pissa på vanlig sticka (inget analys) i morgon vid 15 tiden...

Personen i fråga sitter redan med 4 lager kläder på kroppen i ett kokhett rum fyllt av värmeljus och värmeelement. Hur ska han göra för att fixa detta? Har druckit 3 liter vatten och 30g kreatin redan, samt en del b-vitamintabletter.. Finns det ens en möjlighet att han inte visar på benso?

Planen är stanna uppe hela natten nu med alla lager klädesplagg på och försöka svettas och få ut så mycket skit som möjligt. Minst 10 liter vatten ska ha gått igenom systemet innan provet.

Finns det något att lägga till för att öka chanserna ytterligare? Att använda annans urin kommer inte på tal.

Hur mycket vatten krävs? Tror ni att 5 liter räcker? Sen hur mycket kreatin och b-vitamin ska jag ta för att dölja hydreringen? Märker provtagaren att provet är hydrerat så kan det få allvarliga konsekvenser.
2013-09-15, 21:57
Medlem
carlss avatar
Citat:
Hur mycket vatten krävs? Tror ni att 5 liter räcker? Sen hur mycket kreatin och b-vitamin ska jag ta för att dölja hydreringen? Märker provtagaren att provet är hydrerat så kan det få allvarliga konsekvenser.

B-Vitamin ska du ta ganska mycket av, minst ett par ggr rekommenderad dos iaf. Kreatin behöver du inte använda om provet bara körs på sticka. Drick så mycket vatten du kan pressa i dig under timmarna innan. Ta B-Vitamin 1-1:30h innan provet men se till att pissa minst 1-2ggr innan provet både för att rensa ur ordentligt så att det bara är vatten som rinner rakt igenom dig och pga att ditt piss kommer först vara neongulgrönt vilket kanske är lite misstänkt.
Senast redigerad av carls 2013-09-15 kl. 22:00.
2013-09-15, 22:27
Medlem
Theberzerkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carls
B-Vitamin ska du ta ganska mycket av, minst ett par ggr rekommenderad dos iaf. Kreatin behöver du inte använda om provet bara körs på sticka. Drick så mycket vatten du kan pressa i dig under timmarna innan. Ta B-Vitamin 1-1:30h innan provet men se till att pissa minst 1-2ggr innan provet både för att rensa ur ordentligt så att det bara är vatten som rinner rakt igenom dig och pga att ditt piss kommer först vara neongulgrönt vilket kanske är lite misstänkt.

Stort tack för svar.. Uppdaterar i morgon hur det gick för min vän
2013-09-15, 22:33
Medlem
art-creators avatar
Citat:
Stort tack för svar.. Uppdaterar i morgon hur det gick för min vän

Tror han är ganska körd pga halveringstiden på dicla. Men vem vet, han kanske klarar sig.
2013-09-16, 10:43
Medlem
art-creators avatar
Nu har jag en viktig fråga som jag inte lyckats hitta svar på. Tog 2mg subutex i Torsdags. Igår kl 12:00 lämnade jag drogtest på beh-hemmet, klarade mig på screeningstestet. Idag fick jag lämna igen kl 9:30, visade negativt på stickorna. Urinprovet jag lämnade idag kommer också skickas på analys. Hur mycket bör jag oroa mig? Kommer det visa något på analys eller har de också gränsvärden på analys?

Snälla svara, är akut!
2013-09-16, 10:48
Medlem
TheGolemFighters avatar
Rökte i lördags 3bloss riktigt bra grönt, efter de drack jag cirka 12 öl och har sedan under söndagen druckit en hel del vatten och juice! Väger cirka 57kg och har en bra ämnesomsättning, är nu lite orolig för att åka på ett pissprov då jag bor på behandlingshem, anyways hur lång tid tror ni de tar tills jag är ren? Borde ju vara lugnt snart eller? Doö använder endast stickor alltså ingen analys
2013-09-16, 17:48
Bannlyst
Citat:

Mvh

Hejsan du pma mig om detta och ja han kan komma undan med det. Jag själv gjort på benzo och tram.

Han ska inte drick 5 liter om dagen 3 liter farligt med så mycket. Sen köpa på apotek om ni får röra er fritt nån dag. Berocca och Kreatin. Skulle haft kreatinet redan men men får han tag på det så är det bättre. Dagen innan dricker han 4 liter och direkt när han vaknar så drick 3-4 glas sen häll upp 2 1,5 liters med vatten och halsa 2tim innan 1.5 liter sen en halvlite med 4 st berocca som färjar pisset hel gult och angående kreatinet så skulle han helst ha börjat med 1 tesked imorgon 2 teskedar vid 12 tiden sen innan han lägger sig 1-2 teskedar kreatin sen dagen han ska pissa så 1lite större tsk i halv litern med berockan 2 tim innan pissning. Hade klarat sticka analys verifiering lätt. Det funkar på brass rökare med Ta för guds skull inte som vissa skriver 5tsk innan du ska pissa för fan det är helt onödigt det ska visa en narturlig nivå och inte en mega nivå om det analyseras. Just det 3tim innan du ska pissa tar du 2koppar kaffe i timmen det är vätske drivande och du blir hjölpt på travet. Jag drack mycket kaffe en gång bara sen pissade och dert låg på gränsen till fusk sa dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in