Citat:
Ursprungligen postat av
max02
Bump. Gärna lite respons på Chemistry Style om jag har rätt angående det. Säg gärna vad ni tycker om laget också och tradingtips såhär i början!
Chemistry style håller tills du applicerar ett nytt kort. Du kan även köpa spelaren i en specifik chemistry style direkt på auktion.
Dom olika korten ger dock inte +10 utan en boost på mellan 2 till 3 och på 2 till 3 stats.
Visste inget om detta men allt stod några sidor bak
Detta kommer nog medföra att man inte byter lag lika ofta som på förra spelet om nu priset drar iväg på vissa chemistry-kort.
Men kommer absolut vara standard att man har hela 11an på kort och att den nya snackisen kommer vara typ, testat Lewan på sniper, han är grym! Aubameyang däremot är bäst som artist, för det säger japes...
http://www.futhead.com/14/consumables/chemistrystyles/