2013-09-15, 13:26
  #1705
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pearan
hur gör man för att få sina paket redan nu ? : /

Man loggar in på webappen och beroende på hur mycket du spelat FUT tidigare får du olika mycket pack!
Citera
2013-09-15, 13:29
  #1706
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Okaj tack för alla svar! Nu är jag med! För övrigt så hatar jag sånt, tycker faktiskt det är riktigt tråkigt när man kan göra spelarna bättre än vad de är.

Håller med. Löjligt att de ska hålla på med sånt.
Citera
2013-09-15, 13:30
  #1707
Medlem
nitinitis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Visst kommer priserna på kontrakt öka sen? Då är det väl smart att investera i ett par stycken? Eller?

Det kommer öppnas ganska många packs på releasedagen. Tror kontrakten är som billigast då.
Citera
2013-09-15, 13:30
  #1708
Medlem
Rackkartygarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guap
sälj allt och trejda för att få ihop coins mer innan spelet släpps. pallar du inte göra det så sälj alla dina spelare och köp ett billigt lag som iaf får full kemi eller om du vill kan du behålla 1-2 spelare och bygga laget runt dom
Tack för svaret, ska dock inte spela på detta konto som jag är inloggad på, har gjort ett nytt psn konto så jag kan inte göra nånting för jag har inte ut registrerat på det. Men får väl sälja allt och köpa ett billigt och sen föra över spelarna till det som jag ska spela på, tips på liga att bygga runt.
Ska jag discarda spelarna eller sälja dom?
Citera
2013-09-15, 13:42
  #1709
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
Om allt går som planerat så kommer han att ligga på cirkus 20-25k om 2-3 timmar. Värdare att sälja han då?

Då skulle jag nog hållit i han några timmar, 5-10k är mycket coins!
Citera
2013-09-15, 13:55
  #1710
Medlem
max02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Tjena grabbar. Fick Rhayner och Emnes som bästa i paketen. Sålde dom för 2,9 respektive 2,1. Sen sålde jag lite guldspelare för runt 400-500 (Gomis för 750). Av pengarna så har jag köpt ihop detta laget: http://www.futhead.com/14/squads/123188/ som jag såklart tror på.

Tycker det verkar vara sjukt svårt att trada nu i början, jag menar, spelare som går för typ 1500 på bin går inte att buda och få för 1000 typ ju. Var ändå grym på att trada tycker jag på FIFA 13, men då gjorde jag dock inte det i början.

Sen det med Chemistry Style, det är väl i princip samma sak som dom korten som fanns på FIFA 13 där man kunde ge +10 i nån egenskap, men skillnaden är att då höll det bara 1 match medan det nu håller för alltid? Skulle man kunna säga så?

Lite respons tack!

Bump. Gärna lite respons på Chemistry Style om jag har rätt angående det. Säg gärna vad ni tycker om laget också och tradingtips såhär i början!
Citera
2013-09-15, 13:56
  #1711
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antonschuller
Nej tyvärr

Tack för svar.

Men fan vad drygt. var inte med i matchen från start i fredags. Fick bara skit i mina startpacks o sitter inne på 4000 coins. Så oerhört tungt o tidskrävande att börja tradera sig upp på det. Ger väl fan i de då tills den 27de o bränner ett par tusen riksdaler på packs då istället.

Och NEJ det är inte pappas pengar. Det tas från frugans Ullaredskonto.
Citera
2013-09-15, 14:04
  #1712
Medlem
Ska byta en spelare, Demba Ba för att vara exakt mellan två av mina egna konton.
Får dock problem när jag ska göra ett transfer offer och det står att FUT 14 bara tillåter transfer om man är vänner.
Och ja, jag är vän med mina konton på mitt PS3.

Någon som vet vart problemet ligger?
Citera
2013-09-15, 14:06
  #1713
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av max02
Bump. Gärna lite respons på Chemistry Style om jag har rätt angående det. Säg gärna vad ni tycker om laget också och tradingtips såhär i början!

Chemistry style håller tills du applicerar ett nytt kort. Du kan även köpa spelaren i en specifik chemistry style direkt på auktion.

Dom olika korten ger dock inte +10 utan en boost på mellan 2 till 3 och på 2 till 3 stats.
Visste inget om detta men allt stod några sidor bak

Detta kommer nog medföra att man inte byter lag lika ofta som på förra spelet om nu priset drar iväg på vissa chemistry-kort.

Men kommer absolut vara standard att man har hela 11an på kort och att den nya snackisen kommer vara typ, testat Lewan på sniper, han är grym! Aubameyang däremot är bäst som artist, för det säger japes...

http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/
__________________
Senast redigerad av PinkVelour 2013-09-15 kl. 14:08.
Citera
2013-09-15, 14:10
  #1714
Medlem
FCBlaugranas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Chemistry style håller tills du applicerar ett nytt kort. Du kan även köpa spelaren i en specifik chemistry style direkt på auktion.

Dom olika korten ger dock inte +10 utan en boost på mellan 2 till 3 och på 2 till 3 stats.
Visste inget om detta men allt stod några sidor bak

Detta kommer nog medföra att man inte byter lag lika ofta som på förra spelet om nu priset drar iväg på vissa chemistry-kort.

Men kommer absolut vara standard att man har hela 11an på kort och att den nya snackisen kommer vara typ, testat Lewan på sniper, han är grym! Aubameyang däremot är bäst som artist, för det säger japes...

http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/

Jag har just nu Lewandowski på Hunter och Aubameyang på Sniper.
Citera
2013-09-15, 14:10
  #1715
Bannlyst
Köpte Alaba för 5k tidigare, hur mycket tror ni han kommer öka i värde? Han lär ju, precis som alla andra spelare, sjunka en hel del på release med tanke på hur många som kommer missbruka packs osv då, så ska jag sälja honom om ett par dagar för att få så mycket som möjligt för honom?
Citera
2013-09-15, 14:15
  #1716
Medlem
EySanchezs avatar
http://www.easports.com/uk/fifa/football-club/ultimate-team/show-off?showoffId=iFfefEXs9Iq:360 - Är FUTHead verkligen säkra på att Ibarbo bara har 3* 3*? Tänk om han har 4* wf eller 4* skills? Valde honom före Muriel eftersom han är starkare och 10 centimeter längre men jag vill kunna avsluta med bägge fötterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in