2013-09-21, 21:05
  #2905
Medlem
FCBlaugranas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PinkVelour
Det är PS3 förmodar jag?

Jag är på 14% just nu, 28 min kvar. Om allt går som det ska drar jag en liten streamjävel med en pack opening samt min första match ever på fifa 14 (inte lirat demot)

Nej 360 för mig! Kollar givetvis din stream då, var ett år sedan jag var inne här på forumet nästan. Så ser fram emot en stream om de är likabra som för ca ett år sedan
Citera
2013-09-21, 21:08
  #2906
Medlem
FCBlaugranas avatar
Tredje Packet!!! Inform Campagnaro!!!!!!
Citera
2013-09-21, 21:12
  #2907
Medlem
Mr.Lejemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FCBlaugrana
Tredje Packet!!! Inform Campagnaro!!!!!!

Din jävel...
Citera
2013-09-21, 21:15
  #2908
Medlem
htsolna08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FCBlaugrana
Tredje Packet!!! Inform Campagnaro!!!!!!
Värd 25-30 k?

Reus inform skulle inte vara fel
Citera
2013-09-21, 21:16
  #2909
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FCBlaugrana
Tredje Packet!!! Inform Campagnaro!!!!!!

Eftersom att du är en rutinerad FUT-are visste du säkert redan detta, men spara honom en månad eller två. IF's från första veckan blir väldigt sällsynta längre fram och således väldigt overpriceade.

Grattis!
Citera
2013-09-21, 21:21
  #2910
Medlem
Är det bara jag som inte kan använda mina fifa-points? Kan bara köpa packs för coins..
Citera
2013-09-21, 21:23
  #2911
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrsalt
Är det bara jag som inte kan använda mina fifa-points? Kan bara köpa packs för coins..
Du kan bara använda dom på web appen ^^
Citera
2013-09-21, 21:23
  #2912
Bannlyst
Har ett 10k lag som jag kommer köra med några veckor. Jag ska nu i början köpa packs för typ 1000kr.
Sedan kommer jag att vänta tills priserna blir lägre. MEN min stora fråga är, när kommer nästa pricedrop?
Citera
2013-09-21, 21:28
  #2913
Medlem
haammpes avatar
styrka och längd är allt på detta spel..
Citera
2013-09-21, 21:29
  #2914
Medlem
R4xx0rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Blir inte riktigt klok angående FIFA Points. Jag har köpt Microsoft Points som jag hade tänkt köpa lite FIFA Points för, men ska man alltså göra detta i FIFA 13? Jag har inte Season Ticket så jag kommer inte börja köra FIFA 14 förrns när spelet släpps. Kan man inte köpa FIFA Points via FIFA 14? Kan någon förklara?

Bump
Citera
2013-09-21, 21:29
  #2915
Medlem
Ahlfaa19s avatar
Fan vad svårt de är o lira med sämre lag, helt sjukt haha dom kan inte ens ta emot en boll :P aja får bygga upp mig
Citera
2013-09-21, 21:33
  #2916
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Bump
Om du inte har early access så köp fifa pointsen i fifa 14 när du fått hem spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in