2013-09-15, 13:04
  #1693
Medlem
kommer nån in på fifa 14 ultimate team?
Citera
2013-09-15, 13:04
  #1694
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bojke
Snart klar med lagbygget. Fattas bara en ST. Funtar på att köpa in antingen Goitom, Hysén eller Igboananike, vad tycker ni

http://gyazo.com/a52df070758368b4427c1d8a9cb23bed
Mutumba borde du ha som lW.
Citera
2013-09-15, 13:08
  #1695
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HestDrickaCola
Mutumba borde du ha som lW.
Dyr är han. Får vänta tills han går ner i pris.
Citera
2013-09-15, 13:09
  #1696
Medlem
HestDrickaColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bojke
Dyr är han. Får vänta tills han går ner i pris.
Jaha, my bad. Vad ligger han på?

http://www.futhead.com/14/players/2304/piti/
Införskaffade mig denna som LM i mitt non-rare BBVA-lag som jag ska ha i början. 92 shotpower
Citera
2013-09-15, 13:13
  #1697
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kAb00M
Jag upplever också diverse bekymmer. Ena stunden när jag ska logga in står det att servrarna är nere, och vid ett annat tillfälle får jag detta felmeddelandet:
"Oops! An Error Occurred

The server returned a "403 Forbidden".

Something is broken. Please e-mail us at [email] and let us know what you were doing when this error occurred. We will fix it as soon as possible. Sorry for any inconvenience caused."


Okej för jag ska skapa mitt lag för detta år men kommer inte förbi "Get started".. Försökt i 2 timmar..
Citera
2013-09-15, 13:14
  #1698
Bannlyst
Tips från coachen: Köp på er en jävla massa fitnesskort, dessa är precis som allt annat väldigt billigt nu i jämfört med vad det kommer komma att kosta. Dessutom går ju alltid fitnesskort åt
Citera
2013-09-15, 13:17
  #1699
Bannlyst
Gubbar, grabbar, killar, krabater. Kärt barn har många namn. Nu behöver jag eran hjälp!
Vad skulle DU ha gjort, sålt din spelare som är värd 15k atm för just det. 15k. Och då kunna trada vidare med 21k eller vänta tills ikv då han nog har gått upp i pris till runt 25-30k och sälja han då men tvingas trada med 5k hela dagen? Så trada med 20k nu eller vänta tills ikv och trada med 30 i morgon?
Vad skulle ni ha gjort?
Citera
2013-09-15, 13:20
  #1700
Medlem
Dunderqvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SaltaSupreme
Gubbar, grabbar, killar, krabater. Kärt barn har många namn. Nu behöver jag eran hjälp!
Vad skulle DU ha gjort, sålt din spelare som är värd 15k atm för just det. 15k. Och då kunna trada vidare med 21k eller vänta tills ikv då han nog har gått upp i pris till runt 25-30k och sälja han då men tvingas trada med 5k hela dagen? Så trada med 20k nu eller vänta tills ikv och trada med 30 i morgon?
Vad skulle ni ha gjort?

Jag skulle nog sålt han nu för att kunna trejda vidare med fler coins då många spelare ligger för rejält underpris just nu och du kan sälja de för mer de kommande dagarna!
Citera
2013-09-15, 13:22
  #1701
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dunderqvist
Jag skulle nog sålt han nu för att kunna trejda vidare med fler coins då många spelare ligger för rejält underpris just nu och du kan sälja de för mer de kommande dagarna!
Om allt går som planerat så kommer han att ligga på cirkus 20-25k om 2-3 timmar. Värdare att sälja han då?
Citera
2013-09-15, 13:22
  #1702
Medlem
max02s avatar
Tjena grabbar. Fick Rhayner och Emnes som bästa i paketen. Sålde dom för 2,9 respektive 2,1. Sen sålde jag lite guldspelare för runt 400-500 (Gomis för 750). Av pengarna så har jag köpt ihop detta laget: http://www.futhead.com/14/squads/123188/ som jag såklart tror på.

Tycker det verkar vara sjukt svårt att trada nu i början, jag menar, spelare som går för typ 1500 på bin går inte att buda och få för 1000 typ ju. Var ändå grym på att trada tycker jag på FIFA 13, men då gjorde jag dock inte det i början.

Sen det med Chemistry Style, det är väl i princip samma sak som dom korten som fanns på FIFA 13 där man kunde ge +10 i nån egenskap, men skillnaden är att då höll det bara 1 match medan det nu håller för alltid? Skulle man kunna säga så?

Lite respons tack!
Citera
2013-09-15, 13:24
  #1703
Medlem
Pearans avatar
hur gör man för att få sina paket redan nu ? : /
Citera
2013-09-15, 13:25
  #1704
Medlem
PinkVelours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av R4xx0r
Visst kommer priserna på kontrakt öka sen? Då är det väl smart att investera i ett par stycken? Eller?

Tror inte kontraktspriser kommer öka vid releasen. Förra året satt man ju och discardade kontrakt för att de tog onödigt utrymme i trade pile när man knarkade packs. Sen efter någon vecka när auto buyers kom in i bilden kunde man lista dom för 200 BIN.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in