2013-09-15, 12:37
  #1681
Medlem
Har 12.100 coins. Bästa att göra i detta läge om man vill tjäna coins?
Citera
2013-09-15, 12:38
  #1682
Medlem
ludwiqs avatar
Äntligen lite flyt! Efter att suttit och uppdaterat diverse silverspelare lyckas man knipa åt sig http://www.futhead.com/14/players/11140/lazar-markovic/ för 500c.
Citera
2013-09-15, 12:41
  #1683
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FCBlaugrana
Ja. Den är även på om du köper en ny spelare som har en Chemistry style på sig.

Så vadå, går de aldrig att ta bort chemistry style från en spelare?? Och en till fråga: Kan en och samma spelare ha fler än en chemistry style på sig?
Citera
2013-09-15, 12:42
  #1684
Medlem
R4xx0rs avatar
När kommer appen för iOS och Android uppdateras så att den används till FUT 14? Det är jobbigt att inte kunna ha koll på sina affärer när man inte sitter vid datorn.
Citera
2013-09-15, 12:46
  #1685
Medlem
Plockade upp två Jovetic's för 6k st igår, och idag går han för 9k. Underbart!

Tycker ni att jag ska hålla på honom ännu längre, eller ska jag sälja och investera i en lite dyrare spelare, och lägga allt på ett kort? Ex. köpa Cavani för 20k.
Citera
2013-09-15, 12:51
  #1686
Medlem
FCBlaugranas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BendingSwine
Så vadå, går de aldrig att ta bort chemistry style från en spelare?? Och en till fråga: Kan en och samma spelare ha fler än en chemistry style på sig?

Jo, genom att ersätta den med en ny Vill man inte ha någon, köper man "Basic" och sätter på den.
Nej det är en åt gången som gäller!
Citera
2013-09-15, 12:53
  #1687
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intejjoohhaann9
Plockade upp två Jovetic's för 6k st igår, och idag går han för 9k. Underbart!

Tycker ni att jag ska hålla på honom ännu längre, eller ska jag sälja och investera i en lite dyrare spelare, och lägga allt på ett kort? Ex. köpa Cavani för 20k.
Sälj honom nu och investera i någon annan..
Citera
2013-09-15, 12:53
  #1688
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FCBlaugrana
Jo, genom att ersätta den med en ny Vill man inte ha någon, köper man "Basic" och sätter på den.
Nej det är en åt gången som gäller!

Okaj tack för alla svar! Nu är jag med! För övrigt så hatar jag sånt, tycker faktiskt det är riktigt tråkigt när man kan göra spelarna bättre än vad de är.
Citera
2013-09-15, 12:54
  #1689
Medlem
R4xx0rs avatar
Visst kommer priserna på kontrakt öka sen? Då är det väl smart att investera i ett par stycken? Eller?
Citera
2013-09-15, 12:54
  #1690
Medlem
Rackkartygarns avatar
Så här ser mitt lag ut just nu, några tips på vad jag ska göra? http://imgur.com/zRs1qPK
Har Gabbiadini,Sanchez Mino och Vossen på bänken
Citera
2013-09-15, 12:56
  #1691
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rackkartygarn
Så här ser mitt lag ut just nu, några tips på vad jag ska göra? http://imgur.com/zRs1qPK
Har Gabbiadini,Sanchez Mino och Vossen på bänken
sälj allt och trejda för att få ihop coins mer innan spelet släpps. pallar du inte göra det så sälj alla dina spelare och köp ett billigt lag som iaf får full kemi eller om du vill kan du behålla 1-2 spelare och bygga laget runt dom
Citera
2013-09-15, 13:03
  #1692
Medlem
Snart klar med lagbygget. Fattas bara en ST. Funtar på att köpa in antingen Goitom, Hysén eller Igboananike, vad tycker ni

http://gyazo.com/a52df070758368b4427c1d8a9cb23bed
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in